Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Die wordt toch altijd voorgetrokken, dat zag je wel in Silverstone.Hamilton krijgt echter geen gridstraf
Met straffen is men totaal niet consequent, laatst kreeg Bottas nog een gridstraf vanwege het negeren van een gele vlag. Nu komt Hamilton er mee weg.Die wordt toch altijd voorgetrokken, dat zag je wel in Silverstone.
Of gewoon hier en daar een dubbele rotonde aanleggen.(...) waardoor een coureur de ander niet in de weg kan rijden.
Sorry, maar daar ben ik het totaal niet mee eens. Niet omdat ik per se zo voor Nederland ben, maar als Hamilton onder druk gezet wordt dan zie je dat hij fouten gaat maken, dat zag ik bij Max niet gebeuren. Er zijn wel meer punten te vinden waaraan je kunt zien dat Max toch een betere coureur is dan Hamilton. De verschillen zijn erg klein, dat wel.hamilton is beter dan max
Nader onderzoek heeft uitgewezen dat die situatie met de gele vlaggen niet het geval was las ik vannacht.Nu komt Hamilton er mee weg.
Zeker weten van wel. Dat kon je ook horen aan de commentaren van allerlei mensen in de studio waaronder ook Doornbos en die heeft ook F1 gereden. Ja als er een gat is probeer je er in te duiken, maar er zijn ook plekken waarvan je (zeker als ervaren coureur) zeker weet dat dit gewoonweg niet kan. Daar op Silverstone was dus zo'n plek waar je als coureur wist dat het niet kon volgens hun en dat je ook wist dat een alles of niets actie daarop niets ging uitdraaien.Ik vond het een alles of niets actie van Hamilton maar ik denk dat Max het niet anders zou hebben gedaan.
Dus max maakte geen fout toen hij pole wilde veroveren?maar als Hamilton onder druk gezet wordt dan zie je dat hij fouten gaat maken, dat zag ik bij Max niet gebeuren
Nader onderzoek heeft uitgewezen dat die situatie met de gele vlaggen niet het geval was las ik vannacht.
Op die plek -weten- de coureurs dat het niet -kan- dan moet je dat ook niet gaan proberen, ongeacht wie er naar binnen stuurt of naar buiten of glijdt. Dat is geen plek om het überhaupt te proberen.en Hamilton gleed een stukje naar buiten.
Heel verstandig. Dat had ik ook moeten doen als ik de uitspraken van Hamilton gezien had voordat ik mijn reactie geschreven had.heb ik maar even een cool-down gedaan.
Met aan grenzende waarschijnlijk had hij die inderdaad toch niet gewonnen, die medium banden bij de 2de rode vlag was ook mijns inziens een verkeerde keuze. Maar dat is ook niet het punt. Als er gelijke monniken, gelijke straffen wordt gedaan zou een verlies bijzonder jammer zijn geweest, maar niet onoverkomelijk. Ook nu heeft uiteindelijk Hamilton hem op snelheid ingehaald, daar erger ik me ook niet over.Maar Max had de race zo wie zo niet gewonnen omdat zijn medium banden op waren.