BT trekt zich terug als moderator!

Bedankt BT voor al je hulp in de paar afgelopen donkere dagen en de dagen die nog schijnen te komen. Hopelijk kan je nog af en toe commentaar geven als zijnde forumlid op postings!

Uiteraard gaat familie altijd voor!

Nogmaals bedankt voor je hulp!

M.vr.gr

Hugow

Jammer BT dat je hier weggaat als moderator.

Ik kan je motivatie wel begrijpen, gezin + eigen site, daar heb je het nog druk zat mee.

Ik wens je veel plezier en geluk bij de dingen die je gaat doen, jou kennende zal dat wel goed komen :)

Groeten Erniebe

Ikke weet het al !

BT gaat in op de tip voor het vrije burgemeesterschap van Duckstad, of anders die 2e tip die ik gaf ?

Succes !

:)

Hier ben ik niet blij mee...
Personen als BT, die deze vrijwillige klus klaren, gewoon omdat zij het prettig vinden om hun medemens te helpen, die zijn er tegenwoordig niet veel meer.
We hebben de laatste tijd op het board veel gesproken over het falende landsbestuur.
Als ooit de (onvermijdelijke?) machtsovername door de hard werkende lieden een feit is, zou ik je best als president willen voordragen.
Zou voor het eerst zijn, dat het land geleid wordt, door een persoon met het hart op de juiste plaats...
Maar ga eerst die koters van je maar eens opvoeden.
Mijn jongens zijn inmiddels 23 en 21, dus...

BT, het ga je goed!

Gaan we doen, wederom allemaal bedankt voor de steun en de goede wensen!

via deze posting dat je een eigen site hebt
Euh.. ach.. het is maar het op 1 na (satnerds) oudste board van NL maar maakt niet uit, is wat te rustig geworden daar dus gaan we het proberen te herleven.:)

Ik hoop regelmatig ook hier nog te helpen met problemen, maar eerst de belangrijke dingen zoals gezin.

Hoi Black Tiger,

veel plezier in je misschien rustigere leven. Bedankt in ieder geval voor al je hulprijke reacties . Enne mensen zoals bradajo zijn er genoeg, ze hebben gewoon geen respect.

See you Silverfox

BT hou je taai het werk van je alhier was aldie tijd FRAAIE..

Heeeee oude peer het gaat je goed !!!

BEDANKT VOOR ALLES,,,,,

Gr Clouseau

Ook ik zal je missen als mede moderator

We komen elkaar zeer zeker weer tegen.

Originally posted by goka
BT,

Ik hoop je site nog eens te bezoeken, al weet ik nu pas via deze posting dat je een eigen site hebt.

Goka

Het verbaast me steeds opnieuw dat mensen het satellitefunboard :http://www.satellitefun.org/bbs/index.php
niet kennen.
Dit is na de satnerds het oudste bord in het Nederlands taalgebied en is voor vele borden het voorbeeld geweest. Er staat ook een schat van informatie op, maar is wel bedoelt voor de serieuze hobbyist. Dus uitspraken als: "het werkt niet meer, wie kan mij helpen" zul je tevergeefs tegenkomen op dit bord.
Maar kom gerust es kijken, het is een begrip in de satwereld.

Ik ga je alleen bedanken voor het vele werk+tijd die je erin gestoken heb, je blijft immers 1 van ons. (geniet dus van je extra tijd)

Suc6,

Nr.10

Jullie ook allemaal nogmaals dank voor de fijne woorden en wensen en het plezier wat ik ook van mijn kant heb gehad samen met jullie!

Bedankt voor het vaak in goed banen leiden van allerlei discussies
We gaan je missen op dit board, tot horens

Het board zal je missen en ik persoonlijk ook vond het altijd fijn om jou threads en discussies telezen.
ook nog bedankt voor de tijd dat je altijd klaar stond om via pm mensen te helpen.

Het ga je goed groetjes gogo

Ik wil BT wel bedanken voor de inzet die hij tot nu toe geleverd heeft voor het forum. Als gebruiker blijft hij een der onzen. Zoals Nummer10 al aangaf. Daar sluit ik mij bij aan.

Maarrr...
Originally posted by Black Tiger at 07-02-2005 01:29
Ik heb besloten mij terug te trekken als moderator op dit board.[...]ik stop alleen maar met modereren, maar zal als gebruiker nog wel blijven bezoeken.
...anderhalve dag later:
Originally posted by Black Tiger at 08-02-2005 19:56
Hou er rekening mee dat moderaties door mij in het verleden gedaan zijn van kracht blijven.
Bekrachtigd met slotje!!!

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat deze posting aangeeft dat BT op de achtergrond als DuckGod blijft modereren. Dus iedereen hier in de maling zit te nemen en nu alleen een hoop veren zit te incasseren.

@BT: Of je blijf moderator, of je legt je er volledig bij neer dat je gewoon gebruiker bent. En niets er tussen in. Een server kan alleen beheerd worden door iemand, die integer genoeg is, om de verleiding te kunnen weerstaan in de applicaties te gaan muteren.

Hee Konijn, ik zou het heel prettig vinden als jij een andere toon zou aanslaan tegen BT en de andere mods. Krijg de laatste tijd steeds meer de indruk dat jij "het randje van het toelaatbare" opzoekt. BT neemt afscheid als mod en vond het zelf zo netjes dat hij dit ? publiek wilde mededelen. Respecteer zijn besluit en ga niet zitten (plassen) over het feit dat BT wel of niet het serverbeheer voor zijn rekening neemt. Dit laatste is niet aan jou en als wij als moderators de behoefte hadden gehad dit eerst met jou te bespreken, hadden wij dat wel gedaan.
BlackTiger, enorm bedankt voor alles wat je hebt gedaan en ik hoop jou hier nog erg vaak te ontmoeten.

Aankomende kerst eet ik Konijn ;-)

Greeetzzz Grizmo

Originally posted by Black Tiger
Big_G heeft het per pm gevraagd en wist het inmiddels wel. Het gaat duidelijk over computers en kopieeren, dus hoort ook in het computerforum thuis.

Beetje raar als je dat als pc kenner zelf niet kunt bedenken eigenlijk.
Dit draadje "BT trekt zich terug als moderator!" staat in "DuckForum > ALGEMEEN > Duckforum". Met de duidelijke omschrijving: All about Satellite. :biggrin:

(Sorry, vond ik wel humor in zitten.)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan