Emu onderzoek.

Och, tel mij voor het gemak maar bij de meerderheid.

Maar wat hebben we nu eigenlijk waar we iets mee kunnen? Al iemand de source bij de hand? Dan gaan we over naar het onderwerp cross-compiler :(

ik heb op het moment niet zo veel tijd om te testen maar. maar je kunt er van uit gaan dat je een emu inderdaad niet zo maar uit elkaar kan trekken daar is nog wel wat meer kennis voor nodig die ik ook helaas niet in huis heb.

maar even een vraagje aan degene die hier mee aan het stoeien zijn, werken de oudere evo`s ook autoupdate of alleen de nieuwste. als de oudere ook werken moet het zitten in de key file misschien een masterkey die in de evocamd keyfile is toegevoegt.

gr blokker

voor zover ik weet werkt het alleen met de nieuwste evo, want ik heb er nu 2 verschillenede inzitten en met de ene deed hij het wel en met de andere niet...

Alleen ik ben voor nu het spoor even helemaal bijster, want gisteren heb ik een Xtreme aangesloten bij iemand, en daar zat een emu in van maart dacht ik, en eerst geen beeld op tps, met de huidige key, maar na het instellen op default settings, gewoon beeld?

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan