Roberto
Active member
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
- Leeftijd
- 62
Ik heb een coolermaster stacker [server]kast waar je lekker de ruimte hebt en ik gebruik zoals gezegd een Zalman Koeler ala CNPS7000B-AlCu maar dan geheel van koper. de kast is uitgevoerd met 2 Harddisk brackets waar in elk 4 disks zitten en deze brackets zijn voorzien van een fan van 120MM welke aan de voorzijde is gemonteerd.
De kast is aan ge gehele voorzijde voorzien van filters welke gewassen kunnnen worden .
Verder heb ik op 8 plaatsen fans gemonteerd welke ik individueel kan regelen.
Dit houd de processor in rust [pc wel aan] op 38 graden. bij volle belasting loopt het op naar 50 graden. 2x3ghz p4 overklocked naar 2x3,92 Ghz en das best netjes.
Om een en ander van de noodzakelijke stroom te voorzien gebruik ik een tagan TG 600 voeding van 600 watt.
De bedoeling was om deze pc in de huiskamer te gebruiken als een veredelde media pc maar hij staat nu als server dienst te doen.
Overigens is de donor pc een Sky van Dixons gekocht via een pc prive project, ik ben bang dat de garantie er nu wel vanaf is.
En zo knutsel ik net zolang door dat het ineens een core 2 extreme is
Groet roberto
De kast is aan ge gehele voorzijde voorzien van filters welke gewassen kunnnen worden .
Verder heb ik op 8 plaatsen fans gemonteerd welke ik individueel kan regelen.
Dit houd de processor in rust [pc wel aan] op 38 graden. bij volle belasting loopt het op naar 50 graden. 2x3ghz p4 overklocked naar 2x3,92 Ghz en das best netjes.
Om een en ander van de noodzakelijke stroom te voorzien gebruik ik een tagan TG 600 voeding van 600 watt.
De bedoeling was om deze pc in de huiskamer te gebruiken als een veredelde media pc maar hij staat nu als server dienst te doen.
Overigens is de donor pc een Sky van Dixons gekocht via een pc prive project, ik ben bang dat de garantie er nu wel vanaf is.
En zo knutsel ik net zolang door dat het ineens een core 2 extreme is
Groet roberto