- Waarderingsscore
- 1.261
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 61
Ja daarom gooide hij ook zo enorm met zijn hoofdtelefoon....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Ja daarom gooide hij ook zo enorm met zijn hoofdtelefoon....
Mercedes rijdt met een illegale auto.
Tja, met wat dan in de tijd van Max? Want als je op een gegeven moment een snellere auto krijgt dan wordt het ook wel makkelijker.Lewis is in mijn ogen de beste coureur en dat heeft hij meermaals bewezen.
Dus hopelijk spannend.... we zullen zien.
Mapping.Black Lewis Matter.... Ok, Lewis is half zwart, want blanke moeder, maar het lijkt of de WOKE-shit ook in de F1 is geïnfiltreerd..
Maar goed, ik heb met mezelf afgesproken dat ik negativiteit wil vermijden en aangezien ik een rot gevoel heb na elke race, laat ik de F1 maar even voor wat het is, tot Mercedes is gediskwalificeerd wegens het manipuleren van het motormanagement door middel van USB/SDkaart methodes..
..een soort "hotbios"swap.
Ik lees daar in die link niets over.met Lewis Hamilton en Nikita Mazepin.
Ik lees daar in die link niets over.
Als dit uitkomt, mag je uitkiezen wat je van mij wil drinken!Mijn voorspelling.
1. Max
2. de rest volgt op één ronde.
Red Bull zou er over kunnen klagen als dat Hamilton tijdswinst zou hebben opgeleverd, maar in eerste instantie zou natuurlijk Haas dat moeten doen. Die vinden het vermoedelijk ook te marginaal.Naar mijn opinie moet Haas in dat geval gaan klagen en niet Red Bull.
Als dit uitkomt, mag je uitkiezen wat je van mij wil drinken!
Ben echt heel heel benieuwd morgen met die pitstops.