dan stel ik ook ff een vraagIk vraag het gewoon even: heeft er toevallig iemand van de heren een ouwe versterker staan waar hij niks meer mee doet?
heeft iemand nog een spiegel en een bestuurders raam?
de mijne zijn net stuk....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
dan stel ik ook ff een vraagIk vraag het gewoon even: heeft er toevallig iemand van de heren een ouwe versterker staan waar hij niks meer mee doet?
Niet dat ik er een heb, maar in jouw geval loont het wel de moeite om er even bij te zetten welk merk en type, want een Mercedes 300S raam past niet niet in Toyota Starlet.heeft iemand nog een spiegel en een bestuurders raam?
1 kanaal komt ook geluid uit.Hier ben ik ook aan het vechten de versterker die ik buiten gebruik daar werkt nog maar 1 uitgang van.
En tot overmaat van ramp begint de tv raar te doen die daarbij hangt.
Ik heb er nog eentje staan waarvan de HDMI ingangen niet meer werken maar bij mijn weten werkt het versterker deel nog wel, ik kan de 22e helaas niet maar ik wil wel even voor je kijken of het ding nog werkt, dan kan je die zo van me krijgen.Ik vraag het gewoon even: heeft er toevallig iemand van de heren een ouwe versterker staan waar hij niks meer mee doet?