- Waarderingsscore
- 190
- Punten
- 63
Maar Mailstore Home is voor e-mails te backuppen.
Kan je na gaan hoe (goed) ik lees want dit las ik eerder in een bericht van jou.
ik maak gewoon met de gratis Mailwasher Home regelmatig een backup, die kan ik ook weer op de NAS of elders zetten.
Wat later vermeld je 'Mailstore home', en die ga ik nu effe opzoeken.
Ik zit nu op 20Mbps down en 2.1Mbps up, die 9Mbps was maar een momentopname vroeg op de dag.
Maar ik heb o.a. Microsoft Flight Simulator gekocht en dan is 2.1Mbps up niks en ik denk dat dat met multiplayer problemen gaat geven. 30 up hoefde van mij ook niet maar nadat ik mijn Telfort abbo had gewijzigd was dit wat ik kreeg van Telfort. Trouwens bij mijn oude abbo beschikte ik ook al over meer snelheid dan in mijn contract stond. Ik zat al sinds 2008 bij Telfort en ik heb nooit problemen met ze gehad. Ook een hele tijd voor de consumentenbond hun enquête ingevuld en altijd minimaal een 8. De KPN gaat nu naar minder dan een 4 zeker als het gaat om betrouwbaarheid.
Als ik naar de geschillencommissie ga dan eis ik dat voor elke snelheidsverandering er een nieuw contract voor 'alle' klanten wordt opgemaakt. Immers, de kans bestaat dat ook de KPN vroeg of laat wordt overgenomen zoals al eerder in de media stond te lezen.