DE ONTVANGER van de hackers

Originally posted by Rovi
Ja je kan er mee opnemen, perfecte beeld/geluidskwaliteit en voor de liefhebber via lan met de pc op dvd te branden.

Mazzel, Rovi
of met de subtitle plugin gewoon live nederlandse ondertiteling als je naar een film op Taquilla kijkt ..even de subtitle downloaden en in je ontvanger zetten en genieten maar...!!!!

Originally posted by twilight
@ zeddini

Wel eens een dreambox geprobeerd?

GR Fred.

nee twilight ik heb goede ervaren met humax en nokia ok hyundai now kun je zeggen behalve dreambox geen ervaren
maar mischien gaa ik hem kopen
roufa!

ik zie hier drie verchillende modellen
de vraag is welke is het beste van de drie

DM 7000s
DM 7000c
DM 5600
roufa!

De PVR 1100 van REEL multi media is een hele leuke ontvanger maar hij heeft geen netwerk aansluiting en zal daarom niet in de buurt van de dreambox komen met al zijn mogelijkheden en het is nog maar de vraag of daar net zoveel software word gemaakt als voor de dreambox.
Ik heb zelf tot nu toe deze ontvangers gehad,SRT8000,SRT4355,Topfield4000,Humax8000 en geen 1 van deze kan in de schaduw staan van de dreambox.
De Topfield is wel een hele degelijke ontvanger maar ik was er snel op uitgekeken want zoveel kun je er niet mee.
En het is een verslavende bezigheid geworden met die dreambox want er word voortdurend nieuwe software ontwikkeld.

Hoi,
Op de PVR 1100 Van Reel zit wel degelijk een netwerk aan sluiting hahahaha.
Als je zelfs goed kijkt en leest zitten er veel meer mogelheden op als de dream dat is ??n ding wat duidelijk is alleen het is even wachten op de prijs ....
En ik denk zelf wel dat er genoeg zal uitkomen voor de Reel,is met de dbox2 ook zo dus laat maar komen die reel.;)
Groeten ben bye bye ;)

ReelBox PVR 1100 S/C/TGeh?use:

Gr??e (B x H x T) 425 X 70 X 250 mm
Twin-Tuner DVB-S*:

Demodulation QPSK
Eingangs-Datenrate 1 bis 45 MSymbole/s
Frequenzbereich 950 bis 2150 MHz
Eingangspegel -25 bis -75 dMB
LNB-Steuerung 18 Volt horizontal / 13,5 Volt vertikal (500mA)
DISEqC 1.0, 1.2, 2.0
Eingang / Ausgang 2 x F-Buchse IEC 164-24
Twin-Tuner DVB-C*:

Demodulation QFDM
Eingangs-Datenrate 1 bis 45 MSymbole/s
Frequenzbereich VHF 48,5 bis 226,5 MHz / UHF 470 bis 862 MHz
Eingangspegel -10 bis -70 dBM
Eingang / Ausgang 2 x IEC 164-24 weiblich / 2 x IEC 164-24 m?nnlich
HF-Modulator:

Kan?le 21 bis 69
TV Standard PAL B/G/I/D/K
Video:

Dekodierung MPEG-1/2/4 (MPEG-4 Level 10)
Enkodierung MPEG-1/2/4
Analog -> Digital Analog -> MPEG-2/4
Bildformat 4:3 und 16:9
Audio:

Dekodierung MPEG-1 Layer 1/2/3
Analog -> Digital Analog -> MPEG-1 Layer 1/2/3
System-Ressourcen:

Prozessortakt 266 Mhz
Co-Prozessortakt 180 Mhz
Hauptspeicher 64 MB SD-RAM
Speicher Co-Prozessor 16 MB SD-RAM
Flash 32 MB
Vorderseite:

Tasten 4 x dynamisch, 8 x fest
Display Grafikf?higes LCD-Display
Kopfh?rer Buchse f?r Klinkenstecker
Conditional Access Interface 2 x Common Interface
Smartcard 1 x Einschub mit embedded FreeX & UCAS
Compact Flash 1 x Leser/Schreiber
Firewire 1 x IEE1394
USB 2 en 1x USB 1.0
R?ckseite:

Firewire 2 x IEE1394
USB 1 x USB 2.0
SCART 2 x SCART (Composite, S-Video, RGB/YUV)
Analoge Videoausg?nge Composite, S-Video, RGB/YUV
Analoger Videoeingang Composite und S-Video
Analoger Audioausgang Stereo
Analoger Audioeingang Stereo
Netzwerkanschluss 1 x RJ45 Fast Ethernet (10/100MBit/s)

Originally posted by pillie
De PVR 1100 van REEL multi media is een hele leuke ontvanger maar hij heeft geen netwerk aansluiting en zal daarom niet in de buurt van de dreambox komen met al zijn mogelijkheden en het is nog maar de vraag of daar net zoveel software word gemaakt als voor de dreambox.
Ik heb zelf tot nu toe deze ontvangers gehad,SRT8000,SRT4355,Topfield4000,Humax8000 en geen 1 van deze kan in de schaduw staan van de dreambox.
De Topfield is wel een hele degelijke ontvanger maar ik was er snel op uitgekeken want zoveel kun je er niet mee.
En het is een verslavende bezigheid geworden met die dreambox want er word voortdurend nieuwe software ontwikkeld.

Originally posted by pillie
De PVR 1100 van REEL multi media is een hele leuke ontvanger maar hij heeft geen netwerk aansluiting en zal daarom niet in de buurt van de dreambox komen met al zijn mogelijkheden .

Al eens de website bekeken en GELEZEN?

Netzwerkbetrieb
Greifen Sie vom Mediacenter PVR 1100 aus auf Ihren PC zu ? und zeigen Sie die freigegebenen Dateien an. Unterst?tzt werden JPEG, PNG, BMP, MPEG-1/2/4/DivX, MP2, MP3 und andere Formate.
Bearbeiten Sie Ihre Aufzeichnungen am PC und geben Sie diese dort wieder.
Schlie?en Sie ein DSL-Modem an die Fast-Ethernet-Schnittstelle an und verbinden Sie Ihr MediacenterReelBox PVR 1100 direkt mit dem Internet!
Installieren Sie Software-Updates, neue Skins, Themes und Erweiterungen f?r Ihr Mediacenter ReelBox PVR 1100.

Ik heb die site een tijdje terug bezocht en toen stond er niet bij dat er een netwerk aansluiting op zou zitten maar dat blijkt dus toch zo te zijn.

Ik lees eigenlijk weinig of niets over mensen die een homecinema pc hebben gebouwd, daar past de Dreambox ook prima in. Zelf heb ik een laptop (andere pc even remote overnemen) die vrijwel alles op beeld en geluid in mijn netwerk aanstuurd. Ik kan TV kijken over mijn HDTV Beamer door het signaal van de Dreambox met Tuxvision op mijn pc te draaien die via een DVI out aan mijn beamer hangt. Ook kan ik dus mijn DVD's via DVI kijken en DivX films vanaf de HD, noem maar op. Even in bed een filmpje kijken op mijn laptop, zenders wisselen kan je namelijk ook via een webinterface. Overal in huis digitaal geluid/beeld, werkt super. Ik mis het gebrek aan een dubbele tuner totaal niet omdat ik vrijwel altijd net op een andere sat wil overschakelen om iets anders te kijken en dat kan dan toch niet zonder een extra schotel/ontvanger (heb daarom 2 dreamboxen).

Als er nog mensen zijn die nog steeds twijfelen over de aanschaf van een Linux ontvanger, dan weet ik niet wat wel aan hun eisen voldoet.

Rick

rick dat licht niet aan het twijfeling maar
je gaat niet aan iets beginnen die je nieks van weet
dus liver een receiver die bij mij past

Ik was voor ongeveer een maand geleden bij een sathandelaar die niet merk gebonden was en veel op voorraad had die adv. mij de Dreambox niet omdat hij van de verkochte boxen 80% voor reparatie retoer had ontvangen.
Wat is jullie mening hier over ?

Volgens mij is dat iets uit het verleden Flip.
Er was een probleem met de eerste series Dreambox, als ik me goed herinner een voedingsprobleem.
Voor zover ik weet is er met de nieuwe serie wat dat betreft geen probleem meer.

Originally posted by flip
Ik was voor ongeveer een maand geleden bij een sathandelaar die niet merk gebonden was en veel op voorraad had die adv. mij de Dreambox niet omdat hij van de verkochte boxen 80% voor reparatie retoer had ontvangen.
Wat is jullie mening hier over ?

Je reinste onzin ik heb 2 boxen van het eerste uur 1 met externe voeding en de andere is de voeding aangepast, maar verder nog nooit probs gehad.

gr.

@flip, die dealer zou ik maar de rug toekeren want dat zijn natuurlijk fabeltjes. Stel je eens voor dat een fabrikant 80% retour krijgt, daarvan kun je niet bestaan dus onmogelijk. Het is wel een box waar zoals andere al opmerkten veel in ontwikkeling is en het wel eens voorkomt dat een nieuwe emu niet helemaal stabiel is. Dit was ook bij de Humax in het begin, maar na een poosje waren alle problemen opgelost en liep die bak super.

Dat dacht ik ook, maar omdat hij geen echt merkgebonden dealer is en betrouwbaar over kwam was ik wel benieuwt naar jullie ervaring om vooraf zo,n Dream te kopen.

Ja, mijn commentaar was een beetje kort vanwege de tijd maar 80% is ook wel erg overdreven.
Er zijn ontvangers geweest met problemen, maar sorry als ik de indruk heb gewekt dat dit veel ontvangers zijn geweest.
Een aantal ontvangers hebben een probleem gehad, maar dat is maar een schijntje van wat er verkocht is geworden.

Het zijn voor zover mij bekend nog minder ontvangers geweest dan bij het Humax voedingsprobleem.
Dus je kunt rustig zonder problemen zo'n ontvanger aanschaffen en mocht je uberhaupt een probleem krijgen dan bestaat er altijd nog zoiets als garantie.
Maar ik zou zeker een andere handelaar zoeken dan die gast met zijn 80%, want dat is gewoon onzin, of hij heeft er 3 verkocht waarvan ie er 2 heeft teruggekregen, dan zit je ook aan 80% ja, zo kan ik het ook.:)

wat erg voor de handelaar alles op zijn kop
normaal zulke problemen komen van de fabrikant af en het is produktie
hij zal zeker geen dreambox meer kopen
roufa

@Roufa: fabrieksfouten komen van de fabriek af ja, maar je maakt me niet wijs dat er dan 1 handelaar is die 80% van de verkochte ontvangers teruggekregen heeft en alle andere handelaren in die ontvanger nog niet aan de 10% komen.

Dan lijkt het toch wel heel erg voor de hand liggen dat die handelaar ofwel gewoon onzin staat uit te kramen, ofwel niet aan de dozen kan komen c.q. geen in om er een te verkopen ofwel iets anders graag kwijt wil ofwel het is zoals ik zei, dat ie er misschien 4 gekocht heeft en 3 teruggekregen dan zit je ook aan zo'n hoog percentage, maar je kunt het niet als maatstaf gaan nemen voor een fabrieksfout, dat moet je echt met grotere aantallen gaan komen.

Nu ben ik ook niet echt een voorstanders van de Dreambox importeur hier en ik ga het ding ook niet de hemel in prijzen als het niet nodig is, maar bepaalde handelaren mogen ook wel eens wat normaler doen t.o.v. de klant en niet dit soort klinkklare onzin verkopen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan