Life van BBQcity!

Kerstkonijn als jij die niet nette foto's mij ff wilt sturen ben ik ook weer rustig ;)

Ik vond je al zo opvallend rustig Mokum afgelopen zaterdag nu begrijp ik waarom.Het was inderdaad geslaagd en ja die blokker is zijn roeping misgelopen wat kan die gozer bbq en.

Originally posted by Kweetniet

en ik maar denken dat hij zat te kwijllen omdat de hamburger
zo lekker zijn /// LoL

Over Hamburgers gesproken...
Ik wist dat ik wat was vergeten... Hebben jullie Hamburgers langs zien komen??? Ze liggen in mijn vriezer, voor de volgende BBQ ;)

Dit dan ? ... is dit niet een beetje OFF TOPIC ! ..

Is het natuurlijk al van af het begin ..
Even goed hoop ik dat het gezellig was en dat jullie lekker gegeten hebben ..

Maar niet zo snel met slotjes gooien hoor ..
C+ is verkocht dus hoef je ook niet meer bang te zijn ..

Binnenkort Public denk ik .. ze hebben trouwens nog even snel de prijzen met dertig procent verhoogd per 1 Aug ... geen optie .. dan maar voor free !.. hahahahah .....

Cya ..

P.s. doe maar geen Reply .. heeft weinig zin !

Cya ..

Het betrof een satelliet-meeting! ALL ABOUT SATELLITES :biggrin:

==================

Kunnen we nu weer over hamburgers praten???

Ik durf niks meer te zeggen lol

Originally posted by BiG_G
Waar kan ik ze posten?

hoezo Waar posten ???
heb je ftp ruimte nodig ???

Ja, is goed...

Heb je?

Dan dump ik ze daar even. En dan zet ik ze wel ff in een nieuwe post.... :)

@ Big-G

je hebt mail !!!!

OFF TOPIC ..BLACKIE !!! verplaats maar als je op je strepen wilt staan .. en geen gelul nou .. !

TGH,

Doe is even stoppen met dat gezeik! Je lijkt mijn zoontje wel van bijna 3.
Als men zich niet volwassen kunnen gedragen denk ik dat ze niet aan volwassen gesprekken moeten meedoen.

Wij hebben met zijn allen een enorme leuke dag gehad, dit is de "nawee" ervan. Het was, zoals eerder gemeld, een Duckfiles satelliet meeting en staat daarmee in de goede topic. Als figuren op een dergelijke manier het board willen "verpesten" mogen ze van mij een ban krijgen.

[/offtopic]

G

TGH,

Doe is even stoppen met dat gezeik! Je lijkt mijn zoontje wel van bijna 3.
Als men zich niet volwassen kunnen gedragen denk ik dat ze niet aan volwassen gesprekken moeten meedoen.

Wij hebben met zijn allen een enorme leuke dag gehad, dit is de "nawee" ervan. Het was, zoals eerder gemeld, een Duckfiles satelliet meeting en staat daarmee in de goede topic. Als figuren op een dergelijke manier het board willen "verpesten" mogen ze van mij een ban krijgen.

[/offtopic]

G

Nauw niet zo aangebrand BiG-G
hij bedoeld ut als een lolletje .:biggrin:
nog effe en je moet WEER met vakantie .:biggrin:

hahahah nah mailen die zooi, en voor Molum1 nog
meer foto's van je zus (LoL)

Ik denk dat mokum1 andere foto's van mijn zus wilt hebben... en die heb ik niet....

Ik denk dat mokum1 andere foto's van mijn zus wilt hebben... en die heb ik niet....

ook geen baby foto (in een kinderbadje ofzo) .:biggrin:

LoL

@mokum 1
Sorry mokum
ben vandaag een beetje Meeeeeelig

Nou nou ..BiGGy ..wat een eruptie zeg ...
Ik hoop niet dat je vlees zo was als jij ... aangebrand !

Maar ik doelde natuurlijk niet op de posting op zich .. maar wat worden de andere sat hobbyisten hier nu wijzer van ?
Ik bedoel Blackie meet nu toch ook met twee maten ? .. het kan makkelijk verplaatst worden naar de Off Topic .. is toch helemaal niets mis mee ? ..
Het is zo zoals onze eigen ouwe Pik zegt .. als het belangrijk word of er dreigt belangrijke info naar buiten te komen dan is het , of een Slotje .. of het is "het is off topic" en een slotje ..

En als je om een Ban vraagt voor mij .. Beetje Lullig ..

" Als men zich niet volwassen "kunnen" (foutje) gedragen denk ik dat ze niet aan volwassen gesprekken moeten meedoen. "

Maarre nu ff wat anders ..

Wat voor belangrijk Sat Nieuws is er uit gekomen .. wat kunnen we binnenkort verwachten van u en uw companen qua coderingen en emu's .. ik bedoel na zo'n overleg moet er toch wat uitgekomen zijn .. toch ?
Kijk .. dat is belangrijk Sat Nieuws .. daar zit ik op te wachten !
En je zal wel gelijk een hekel aan me hebben .. maar dat moet jij weten .. maar denk ff als je bent afgekoeld ..

Ga nou is het bovenstaande lezen .. hoe vaak gaat het nu over Satelliet .. nou ?

Cya ..

WIL JE MIJN AVATAR LENEN !!!

hij pas meer bij jouw, dan bij mij !!!

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan