Het dondert en het bliksemt!

Kunnen ze dat niet wat hoger droppen? Zodat ze de zuidelijke provincies wat met rust laten? Zo boven de rivieren?
Wij hadden weinig last en niet zoveel regen. Maar die Brabanders da's leuk volk, dus die mogen ook best wel wat minder nat wat mij betreft.

:biggrin:
 
Ik snap alleen niet waar al dat hemel water vandaan blijft komen?

Dit moet toch een keer ophouden?

Het jammere is dat er steeds meer evenementen afgelast worden.
Hier 2 weken geleden American Day, in Wernhout, en afgelopen weekend een oldtimer weekend genaamd de Walm, een evenement waar jaarlijks duizenden bezoekers op af komen.
 
Laatst bewerkt:
Ho ho BT!!!!!!
Als je nog lekkere aardappels wil moeten we hier ook niet teveel hoor.
Gisteren onweer en regen +/_ 15 minuten was al genoeg.:ROFLMAO:
 
Als je nog lekkere aardappels wil moeten we hier ook niet teveel hoor.
Ik haal mijn aardappels in België, Duitsland of de lokale boer, of nu recent wel eens bij de Aldi, al naar gelang het goedkoper is.

Maar het oosten hoort gewoon bij het zuiden hoor, wat mij betreft. Dus jullie mogen ook mooi weer!:biggrin:
 
We wonen in het noorden.
Dat is voor een hele boel nederlanders een plek die niet mee telt.
 
Ja noorden, noordoosten, is wat mij betreft allemaal oosten, in elk geval vergelijkbaar met Limburg. Net wat je zegt, plekken die voor velen niet mee tellen.
Daarom mag jij meegenieten van het weer uit ons zonnige zuiden hier. :)
 
Daarom mag jij meegenieten van het weer uit ons zonnige zuiden hier. :)
Nou lekker dan....
Val ik er weer buiten...
Maar ben niks anders gewend
Heb hier nu een bui ook niet normaal
Maar.goed gras genoeg waar het weg kan.
 
Hier komt het er momenteel weer met bakken uit.
 
Bij ons regent het ook, eerst om 20.45 even en daarna vrijwel constant vanaf 21.50 a 22.00 ongeveer. Maar gewoon rustige contstant regen, geen bakken.
Dat hebben we hier weggeblazen, al nat genoeg geweest.
 
Momenteel is het weer even droog, maar volgens de vooruitzichten kunnen we vandaag weer een hoop nattigheid verwachten.
 
He freggel net het nieuws gehoord.
Vandaag regen morgen weer. :headbang: :pfff:
 
friendweb_1d31d4973a483c5f0fa967b2bb3b4fe9.jpg
 
We kunnen het er in elk geval weer over eens zijn dat het weer eens geen weer is. :biggrin:
 
@janblues ook jij kunt te ver gaan! Ik heb er even over nagedacht welke aktie ik ga ondernemen.

Mijn eerste gedachte ging naar een alleen lezen ban.Maar dat doe ik nog niet.


Ipv daarvan heb ik besloten om voor het komend weekend 250mm regen jou kant op te sturen... 🤪🤪🤪
 
  • Haha
Waarderingen: Dr.Z

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan