BT trekt zich terug als moderator!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.227
Punten
113
Leeftijd
61
Beste gebruikers.

Ik heb besloten mij terug te trekken als moderator op dit board.
Dit besluit heeft plaats gevonden op basis van persoonlijke redenen.
Het heeft dus niets met discussies ofzo te maken!

Verder is het zo dat we op Duck nog altijd voorzien zijn van een aantal andere zeer goede moderators en uiteraard het eendenteam, zodat ik best gemist kan worden.

Als gebruiker zal ik wel nog aanwezig blijven, zij het in mindere mate. Mensen die me willen benaderen kunnen dat ofwel hier doen ofwel onder mijn www knopje.:)

Het was een hele leuke tijd alhier, heb met veel plezier het modereren gedaan doch het is tijd om me weer eens wat meer met mijn gezin en het eigen board bezig te houden.
Ook andere hobby's en zaken als bijv. mijn hobbykamer nu eens eindelijk opruimen, zullen meer aandacht kunnen krijgen.

Ik hoop op jullie begrip en zoals gezegd, ik stop alleen maar met modereren, maar zal als gebruiker nog wel blijven bezoeken.

BL. ieder geval heel veel succes en ook veel succes en sterkte gewenst met je eigen site en je Hobby kamer.
En je moet al altijd ook wel tijd nemen aan je gezinnetje want dat is prioriteit nummer 1.

Laat ieder geval wat van je horen.

Groetjes,
deliyurek007

Black Tiger,

Vanaf deze kant wil ik je het allerbeste toewensen.
We zullen je missen als moderator, vooral de discussies!
Maar je gezin staat op de eerste plaats, en verstandig dat je daar voor kiest.
Ook ik, heb met pijn in mijn hart deze keuze moeten maken.
En weet hoeveel tijd er gaat zitten in het beantwoorden van vragen, en het in goede banen leiden van het board.
En in dat laatste was je gewoon een Tiger!

Het is jammer maar ik heb zeker begrip voor je beslissing.

Tot horens.

Vind het jammer BT,, zal een groot gemis zijn voor dit board,, maar ik weet dat iedereen op een gegeven moment beslissingen moet nemen,, en die respecteren wij ook allemaal.
Zal ook eens wat meer bij jouw board langs komen en we houden verder wel contact.

Ik zie nu net dat mijn reply fout staat...

Black Tiger, ik respecteer jou besluit volkomen, jongen pak je nodige rust maar, ik neem na de carnaval nog wel contact met jou op ;)

En jou www, die zal ik zeker meer gaan bezoeken.

BT... het gaat je goed.. en bedankt voor de leuke tijd als mod...
See you around..

Spirit

Beste B.T,

Heeft jou vertrek misschien te maken met de komende Hack van C+NL???

We hebben met jou veel plezier gehad, daarvoor dank...

En wil ik je bedanken voor je Goede inzet en je vele geduld!!!!

GR Fred.

BT met veel respect je blijvt altijd alles modurator voor ons
grtz roufa!

Zeer jammer iemand die zoveel weet weg gaat maar we wensen u toch het allerbeste met uw eigen board en hobby
en zullen elkaar zeeer zeker nog tegen komen

(bedankt ook voor de vele steun en hulp)

groeten tendoryu

Ook van mij uit, gegroed. Maar wij gaan mekaar weer lezen op jouw fun!

Bedankt voor je inzet.

(ps. mij zie je niet veel, ik lees vooral veel, conclusie: B.T. ??n van de betere mod?s in de sat scene.)

Groeten Satbakker (Salu2)

BT jammer dat je ons als moderator gaat verlaten ,echter ik kan het wel begrijpen .
Ik wil je danken voor alles maar ook voor die satdagen waar we veel plezier en vriendschap hebben gehad .Verder is het jammer dat iemand met jouw kennis nu terug treedt,maar zoals eerder gezegd gezin gaat voor.
We zien je groetjes van de meester sloper ,JAAP

Troost je bradajo, er zijn nog een stuk of 4 bemoeials over.:biggrin:

Heeft jou vertrek misschien te maken met de komende Hack van C+NL???
Is die er dan? Nee helaas, en als ik al wel van een hack zou weten zou ik niet weten waarom dat een reden zou zijn om te stoppen met modereren. Ik ben dan ook niet volledig weg, maar verleg mijn prioriteiten.

Iedereen in elk geval hartelijk dank voor de fijne berichten, complimenten en hartverwarmende opmerkingen!

En Jaap, geen nood, we zullen elkaar nog wel vaker tegen komen op satmeetings, ik verlaat de scene immers niet, leg alleen het moderatorschap hier neer.:)

bradajo 28 postings en dan al een grote mond ??

kick off

gr hatz,

ja b.h bedankt voor je bijdrage :)
was altijd gezellig

(b.h=black hijger) hehehehe

of kan ie nou nog bannen ??? ;-)

BT,

Bedankt voor je korrekte manier van beantwoorden en modereren.

Ik hoop je site nog eens te bezoeken, al weet ik nu pas via deze posting dat je een eigen site hebt.

Veel geluk in de toekomst,

Goka

@BT,

Ondanks dat ik het niet altijd met je eens ben (geweest), wens ik veel plezier, gezondheid en wijsheid toe bij alles wat komen gaat.

Mvg,

Valerio

Hee Blackie, wat zie ik nou!?:eek:
Begin ik net een beetje aan je te wennen en dan gooi je het bijltje erbij neer!!:(

Nee joh, groot gelijk. Je gezin komt altijd op de eerste plaats, en ik kan me best voorstellen dat het veel werk is om een board als Duckfiles in goede banen te leiden.

Ongetwijfeld zal ik nog veel van je lezen, hier bij Duck, of wellicht elders. In ieder geval bedankt voor je inzet, en spreek me op de volgende meeting rustig aan, dan betaal ik je een pot bier!:bier:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan