Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Hahaha wordt dan een nachtje in Tilburg slapen of krijg je dan ruzie met haar andere vriendBig-Henk;200977 zei:Big-Henk woont nog steeds op het zelfde adres hoor, dat ik een vriendinnetje in Tilburg heb wil niet zeggen dat ik daar woon en altijd daar ben, het is eerder andersom, ze is vaker hier in het hoge noorden haha.
eendenteam;201770 zei:Hahaha wordt dan een nachtje in Tilburg slapen of krijg je dan ruzie met haar andere vriend
Oh da's jammer om te horen, was inderdaad wel een fijn dier. Maarja als je er niet mee verder kunt schiet het inderdaad niet op.Dat nachtje slapen in Tilburg zit er niet meer in helaas deze relatie is over en uit. Mooie meid....
Black Tiger;202134 zei:Oh da's jammer om te horen, was inderdaad wel een fijn dier. Maarja als je er niet mee verder kunt schiet het inderdaad niet op.
Nummer10;202176 zei:Maar ik kom ook lekker BBQ.
Nr.10
Nummer10;202176 zei:Ach en die ex van haar laat je het huis opknappen bij jou ex.
Tja ik heb het lang tegen kunnen houden, maar de dames hier zitten op hyves, en dan hang je eraan...Nummer10;202181 zei:Je bedoelt Techno, hij kan meerijden. Ps. Freggel je moet je pc beter beveiligen!!!!
Je dochter was al aan het bidden voor kleding van al die dames op jou pc.
Nr.10
HAHAHAHA ja zou me niet verbazen inderdaad, doe maar rustig aan met ze, gekke vrouwspersonen.Stelletje vervelende wijven haha, zullen wel met de overgang bezig zijn haha
Big-Henk;200977 zei:Big-Henk woont nog steeds op het zelfde adres hoor, dat ik een vriendinnetje in Tilburg heb wil niet zeggen dat ik daar woon en altijd daar ben, het is eerder andersom, ze is vaker hier in het hoge noorden haha.
Maar het is nog niet zover we zien wel hoe het loopt..