• * * * Max Verstappen wereldkampioen 2024! * * *

redbull racing

De Freggel-BBQ!

Status
Niet open voor verdere reacties.
freggel1;202591 zei:
Zoals het er zich nu naar uit laat zien gaan we met een man of 9 zijn.
:biggrin:

Wie zal dat ZIJN?!

;)
Nr.10

Maargoed nummer10, ik ga hier weer zorgen voor het eten, wat zal gaan bestaan uit sat?, hamburgers, spek, braadworst, en nog wat filetlappen....

Daarbij nog wat koude schotel (augurkje, eitje, tomaatje, komkommertje, en wat andere rauwkost....) stokbrood, sauzen, bier, wijn, frisdrank en een lekker ijsje als toetje.

Zorgen jullie samen voor goei weer en een glimlach, dan doe ik de rest!!!

Pfoeh als ik de tiendaagse voorspelling mag geloven gaan we richting de 30?, dus ik ga ervoor zorgen dat er genoeg koud drinken ligt! :bier:

Goh ga ik die BBQ toch net missen, ik vlieg a.s. dinsdag effe langs, richting Zeeland (en hopelijk ook weer retour dezelfde dag).:biggrin:

Ahh, jij was de negende persoon.

:biggrin:
Nr.10

Zoals het er nu naar uitziet gaan we heerlijk BBQ-weer krijgen, de voorspelling is 24? wat zon, en droog, kan niet beter!

Ik ben intussen het nodige nat, bier, fris en koffie al aan het inslaan, en al aan het koelen. :biggrin:

We zijn zoals het er nu naaruit ziet met 7 of 8 man, eentje houdt er nog om.

Ikkezelf...
Nummer10
Hangslot ( komt dit jaar maar 1 keer :biggrin: )
Blokker1
Frweber
Boets
Bert50.
... .... . ?
Ook wordt er dit jaar weer voor het nodige gezorgd, vlees sowieso 5 soorten, worst, spek, sate, hamburgers, en gemarineerde karbonade.

Diverse salades, met wat groenten erbij, vers fruit, en de nodige sauzen.

Stokbrood hoort er ook nog bij, en als toetje weer een lekker ijsje. :banaan:

Drank is zoals gewoonlijk weer zelfbediening.

We gaan weer voor een gezellige BBQ zorgen.

Vandaag is trouwens de laatste inschrijfdag!.

En voor ik het vergeet, als je verkoeling zoekt, het zwembad staat ook!

Beste Duck-BBQ-ers maak er een gezellige BBQ van en
help freggel1 van het vlees en drank af.

Pas echter op voor krakers. :biggrin: :biggrin:

Multispeed

Multispeed;202803 zei:
Pas echter op voor krakers. :biggrin: :biggrin:

Multispeed

Ik was mijn BBQ echt niet aan het testen hoor. :biggrin:

Tjonge dat was een fik

We zijn er eigenlijk hier wel blij mee, wordt die ouwe zooi die nu afgebrand is eindelijk eens gesloopt.

Wat mij betreft mogen ze op dit moment in Zundert meer van deze akties ondernemen!

Maargoed dit heeft niets met de BBQ van as zaterdag te maken, wij braden hier enkel vlees. :bier:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=EWJ2p8DIyAM]YouTube - Grote brand kraakpand Zundert na 'gieractie' eigenaar' (1)[/ame]

Heeft helaas af moeten zeggen, hij is op zijn "goeie" knie gevallen.

Beterschap!

Boets moeten we aan de stoel vastbinden want die wil er optijd tussenuit piepen en dat kunnen we niet hebben!!! :biggrin:

Het weer ziet er iig fantastisch uit. :banaan:

helaas moet ik ook afzeggen, mijn 16 jarige dochter maakt problemen hier kan de boel dus even niet alleen laten.
gr blokker

Om eerlijk te zijn vindt ik dit een beetje aan de late kant om af te zeggen, hier staat alles klaar, en is ingekocht. :confused:

Maargoed, we knallen het maar terug de koelkast in, en bakken wat over is morgen.

Succes met je 16 jarige dochter.

ik had graag even langs willen komen, maar de vrouw had haar aandacht (dus shopdag nodig)

het is ook niet zo klein beetje mis hier, ze is nu weggelopen en de politie is naar haar op zoek.
kon dus echt niet anders.
gr blokker

We komen hier nog op terug, nu niet, want nou is er drank in het spel. ;)

Jij kunt er niets aan doen in deze, en ik hoop dat het goed komt.

Agamenon, tja, vrouwen vragen zo nu en dan aandacht/geld, en dan moet je die dat geven!

Al met al was de BBQ weer geslaagd, helaas weer veels te vroeg afgelopen, maar men moet nog ver reizen.

Ik was voor de eerste keer bij een Duck BBQ en moet zeggen dat het reuze gezellig en goed was. Jammer dat er niet zo veel mensen waren desondanks hebben we zeker lol gehad en nog lekker gegeten ook, dus wat wil een mens meer.

Behalve Boets natuurlijk is in eens iedereen heel erg geinteresseerd in "de maat" van Boets....Of zou Boets het toch zelf allemaal meegemaakt hebben ;)

Hoe het ook zij voor herhaling vatbaar.

Freggel: reuze bedankt voor het organiseren, inkopen en het ter beschikking stellen van de freggelgrot. Jammer dat Jenni er niet was.

blokker1;202849 zei:
het is ook niet zo klein beetje mis hier, ze is nu weggelopen en de politie is naar haar op zoek.
kon dus echt niet anders.
gr blokker

Da's idd. niet zo'n beetje mis. Heel veel sterkte want dit heeft een hoop impact.

We hebben je wel gemist hoor maar gelukkig kon The Stig ook een beetje bakken en draaien.
Verder hadden we "de maat" van Boets als extra man aan tafel. Altijd makkelijk om iets af te schuiven als je het zelf misschien iets zou willen. Voortaan heb ik ook "een maat" en hij heet ..... :biggrin::biggrin::biggrin:

Freggel het was weer gezellig, lekker en goed georganiseerd. Helaas was ik wat laat ivm. diplomazwemmen.

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

Jongens fijn te horen dat jullie het zo naar de zin hebben gehad.
Jammer dat het niet echt naast Amsterdam ligt anders had ik zeker van de partij geweest.
Ja ik had de Stig graag zien bakken :) en wat van dat vuurwater willen drinken die Freggel altijd in huis heeft.
Jammer dat het voor Blokker1 zou is afgelopen ik hoop dat alles snel weer goed komt.

Groetjes en als jullie eens in Amsterdam komen zijn jullie van harte welkom.

crazymotha;202853 zei:
Groetjes en als jullie eens in Amsterdam komen zijn jullie van harte welkom.

Mhhh. De Duck BBQ Roadshow en "zijn maten". :biggrin::biggrin::biggrin:

Leuk idee. :biggrin:

Het was voor mij weer een fantastische BBQ, 2 nieuwe mensen mogen ontmoeten, The Stig, en Boets zijn Maat, echt leuk! :biggrin:

Dit doen we volgend jaar weer over als het aan mij ligt, want zitten we aan een lustrum.

Heren bedankt voor de gezelligheid, Fr.Weber, wederom bedankt voor het nakijken van de CV...

We gaan lekker verder genieten van de zomer, en we zien mekaar weer op de nieuwjaarsborrel/duik.

het was weer gezellig,zonde dat bert en blokker er niet waren.
bert beterschap.
en blokker sterkte met je dochter
gr frans

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan