nou, ben er behoorlijk van terug gekomen... ik weet uberhaupt niet of er nog wel een schoteltje gaat komen, ik verheugde me op het feit dat het apparaat ook als video te gebruiken valt (en daarbij ook nog eens een sateliet ontvanger te hebben)
de aankoop van een hdd elders durf ik niet aan, stel je voor dat het toch niet goed gaat (hdd is defect bij aankomst, of de hdd word niet herkent, ik noem maar iets) dan ben ik gigantisch aan het kutten (hdd opsturen, maar afwachten of dat goed komt) Level vertrouw ik eerlijk gezegd niet meer en Kramer kwam wat mij betreft wat te-koop graag over, 70 euro meer betalen op loopafstand van 15 minuten, ik zal daar niet al te snel kopen.
Is alleen even af te wachten of het wat word bij de Hoofdweg, anders haak ik af en zal ik eerst alle info vergaren zodat ik zelf een schoteltje kan plaatsen en redelijk kan zien aankomen waar de problemen kunnen liggen en die in staat zijn op te lossen.
Ik weet nog te weinig en zie de aankoop met weinig vertrouwen tegemoet, niet een ideaal uitgangspunt om een dergelijke uitgave voor mijzelf te verantwoorden. Dit zal vast nog wel veranderen, maar op dit moment lijkt het me niet verstandig.
Dus iedereen bedankt voor de hulp en in het bijzonder Kerstkonijn
ik zal deze site nog dagelijks bezoeken en steeds meer kennis vergaren van de termen die hier worden rondgeslingerd
als ik eenmaal zover (aankoop van een set) ben, dan laat ik iets van me horen.
Groetjesssss!