Wat een onzin lees ik hier nu toch weer allemaal..
""
Wat betrefd achterlijke cultuur heb ik zondag jl een interview met Pim Fortuyn gezien met een islamitishe turkse vrouw die in nederland is geboren, en daar legde Pim op een heldere manier uit wat hij met achterlijke cultuur bedoelde.
""
En de andere keren dat hij dit verkondigd zijn dan niet sterk racistish getind????
""
Omdat Willem Alexander verliefd is geworden en graag met Maxima verder wil, maar dat hij dan wel eerst toestemming moet vragen aan 125 mensen van de politiek en dergelijke.
Dat is toch eigenlijk ook een schande
""
Wel nee, volgens mij is dat jullie kroon prins ? .. die jongen gaat onder elke wet die er gestemd moet worden (zo is het toch in belgie) zijn handtekeningetje motte zetten...., als zo iemand dan wil trouwen met de dochter van een vader die op zijn zachts gezegd niet erg katoliek is, Dan is het jullie volste recht om daar over te debateren... Die man trouwt met wie hij wilt, maar moet verantwoording alfleggen aan jullie.
""
En nu we het daar over hebben..... Waarom moeten hier in Nederland opeens overal ayatollah torens gebouwd worden?
Laatst mocht een kerk hier zelfs zijn klokken op bepaalde tijden niet meer luiden omdat dit storend was voor de Islamieten die dan in gebed zaten, nou vraag ik je!
""
Luid die stomme klokken dan gewoon 5 minuten later, iedereen tevreden , probleem opgelost... waar jullie je kunnen aan storen sech
""
Dat ie voor Extreem rechtse persoon word uitgemaakt is zoals je in mijn andere posts kunt zien, niet waar.
Hij had een paar dingen niet moeten zeggen,...maar hij was zeker GEEN EXTREEM RECHTSE, je hoort me niet zeggen dat ie links is, of dat ie in het midden zit, hij was gewoon rechts, maar EXTREEM RECHTS is wel een te "groot" woord voor deze man!
""
Man,man, man ... in belgie zetten ze je al af :als je aanwezig bent op verkeerde feestjes, met de verkeerde mensen spagettie eet, een topman maar 1 maand op zijn positie kan houden, een fax een dag te laat verzend, enz...
Die man slaagt er in racistisch taal uit te slaan, op 1 debat iedereen te kakken te zetten, en alle andere debatten gewoon te gaan lopen, verder vooral geen mening te hebben over belangerijke zaken , en jullie maken er een held van...
""
Maar als de gevestigde order meer blauw op straat wil hebben zie je ze alleen maar langs de snelwegen en autowegen staan om euro's te incasseren zodat ze hunzelf kunnen financieren en dus de burgers leegzuigen.
En dan maar af en toe een belastingverlaging of zalmsnip invoeren, want ja dat houd het gepeupel wel rustig.
Maar het is gewoon een sigaar uit eigen doos.
""
Mischien moet je gewoon maar eens wat trager gaan rijden....
Weet jij hoeveel doden er vallen in het verkeer per jaar???
Na zelfmoord is het verkeer de grootste oorzaak van alle dodelijke slachtoffers die er vallen bij mensen tussen de 25 & 50
Maar ja over "verkeer" had Pim natuurlijk niet echt een mening
""
'Ja die islam, die zondert mensen af. Ze zien ons als een minderwaardig soort mensen. Marokkaanse jongens bestelen nooit een Marokkaan. Is u dat wel eens opgevallen? Wij kunnen wel bestolen worden. En ik natuurlijk nog dubbel, want ik ben niet alleen een christenhond, maar ook nog minder dan een varken. Nou die kun je pakken. Meneer, als ik het juridisch rond zou kunnen krijgen, dan zou ik gewoon zeggen: er komt geen islamiet meer binnen! Maar dat kan ik niet rond krijgen. De islam is achterlijk, ik zeg het maar, het is gewoon een achterlijke cultuur.
""
Mischien valt er bij die marokanen niks te stelen ?????
waarom zijn er geen satkaartjes met marokkaanse zender hacks ?? Zou het kunnen omdat er geen marokkaanse betaalzender is ???
Trouwens studies in Belgie tonen aan dat de meer helft van de georganiseerd misdaad in handen is van Belgische bendes.. de rest word verdeeld onder de russische/chinese/ latino... bendes
Het is echt niet zo dat je enkel besteeld word door buitenlanders......
over zwaardere straffen voor kriminele feiten...
Sinds wanneer zouden er minder misdaden worden gepleegd omdat de straffen hoger liggen ???? Verhoog gewoon de pakkans
Rij jij trager met de wagen als ze de boetes verdubbelen ??
Rij jij trager met de wagen als ze op elke hoek van de straat staan te flitsen
Hogere straffen zijn regelrechte bullshit, geef kriminelen een specifiekere straf, geef ze een opleiding , integreer ze terug in de gewone maatschappij, want ze 10 jaar opsluiten en dan terug buiten gooien helpt echt niet veel hoor...
In Mechelen (een kleine stad met nogal veel marokkaanse immigranten) had men nogal veel te kampen met kleine kriminaliteit, het was zover gekomen dat de mensen 's avonds niet meer op straat durfden te komen .... Wel, de nieuwe burgemeester heeft het politie korps verdubbeld en al zijn mensen op straat gezet ipv op een bureau stoel, sindsdien is de kriminaleit spectaculair gezakt, blijkbaar help meer blauw op straat erg goed..... Verder heeft de marokkaanse gemeenshap naar Nederlands model een soortement burgerwacht opgericht , elke avond wandelen een paar marokkaanse vaders rond in de buurt en houden een oogje in het zeil...