Freggel BBQ planning! Zaterdag 22 juni.

leuk je te ontmoeten Sat-Ed.
Insgelijk @Nummer10 !
Wel gelachen... Pop... Mannelijk..

Maar ben blij dat ik weer op eigen honk ben.. 600km...in 2 dagen en al die zondags rijders vandaag sjees...
Boven zwolle was al wat makkelijker gelukkig.
 
Wel gelachen... Pop... Mannelijk..
Dat heeft wat uitleg nodig voor andere….
Maar het ging over een pop (de man van 6 miljoen, wie kent hem nou niet)
Maar hoe zit het nou met: √3 x U x I ?
 
Beide berekeningen klopte, alleen zit er een verschil tussen terugleveren en afnemen. Ik had een afname berekening gebruikt, terwijl, dom van mij natuurlijk, de berekening nodig is voor het terugleveren.
Maar wat boets niet weet en ook niet heeft gemeten, is dat zijn spanning op het stopcontact geen 230volt op elke fase is, maar 250volt op vol teruglever vermogen!!

Dus, ik heb gelijk! :biggrin: :biggrin:
Zo niet, dan ga ik weer met "stoeremannen" poppen spelen!
:biggrin:
ac6yz3paqxr21.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gaan we weer.....
Dit keer mag ik wel een mening hebben want ben van niemand meer afhankelijk
Whaaaa
 
  • Haha
Waarderingen: Dr.Z
Haha, 😄 Het maakt niet zoveel uit. Ik had een verkeerde berekening gemaakt en met een onderdeel geen rekening gehouden. Geen punt. :)
 
@sat-ed.

Jij weet dat er korte termijn nog een BBQ is, dus als je het fijn vindt dan gaan we door met de discussie. :biggrin:
Een keer wat anders dan ieder jaar over die "Vagpumpe" .

Maatje B.Ritsma mag het dan nog eens uitleggen... [ik ben bang dat ik nou geen vrienden maak].
 
@DrZ, maakt niet uit man, hier ff screenshotje speciaal voor jou gemaakt vanmiddag 14.00 uur.
screenshot-23-06.jpg
 
Dat zijn mooie getallen!😄👍
 
Maar hoe zit het nou met: U x I x √3 ?
Dat is het verbruikte vermogen bij een 3fase aansluiting waarbij alle fasen wel gelijk belast dienen te izjn.
 
@ boets bij jouw is duidelijk te zien dat het niet overbelast is.
In het geval van Dr.Z komt het in de buurt.
Heb je 8 omvormers boets?
 
@ Jan, nee 1 omvormer van 5 kw, 3 fase met 2 strings van elk 6 zonnepanelen a 425 wp. Dus 2550 wp per string.
 
Laatst bewerkt:
Wat een rare opstelling.
Maar het werkt wel en daar gaat het om.
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan