• * * * Max Verstappen wereldkampioen 2024! * * *

redbull racing

De Freggel-BBQ!

Status
Niet open voor verdere reacties.
18 juli dan ben ik al op vacantie, maar mijn dochtertje zegt ga maar gewoon. zij heeft een feestje op stal dan en wil daar ook graag heen. dus gewoon 4 juli kan ik nu wel.
gr blokker

Ik ga ff kijken wat het nu worden gaat, want er waren erbij waar 18 juli beter uitkwam.

Even tijd nemen om na te denken.

En wel

4 juli

Ik verander nu niets meer, op deze datum konden de meeste, alleen voor Bones en Ghost blijkt, helaas, de afstand te groot...

De pm met de gegevens gaat 1 dezer dagen weer de bus uit, en dan gaan we weer gezellig BBQ-en! :bier:

Big-Henk;200977 zei:
Big-Henk woont nog steeds op het zelfde adres hoor, dat ik een vriendinnetje in Tilburg heb wil niet zeggen dat ik daar woon en altijd daar ben, het is eerder andersom, ze is vaker hier in het hoge noorden haha.
Hahaha wordt dan een nachtje in Tilburg slapen of krijg je dan ruzie met haar andere vriend :biggrin::biggrin::biggrin:

Niets is zo veranderlijk als een
Freggel! :biggrin:

eendenteam;201770 zei:
Hahaha wordt dan een nachtje in Tilburg slapen of krijg je dan ruzie met haar andere vriend :biggrin::biggrin::biggrin:

Dat nachtje slapen in Tilburg zit er niet meer in helaas deze relatie is over en uit.
Mooie meid maar geen toekomst helaas, die is een beetje teveel met haar ex bezig die haar zogenaamd bedreigt dat als ze een nieuwe relatie aan gaat hij haar wat zou aan doen en mij en m'n familie ook en ik mag daar niet tegen optreden van haar, dus einde oefening helaas. ;)
Ik ben helaas ook niet in de mogelijkheid om op de bbq te verschijnen hoe graag ik ook zou willen.
Ik heb hier teveel aan m'n hoofd de afgelopen tijd en dan is ook de afstand een flink probleem.
Maar ik wens jullie allemaal veel plezier en een lekkere smuldag.. :biggrin:

Dat nachtje slapen in Tilburg zit er niet meer in helaas deze relatie is over en uit. Mooie meid....
Oh da's jammer om te horen, was inderdaad wel een fijn dier. Maarja als je er niet mee verder kunt schiet het inderdaad niet op.

Afstand is hier ook een probleem anders had ik er heel misschien toch nog eens over nagedacht, maar moet ook nog zekerheid hebben over een paar andere dingen.

@Big_Henk, ik had er jou graag eens bijgehad, maargoed als het niet gaat, dan houdt het op.

En tja BT, jij weet het ook wel, ook jij bent welkom!

Nou maar hopen dat de rest, die binnenkort een pm krijgen, wel kunnen.

Hallo Allemaal,

Helaas kan ik dit jaar niet komen ik kom momenteel 24uur perdag tekort.

Black Tiger;202134 zei:
Oh da's jammer om te horen, was inderdaad wel een fijn dier. Maarja als je er niet mee verder kunt schiet het inderdaad niet op.

De relatie met Tilburg is weer wat herstellende, ze miste me en had veel spijt van haar daden, maar Henk houd het nog even koeletjes die mag het wel even voelen en dan later wel weer ergens anders aan voelen. :biggrin:
Dat betekend dus dat ik voorlopig nog niet meteen weer in Tilburg ben te vinden, dat heeft even z'n tijd nodig.
En dan zit ik ook nog's hier met een ex die ineens ook weer terug wil, omdat ze het huis ziet opknappen.
Stelletje vervelende wijven haha, zullen wel met de overgang bezig zijn haha
Ik ben al weken bezig met verbouwing en schilderwerk, dus heb sowieso weinig tijd om ergens heen te gaan.

Wat een luxe zoveel keuze. Maar pas daar mee op zeker als je alleen maar goed bent voor het opknappen van het huis. Is het huis af dan kan jij er ook weer af.

Ik vond die uit Tilburg ook wel wat.
Ach en die ex van haar laat je het huis opknappen bij jou ex.

Iedereen blij.

Maar ik kom ook lekker BBQ.

;)
Nr.10

Nummer10;202176 zei:
Maar ik kom ook lekker BBQ.

;)
Nr.10

Mooi onze badmeester is erbij! Breng de zwembroek mee als het warm is, want het bad staat!!!

Ik had nog een andere Rotterdammert een pm gestuurd maar die reageert niet???

Hij kwam samen met woutje binnengelopen bij de borrel... ;)

Nog even een paar weekjes, en dan gaat Freggeltje de boel bekijken, samenstellen en klaarmaken, mits er niet zo'n klusje tussenkomt als vandaag, waar ik een Amerikaan een spoedcursus machinebedienen mag geven.

Je bedoelt Techno, hij kan meerijden. Wizzard weet nog niet dat een dag/nacht bestaat uit 24 uur. Hij wil er geloof ik 32 uur van maken maar dat mag niet van mijn, anders kan ik niet meer overwerken en bijklussen.

Dan zou ik opeens tijd over hebben en ik weet toch al niet wat ik met mijn vrije tijd moet doen.

Ps. Freggel je moet je pc beter beveiligen!!!!
Je dochter was al aan het bidden voor kleding van al die dames op jou pc.:biggrin:

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

Nummer10;202176 zei:
Ach en die ex van haar laat je het huis opknappen bij jou ex.

Bij mij ex? Ik ben m'n eigen huis aan het opknappen haha en m'n exe die heeft nog geen huis, daarom wil die graag terug en misschien met de planning mij er weer uit te zetten haha gaat niet lukken.

Nummer10;202181 zei:
Je bedoelt Techno, hij kan meerijden. Ps. Freggel je moet je pc beter beveiligen!!!!
Je dochter was al aan het bidden voor kleding van al die dames op jou pc.:biggrin:

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10
Tja ik heb het lang tegen kunnen houden, maar de dames hier zitten op hyves, en dan hang je eraan...

Tja TD mag je meenemen, the wizz ook als het aan mij ligt, maar men heeft er de tijd blijkbaar niet voor om even de boel de boel te laten. :confused:

Voor de rest ga ik komend weekend even kijken wie erover blijft en een lijst maken waarin de hele boel weer samengesteld gaat worden. ;)

Het moet weer een overheerlijke BBQ gaan worden! :bier:

Misschien eens een keer met wat vis erbij?

BH Moet maar gewoon met zijn maat pik meekomen, dan kunnen ze samen de kilometers delen, en krijgen ze van mij een litertje of 5 mee terug, bier of benzine, de keuze is aan hun, en een schepnet voor de bosnimfen in het boetsenbos. :biggrin:

Stelletje vervelende wijven haha, zullen wel met de overgang bezig zijn haha
HAHAHAHA ja zou me niet verbazen inderdaad, doe maar rustig aan met ze, gekke vrouwspersonen.:biggrin:

Big-Henk;200977 zei:
Big-Henk woont nog steeds op het zelfde adres hoor, dat ik een vriendinnetje in Tilburg heb wil niet zeggen dat ik daar woon en altijd daar ben, het is eerder andersom, ze is vaker hier in het hoge noorden haha.
Maar het is nog niet zover we zien wel hoe het loopt..

hoge noorden?, anders kom je ff hier BBQ'en toch?

;)

Dan gaan we hopen op lekker weer, en is het weer BBQ tijd.
Er is zojuist een algeme pm verstuurd naar degenen die zich opgegeven hebben.

Mocht zijn dat er nog iemand is die zegt ik kom ook, dan kun je dit nog voor 1 juli doorgeven.

:biggrin:

Zoals het er zich nu naar uit laat zien gaan we met een man of 9 zijn.

Ik ga weer voor een lekkere BBQ zorgen, ik ben al aan het zoeken naar lekker vlees, want de biefstukken vlogen er vorig jaar door als zoete broodjes!

Ik heb al wel wat lekker vlees gevonden, maar vindt het sonde om dit in stukken te snijden. :biggrin: ( zie thumbnail.. )

Hopelijk gaat het weer wat we nu hebben even stand houden, dan gaan we weer een heerlijke BBQ tegemoed!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan