L
Lagos
Al vroeg aan de thee vandaag Black Tiger !
gr. Lagos
gr. Lagos
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Originally posted by Black Tiger
@Roufa: fabrieksfouten komen van de fabriek af ja, maar je maakt me niet wijs dat er dan 1 handelaar is die 80% van de verkochte ontvangers teruggekregen heeft en alle andere handelaren in die ontvanger nog niet aan de 10% komen.
Dan lijkt het toch wel heel erg voor de hand liggen dat die handelaar ofwel gewoon onzin staat uit te kramen, ofwel niet aan de dozen kan komen c.q. geen in om er een te verkopen ofwel iets anders graag kwijt wil ofwel het is zoals ik zei, dat ie er misschien 4 gekocht heeft en 3 teruggekregen dan zit je ook aan zo'n hoog percentage, maar je kunt het niet als maatstaf gaan nemen voor een fabrieksfout, dat moet je echt met grotere aantallen gaan komen.
Nu ben ik ook niet echt een voorstanders van de Dreambox importeur hier en ik ga het ding ook niet de hemel in prijzen als het niet nodig is, maar bepaalde handelaren mogen ook wel eens wat normaler doen t.o.v. de klant en niet dit soort klinkklare onzin verkopen.