Freggel BBQ planning! Zaterdag 22 juni.

Ik vraag het gewoon even: heeft er toevallig iemand van de heren een ouwe versterker staan waar hij niks meer mee doet?
dan stel ik ook ff een vraag
heeft iemand nog een spiegel en een bestuurders raam?
de mijne zijn net stuk....
 
Ik niet, ik hoop niet dat je een geintje maakt. 😱 Voor welk merk auto zoek je?

Hier ben ik ook aan het vechten de versterker die ik buiten gebruik daar werkt nog maar 1 uitgang van.

En tot overmaat van ramp begint de tv raar te doen die daarbij hangt.
 
heeft iemand nog een spiegel en een bestuurders raam?
Niet dat ik er een heb, maar in jouw geval loont het wel de moeite om er even bij te zetten welk merk en type, want een Mercedes 300S raam past niet niet in Toyota Starlet.
 
Nee man geintje
Kreeg begin middag mijn linker buiten spiegel door de raam naar binnen van mijn auto.
Staat ondertussen bij een schade hersteller.
Dus hoop dat het allemaal lukt voor zaterdag
 
Hier ben ik ook aan het vechten de versterker die ik buiten gebruik daar werkt nog maar 1 uitgang van.

En tot overmaat van ramp begint de tv raar te doen die daarbij hangt.
1 kanaal komt ook geluid uit.
En tv stuk is ook geen voetbal ook fijn...
Lol
 
Ik vraag het gewoon even: heeft er toevallig iemand van de heren een ouwe versterker staan waar hij niks meer mee doet?
Ik heb er nog eentje staan waarvan de HDMI ingangen niet meer werken maar bij mijn weten werkt het versterker deel nog wel, ik kan de 22e helaas niet maar ik wil wel even voor je kijken of het ding nog werkt, dan kan je die zo van me krijgen.
Ik ben weer eens gezellig druk in de aanloop voor komend weekend, ik hoop voordien even te kunnen checken, mocht je tenminste interesse hebben.
 
Alvast bedankt @Tech, vooralsnog komt er nog geluid uit, maar ik houdt jou even in gedachte want HDMI heb ik niet nodig.

Wat die tv betreft, er gebeurd iets raars.
Ik ben momenteel alle onnodige kabels en adapters van ledverlichting die het niet meer doet aan het verwijderen in ons buitenverblijf.

Maar ik had op de achtergrond de wedstrijd van de Rode Duivels aan staan, en toen stoptte de tv?
Ik ben nog aan het zoeken waarom, want de tv en de pc waren aangesloten op een stekkerdoos die beveiligd is voor piekbelastng [blikseminslag.]

Alle stekkers behalve die van de tv eruit getrokken en nou doet deze het wel.

Maar ach, de BBQ's doen het nog, het dartbord hangt nog, een tafelbiljart en sjoelbak staan op zolder, dus...
 
Afhankelijk van de lengte van de voedingskabel en de hoeveelheid chinese adapters kan er natuurlijk sprake zijn van dusdanige 'netvervuilding' door harmonischen uit die goedkope rommel, dat de TV besluit er iets mee te gaan doen in de vorm van, 'ik ga uit' ...
Lijkt me erg onwaarschijnlijk maar zou een oorzaak kunnen zijn, als de voedingskabel erg lang is kan door de demping/capaciteit van de kabel en de daardoor ontstane 'rommel' een geschakelde voeding in een TV rare dingen gaan doen.
 
@Tech, die öntstane" rommel zoals die adapters heb ik nou juist allemaal verwijderd en in de kliko gegooid.

Heb nog een tv op reserve, dus die zet ik wel weg als we aan het BBQ-en zijn.
 
Zo mijn transport is weer gerepareerd en terug bij het nest.
Nieuw raam en compleet nieuwe spiegel.
Heeft de vrouw zaterdag en zondag wielen als ik die van haar mee neem lol.

Heb je al bij ome ali gekeken @freggel1 ?
Laast een woope laten komen voor weinig.(24 en een beetje ak35)
Zat bij mij in de garage dus denk dat ie bij jou dan ook genoeg heeft.
Line usb en bluetooth ingang
Draait ook op 12 volt
 
Mooi dat jou heilige koe weer gemaakt is.

Ik heb vorige week bij Ali een andere versterker besteld, heb er al 1, maar daar is 1 uitgang van overleden.

Tevens vanmiddag even een andere tv gekocht bij BJ, wel wat ouder maar voor €60,-, al gaat hij maar een paar jaar mee. 🤪


Tevens ben ik ook nog een aanlegsteiger aan het maken voor iemand die met een roeiboot komt. Heb hier 4 parkeerplekken, dus...

Vrijdag vlees en andere versnapperingen halen, buiten alles wat al klaar ligt.
 
Met een roeiboot is mij echt te ver....
Ben minimaal al 3 auto uren onderweg.
We gaan er vanuit dat dat het waard is lol
 
Voor mij is het ook dik een uur en 3 kwartier rijden. het is de gezelligheid meer dan waard!
 
@Dr.Z, die gezelligheid, en soms ook het slap geouwehoer is voor mij de reden dat ik dit nog steeds doe! ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr.Z
Hoe druk?
Zie alleen maar auto,s bewegen verder niks of niemand
Lol
 
Hij is aan het spoor zoeken sat-ed.
Ja en als er zoveel ligt vind dan maar even het goede spoor. 🚆
 
Zijn met veel man aan het zoeken. Dus volgens mij zijn ze het spoor bijster. :biggrin:
 
18.35 rook..
Iedereen loopt die kant op


Ze zijn daar zelf aan het bbq en!
Moeten we @Guardian niet ff vragen een ander kleur vlaggetje omhoog te houden?
 
Ik ben bezig geweest om de BBQ ruimte op te ruimen, [zie vorige berichten] .

Muziek en beeld werkt weer naar mijn zin, gisteren de tv vervangen, en vandaag een andere midiset gekocht via mp, is nog maar een jaar of 25, de vorige was 34, dus we kunnen er weer voor een jaar of 9 tegen. :biggrin:

Ik heb een aantal leuke mixen waarin men de film moet raden, en welke muziek daarbij hoort.

Zie in de muziek en film doos de mix van Philizz, part 1, 2, 3, of 4, of the 80's.
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan