Life van BBQcity!

Bij deze wil ik Green exclusief uitnodigen voor de volgende BBQ. Dan kunnen we vast meer lol met elkaar hebben, dan hier voor moderator te gaan spelen ;)

Btw, ik ben op dit moment een heerlijke beenham op mijn bbq aan het klaarmaken. Met uitzicht op mijn Wavefrontier. Klinkt dat niet om te gaan watertanden? :biggrin:

hoi,

als je erbij geweest was had je het geweten.
het is voor jou nog steeds een vraag voor ons een weet.
en we hebben een heel gezeligge en vooral intresante dag gehad.
met een knallend eind.
het siert big-g dat hij bereid was zijn tijd en plaats beschikbaar stelde om dingen over satelliet uit te wisselen.
dat zouden meer mensen moeten doen.
ik zou wel willen alleen tijd is niet aanwezig hier.
en nu zal je wel op tegen mij gaan beginnen waar bemoeit hij zich mee met die paar postings.
dat ik nier niet veel post betekent niet dat ik niks doe of stil zit.
en zo een berg zinloze postings als die van jou zal je van mij al helemaal niet tegen komen.

regards bommel

Originally posted by Kerstkonijn
Btw, ik ben op dit moment een heerlijke beenham op mijn bbq aan het klaarmaken. Met uitzicht op mijn Wavefrontier. Klinkt dat niet om te gaan watertanden? :biggrin:

drup drup, lekker

waar motte naar toe komen Kerstkonijn !

Zo ... maar wat is er nu gebeurd op sat gebied ?..

Worden de mede satters er ook nog wijzer van ?

Ik snap wel dat het gezellig was maar dat is het punt niet ..
Het gaat er dus om dat er wat interresants te melden is op Sat gebied .. meer niet ..

Anders hoort het in het Off Topic gedeelte .. toch ..

Voor sommigen onder ons .. het is helemaal niet persoonlijk .. het gaat om de regels zoals die door Moderators zijn gesteld ..

Kijk , .. als je ook maar iets over een C+ hack durft te schrijven dan is binnen vijf minuten het draadje dicht .. of het deugt niet of .. er zijn andere belangen in het spel ! ..

@ Bommel .. natuurlijk had ik er bij willen zijn .. maar dat is het punt niet .. en schelden doe ik niet.
Dat dit nu toevallig in dit Topic is kwam even goed uit .. sorry ..
Maar je moet je hart kunnen luchten in een discussie .. (Zonder schelden ..)

En Bommel, .. die berg zinloze postings van mij .. daar heb jij nu ook indirect plezier van hoor ..

Maar ik stop ermee .. ik heb mijn punt gemaakt .. en die van sommige mede satters ..

And Remember ..

GH toppie .......maar ik zeg niks meer want dan gaat er een slotje op.....

Oja dit gaat over de satelliet bbq hobby pffffffffffffffff waar gaat het eigenlijk over was er helaas niet bij..
Maar mannen vertel is wat gaat er op sat gebied gebeuren Gh en ik zijn daar wel nieuwsgierig naar...

Nou... euh... we hebben heerlijk gegeten, en gaan nu heel lief voor Pikkie c.s. (de harde werkers) zijn, want die hebben het nieuws toch altijd eerder dan wij.

(Eerlijk he?)

Hahahahahaha in niets gaat zoveel tijd zitten als nadenken...

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan