BT trekt zich terug als moderator!

Sorry Kerstkonijn maar ik vind je nu een beetje aan het zeiken op de vierkante millimeter.

Om maar een lekker hard op je laatste humorgrapje in te gaan.

Tiger heeft meer met satelliet te maken dan jij ooit zou kunnen bereiken.

Had hier ook grapje humor bij kunnen zetten maar dat doe ik lekker niet want ik meen elke letter ervan.

Je hebt met je recentelijke gedrag mooi voor mekaar dat er tenminste 1 duck lid niet meer dagelijks zal terug komen en zeker niet meer zal antwoorden op dit board.
Wie dan, MAS3 met z'n schamele 267 postings ?
Ja die.
En das het voorland van wat je teweeg brengt met dergelijk kinderachtig gedrag, als je er niet tegen kunt dat je gewoon hetzeldfe behandeld word als ieder ander die over de schreef gaat.
BT stond gewoon in zn recht met de opmerking waar het over ging.
Bovendien ben jij helemaal geen partij in het betreffende geval, maar doe je wel alsof dat zo is en gaat vervolgens overal op het board lopen zeiken.
De anderen durven dat schijnbaar niet te typen omdat ze het nog netjes willen houden, maar dat is gewoon wat je aan het doen bent.

Weet je wat:
Neem jij toch lekker het duckboard over en ga jij hier even de zaken regelen.
Ga jij er maar lekker een linux discussie board van maken.
En doe dan ook het beheer even op je nemen, want daar weet je tenslotte alles van.
Kun je mooi met je vriend hele forumdelen volmaken.
Dan maakt het ook niet meer uit of je opmerkingen relevant of niet zijn.
En of ze wel of niet in het juiste forumdeel staan.
Want jullie goden (allebei) kunnen doen wat je wil en gewoon provoceren wat je kunt.
Lekker volhouden zo.
Ik ken nog zo'n god die voor iedereen de regeltjes wist te maken maar zich daar zelf niet aan hoeft te houden, en ik weet hoe het met hem is afgelopen al jaren geleden.

Tijger, alle respect voor jou en de enorme partij werk die je hier verricht hebt.
En sorry voor je dat men zelfs het respect niet kan opbrengen om deze thread normaal te laten verlopen, jij verdient dit zeer zeker niet.

Ik verlaat dit zinkende schip nu direkt, en ben daarmee nog net op tijd.
Ik hoop voor het team hier dat ze het lek nog kunnen dichten, maar ik vrees grote vrezen..

Originally posted by BiG_G
[SIZE=-7]Het schip is vorig jaar al gezonken...[/SIZE]

Ja, dat was na de satdag. Toen kwamen er regels die elke mod van een zichzelf respecterend satbord allang had moeten doorvoeren.
Maar helaas bleken er kuddes vol "ik wil gratis kijken"-users op dit bord rond te waren, en die gingen naar andere roversnesten, tja, da's internet. Hebbe, hebbe, hebbe....., en bleven er een aantal die-hards over, waarvan sommigen blijkbaar op andere fronten hun gelijkje wilden halen....
Gelukkig zijn er ook nog (andere) serieuze borden.

Originally posted by BiG_G
[SIZE=-7]Het schip is vorig jaar al gezonken...[/SIZE]

Boute uitspraak van een Duck Superbuddy.

Met andere woorden vind je dat de stekker hier dus uitgetrokken kan worden.... fijne buddy's heeft Duck.

Black, bedankt voor je inzet afgelopen tijd.

Groeten Tuurtje

kom je wel weer tegen in de forums

Originally posted by satwatcher
Boute uitspraak van een Duck Superbuddy.

Met andere woorden vind je dat de stekker hier dus uitgetrokken kan worden.... fijne buddy's heeft Duck.

Niet zo dramatisch allemaal, BT blijft nog lezen en vast af en toe posten en voor de rest valt het allemaal wel mee, dacht ik mbt zinkend schip.
Het is wel duidelijk dat vertrek van BT als mod.stof geeft tot discussie, daar lijkt mij normaal.
Vind overigens wel dat kritiek ook moet kunnen, niet alleen op BT en/of andere personen, maar als die maar onderbouwd is en fatsoensgrenzen niet overschrijdt.

Mvg,

Valerio

Wens je veel succes en bedankt voor je betere oplossingen
groetjes frans

@bt
bedankt voor alles
je hebt mij veel geholpen ook met mijn pc daar weet je ook alles van
geeft mij een gemis gevoel nu
het gaat je goed
groetjes van mij dalton

thanks B.T
alleen jammer dat je sommiggen niet meer
meteen kunt bannen.
heb hier in ieder geval alleen maar respect voor de mensen die belangeloos de hobby voor een ander in stand houden.

Bt, voor mij ben jij een van de pioneren op sat gebied..Ik wens al het goede en ik hoop je in de toekomst in ieder geval op een sat dag of BBQ de hand de schudden.

ILYA

Partir c'est mourir un peu!

Mais, merci beaucoup pour tout!

Oftewel --> thanks 4 erverything!

cul8ter!

He richard

Van mij ook alle dank en alle geluk toegewenst.

Kom ook wel weer terug op het funboard.

Ik zie je wel weer eens op een satdag/meeting samen met denktenk en je andere maatjes.

Het ga je goed

hoi BlackTiger,

ook vanuit zeeuws-vlaanderen een dankwoord voor alle hulp die je mij en vele anderen hier hebt gegeven.

franshals (met baard......)

Tegeltje, tegeltje aan de wand, wie is de schoonste in dit land?
Sinterklaas???

hehehehe

Grizmo

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan