Kijk vandaag eens in je Router...

Die site vanjouw is nog lager dan speedtest lol,, daar heb ik maar 150 download.

Heb geprobeerd om autopilot te installeren maar dan zegt dat programma dat ik eerst Microsoft .NET Framework moet installeren.

Dus ik dat geprobeerd via windows update maar het download wel goed maar bij installeren zegt het elke keer installeren mislukt probeer opnieuw.

Dus nu weet ik het ook niet meer,, misschien nog maar een weekje ofzo afwachten.

Maar volgens de adsl site van kpn moet alles deze maand gebeuren,, maar ik sta daar niet tussen :(

Maar er staat ook weer dat de planning vanfebruari nog niet bekend is dus weet ook niet meer hoe het nu zit.

mmmmm, heb weer hetzelfde probleem als vorige keer, mijn router pikt zo'n beetje 40 kb in.
Ik kom nu niet hoger dan 156 kb :(:(.
Toch maar weer eens kijken naar nieuwere firmware voor mijn router (als die er al is).

Jack je moet het programma autopilot niet instaleren,maar alleen kijken hoe hard de download er van binnenkomt,daarna kun je het gewoon weggooien dat programma.
Maar met downloaden kun je beter zien wat je snelheid is,daar zo`n speedtest eigenlijk maar een vrij kleine download is,waarin bepaald wordt wat je snelheid is,maar daar wordt geen rekening gehouden met bijvoorbeeld de snelheid van je computer,en i het file wat je download is eigenlijk tekort,voordat de download goed opgang is.Andere problemen zijn dat de server van speedtest zelf veel aanvragen te verwerken krijgen,waardoor het van hun kant zelf trager kan zijn.Ook opstoppingen in het verkeer zelf kunnen dat veroorzaken op de weg naar de server van speedtest.

Oh ok Tweety,, nou heb hem net nog eens gedownload,, hij begint met iets van 240 KB maar zakt dan na 1 seconde hard terug tot 160 KB en daar blijft die constant rond hangen tot het einde van de download.

Volgens mij is dit gewoon nog te langzaam ,, zelfs zonder die dubbele snelheid.

Originally posted by jack
Zo jij durft met je 6 postings,, en dan al effe zeggen hier dat iets jouw niet aan staat,, misschien eens beter lezen,, dit heet hier off topic :(

@robfra,

Ik heb hier een adsl advanced abo van planet.
Dus de snelste die er is.

sorry dat ik besta hoor en dat je belasting over me betaald
( zie mij postings )
Maar ja dat is een sat board is mijn mening
maar zal wel zwijgen dus hoger dan 7 postings zal ik niet meer komen

gegroet

Je bent dan inderdaad nog niet geupgrade jack,en het kan inderdaad tot 1 february duren tot je aan de beurt bent omdat ze het in fases doen.Bij de ene gaat de download wel harder als bij een ander,reden daarvan kan zijn dat bijvoorbeeld de afstand groter is tot aan de telefooncentrale.Wordt dus nog effe wachten!!!

Originally posted by rcf_hans
Maar ja dat is een sat board is mijn mening.

gegroet

Ja in off topic is alles bespreekbaar, ook dingen die niet sat relateert zijn.

Maar goed dat kun je ook niet weten als je nog maar net op dit bord zit.

Dus schouders omhoog, en weer gaan met die banaan!

GR Fred.

Download : 459 KByte/sec
Upload : 64 KByte/sec

Niet helemaal ben ik bang.
Wel het advanced pakket.

de snelheid is mede afhankelijk van de afstand die er zit tussen het verdeelstation en je huisaanluiting, de meeste halen het maximale niet puur omdat de afstand tussen de huisaansluiting en de centrale te groot is....

Overigens zouden nu voor 99% van alle centrales een update gehad hebben en daarom begrijp ik niet dat Jack nog steeds op hetzefde gebleven is mits hij net de pech heeft dat er een omleiding zit van de centrale omdat daar een centrale vervangen moet worden....

via mordax.nl

download: 331 kb/s
upload : 14 kb/s

speedtest.nl

download: 342.2 kb/s
upload: 12.8 kb/s

Spirit

Originally posted by rat2002

Overigens zouden nu voor 99% van alle centrales een update gehad hebben en daarom begrijp ik niet dat Jack nog steeds op hetzefde gebleven is mits hij net de pech heeft dat er een omleiding zit van de centrale omdat daar een centrale vervangen moet worden....

Hoe kom jij daar aan,, staat volgens mij wel bij die adslcentrale site maar niet bij KPN.

Daar staat toch echt dit:

De snelheidsverhogingen vinden ook voor uw lokatie plaats in de periode van 12/01 t/m 30/01. Het is helaas niet mogelijk precies aan te geven wanneer dit zal gebeuren. Op sommige lokaties zal om de snelheidsverhoging te realiseren een dienstonderbreking plaatsvinden.

En de afstand tussen mij en de centrale is iets van 524 meter

We wachten het maar af,, ben gewend om altijd met alles de laatste te zijn lol.

Originally posted by twilight
Ja in off topic is alles bespreekbaar, ook dingen die niet sat relateert zijn.

Maar goed dat kun je ook niet weten als je nog maar net op dit bord zit.

Dus schouders omhoog, en weer gaan met die banaan!

GR Fred.

Nou volgens de datum ben ik al even lid hier hoor
Maar oke ik post nietzoveel vandaar dat dit mijn 8e posting is :)
Maar voor mij persoonlijk dus is dit draadje gesloten.
suc6 all

met de download blijf ik steken bij de 420kb/s
de up load is laag daar kom ik niet hoger dan13kb/s
ik heb breedband van @home

Euh... men moet het goed bekijken ja.
In de off-topic is bespreekbaar, wat niet sat-gerelateerd is en tevens nergens anders bespreekbaar is.

Als je het nu over routers hebt, dat is in feite iets wat met je pc en je netwerk te maken heeft. PC gerelateerd dus.
In feite staat het hier in het verkeerde forum.

Wij moderators hebben hem laten staan omdat er al teveel reply's op waren en gebruikers het misschien anders niet terug konden vinden of er over gingen klagen dat het plots weg was.

Serieus gezien staat ie hier gewoon fout geplaatst.

@Dustie: Nee je hoeft niet veel te posten om wat te zeggen hier, als je vind dat je op iets een reply geven moet dan doe je dat gewoon, ieder heeft dezelfde rechten.

Het is wel zo dat als er nietszeggende reply's of niks van toegevoegde waarde bij komt dat daar reacties op kunnen komen.
Maar dat kan iemand die een reply geeft van tevoren goed genoeg bepalen lijkt me en heeft aldus ook zijn eigen verantwoordelijkheid daarover.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan