newsleecher

Yep, dat is wel iets wat Grabit niet kan zoals newsleecher dat kan, maar wie weet komt dat nog want zowat elk fatsoenlijk newsleech programma kan dat inmiddels wel zo'n beetje.

Gelukkig heb ik daar persoonlijk geen last van, goede newsserver, goede snelheid, dus wat moet je dan met meerdere newsservers, maar voor mensen met een payserver is dat wel ideaal.

Dit heb ik nog gevonden om Freenet te laten werken:

https://secure.freenet.de/kiss/registration.do

Het is een gratis internet aanbieder in Duitsland.
Maak een fake accountje aan met een naam, adres en telefoonnr uit Duitsland.
Zoek maar wat op via http://www.gelbeseiten.de
Op het eerste gezicht lijkt het alsof het een text only server is,
maar als je de headers via je eigen of een andere server haalt,
staan de binaries er ineens wel
Of je gebruikt NZB-tjes.
Werkt hier al 2 maanden perfect!

username is je freenet emailadres :

username: username@freenet.de
password: password

server : news.freenet.de

:bye:

Is er ook ergens een lijstje te vinden van welke newsgroepen dat ie ondersteunt? Tenminste van de belangrijke, dus a.b.nl en a.b.x of wat heeft ie?

net de newsleecher 1.0 FINAL gedownd, incl. de crack.
Deze staat in a.b.comp

grabit heeft wel een nzb import, als je op batch drukt dan zie je bovenaan article import

cora

Inderdaad! Althans wel in de 1.5 Grabit, de stabiele versie kan ik het effe niet controleren.
Nou dat scheelt dan al gelijk weer een hoop.:)
Bedankt voor de tip!!!

Hallo

Bedankt voor denodige tips
heb nu inmiddels newsleecher met key
en werkt prima. iemand intresse dan hoor ik
het wel.

via pm

groetjes
Hummaxboy

Ik heb net service pack 2 van xp erop gezet start newsleecher beta 25 op krijg ik een melding dat de key niet correct is.
Heeft iemand anders dit ook dat die versie niet meer werkt?
Toen er sp1 opstond totaal geen problemen mee gehad.

Yep satshow. Ik heb ook SP2 maar ik denk niet dat het daarmee te maken heeft.
Volgens mij wordt die key regelmatig gecontroleerd als newsleecher verbinding heeft met internet en worden ook regelmatig dan de foute keys in een database geplaatst zodat ie niet meer werkt.

Vandaag gaf de mijne (beta 26) ook opeens aan dat ie van mening was dat de key niet meer geldig was.

@BT

De mijne gaf er een dagje eerder al de brui aan;), dus ding is nu aan het aftellen:(
Ook nog ff de final geprobeerd, alles geinstalleerd zodat het zou moeten werken, maar krijg dan gelijk de melding dat newsleecher illigaal gereset is en verder doet ie niks meer.

Zit er toch hard over te denken gewoon proggie netjes aan te schaffen, geen gezeur meer over sleuteltjes. Het is tot nu toe toch wel het fijnste proggie wat ik gebruikt heb.

Ik zit er ook aan te denken om hem te registeren, werkt perfect bij me.

Wel ik heb hem inmiddels geregd en nu de laatste versie erop staan versie 2 beta3, zit iets van supersearch.
Geen idee wat dat is maar dat ga ik wel eens uitzoeken.

Yep, zo duur is het ding nu ook weer niet. Ik reg hem zelf niet omdat ik hem vrijwel nooit probeer.
Bij mij kwam ie ook met meldingen na de installatie van de final in dezelfde dir, maar na een paar keer oke en annuleren te drukken zodat ie de standaard instellingen weer pakte, zit ik nu ook weer in de "aftel" fase dus kon hem weer 30 dagen gebruiken.

Als ie afgelopen is kiep ik hem er gewoon weer vanaf.

Overigens werkt de NZB funktie van Grabit niet lekker. Deze heb ik nu ook eens geprobeerd maar funtioneert nog niet optimaal.
Bij een NZB van mp3 files kreeg ik lege mp3 files binnen die gerenamed waren naar tekstbestanden dus dat verdient ook nog wel iets verbetering.:)

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan