S
stephopper
We zullen zien. persoonlijk ben ik er niet van overtuigt. wel merk ik op dat er meer afstand zit op 160 mtr maar alleen richting balkan. maar om de sko50 daar voor op gloeistroom te zetten is me niet waard momenteel. maar wie weet gaat er meer open. we blijven het volgen. trouwens heb de sk010 laatst operationeel gehad en merkte op dat alleen nederland/uk. redelijk was. dus ga er maar van uit dat het horizon werk was. want ook op 10 km was het stuterhard. wat normaal met een goede inos/stratosveer verhouding na 10 km het signaal niet te horen is.
Dus laat ik de hf buizen eerst nog mooi gewikkeld in oude kranten. de r1000 geeft me gauw genoeg bericht om een serieuze poging te ondernemen.
Op dat moment zit ik al te wachten sinds 1990 en tot nu toe is het alleen maar sterke interferencie van onbekende signalen.
Ook d.m.v de opstraal/openings hoek te veranderen geeft geen enkele responce. dus ga er van uit dat er geen hop mogelijk is.
vg/sth.
Dus laat ik de hf buizen eerst nog mooi gewikkeld in oude kranten. de r1000 geeft me gauw genoeg bericht om een serieuze poging te ondernemen.
Op dat moment zit ik al te wachten sinds 1990 en tot nu toe is het alleen maar sterke interferencie van onbekende signalen.
Ook d.m.v de opstraal/openings hoek te veranderen geeft geen enkele responce. dus ga er van uit dat er geen hop mogelijk is.
vg/sth.