F
format c:
Ook format c: wenst je suc6.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Euh.. ach.. het is maar het op 1 na (satnerds) oudste board van NL maar maakt niet uit, is wat te rustig geworden daar dus gaan we het proberen te herleven.via deze posting dat je een eigen site hebt
Originally posted by goka
BT,
Ik hoop je site nog eens te bezoeken, al weet ik nu pas via deze posting dat je een eigen site hebt.
Goka
...anderhalve dag later:Originally posted by Black Tiger at 07-02-2005 01:29
Ik heb besloten mij terug te trekken als moderator op dit board.[...]ik stop alleen maar met modereren, maar zal als gebruiker nog wel blijven bezoeken.
Bekrachtigd met slotje!!!Originally posted by Black Tiger at 08-02-2005 19:56
Hou er rekening mee dat moderaties door mij in het verleden gedaan zijn van kracht blijven.
Dit draadje "BT trekt zich terug als moderator!" staat in "DuckForum > ALGEMEEN > Duckforum". Met de duidelijke omschrijving: All about Satellite.Originally posted by Black Tiger
Big_G heeft het per pm gevraagd en wist het inmiddels wel. Het gaat duidelijk over computers en kopieeren, dus hoort ook in het computerforum thuis.
Beetje raar als je dat als pc kenner zelf niet kunt bedenken eigenlijk.