Je hebt met je recentelijke gedrag mooi voor mekaar dat er tenminste 1 duck lid niet meer dagelijks zal terug komen en zeker niet meer zal antwoorden op dit board.
Wie dan, MAS3 met z'n schamele 267 postings ?
Ja die.
En das het voorland van wat je teweeg brengt met dergelijk kinderachtig gedrag, als je er niet tegen kunt dat je gewoon hetzeldfe behandeld word als ieder ander die over de schreef gaat.
BT stond gewoon in zn recht met de opmerking waar het over ging.
Bovendien ben jij helemaal geen partij in het betreffende geval, maar doe je wel alsof dat zo is en gaat vervolgens overal op het board lopen zeiken.
De anderen durven dat schijnbaar niet te typen omdat ze het nog netjes willen houden, maar dat is gewoon wat je aan het doen bent.
Weet je wat:
Neem jij toch lekker het duckboard over en ga jij hier even de zaken regelen.
Ga jij er maar lekker een linux discussie board van maken.
En doe dan ook het beheer even op je nemen, want daar weet je tenslotte alles van.
Kun je mooi met je vriend hele forumdelen volmaken.
Dan maakt het ook niet meer uit of je opmerkingen relevant of niet zijn.
En of ze wel of niet in het juiste forumdeel staan.
Want jullie goden (allebei) kunnen doen wat je wil en gewoon provoceren wat je kunt.
Lekker volhouden zo.
Ik ken nog zo'n god die voor iedereen de regeltjes wist te maken maar zich daar zelf niet aan hoeft te houden, en ik weet hoe het met hem is afgelopen al jaren geleden.
Tijger, alle respect voor jou en de enorme partij werk die je hier verricht hebt.
En sorry voor je dat men zelfs het respect niet kan opbrengen om deze thread normaal te laten verlopen, jij verdient dit zeer zeker niet.
Ik verlaat dit zinkende schip nu direkt, en ben daarmee nog net op tijd.
Ik hoop voor het team hier dat ze het lek nog kunnen dichten, maar ik vrees grote vrezen..