Oproepje aan alle hobby boys...

Allen,
Okay dan, zijn jullie nog wakker, trouwens de laatste voor vandaag
Cardexplorer is de naam, gevonden bij DVB-UPLOAD v.1.6c, is trouwens een site waar je heel veel kunt vinden, ik was in de veronderstelling dat mijn hints voldoende waren. De site is nu even down, maar probeer het morgen maar eens.
Programma wijst zich vanzelf. Ooit heb ik al eens melding gemaakt van Provider id = 00 en P id = 10, 20 en of 30, ik vermoed dat die 10, 20, 30 door andere
providers gebruikt worden zoals Nova. Vlgs Mijn waarneming wordt 00 gebruikt door CD met als ee afzonderlijke onderverdeling voor de verschillende pakketten. Zoals gezegd: een "oude" smartmouse en of Phoenix prog opzoeken en dan eea uitlezen, zoals de ATR, DATE 00 und so weiter,
Goede nacht,
Goka

als aanvulling :
de nederlandse kaart heeft 4 ,plaatsen,de eerste plaats word gebruikt door c+nl op 006A die 006A heeft 3 keys aan boord de huidige maand key plus de maandkey voor volgende maand en de 0E key welke ,,reserve is,,dit is dus voor seca gr jaap

Ik zoek daar even mee op google en kom al meteen op een open dir uit, waar nog meer leuk spul staat dan het genoemde programma. :biggrin:

En ohja Cardexplorer is gewoon van Duolabs. ;)

pikkie;170135 zei:
Effe mijmeren:

Provider.
Kaart.
Codering.
upload via sat naar kaart.
Wat staat er op de kaart.
kan ik dit lezen.
als ik het kan lezen wat dan.
programatuur welke.
Provider beschrijft de kaart op afstand hoef ik niet te doen wat proggie kan ik dan maken.

Ok? nu we gaan mijmeren dan gaan we het wel in het juiste forumgedeelte doen! ;)

Ik stel voor dat we met dit onderwerp in het seca2 gedeelte doorgaan, en met eventuele bevindingen of testresultaten het voorlopig via pm of mail doen.

Ik zal alvast het draadje openen.

Ik heb even een ander draadje gestart daar we richting het seca/irdeto gebeuren aangaan lopen, en met name het onderzoek hoe een kaartje werkt.

1 en ander is ook nog in overleg met de rest van de mods en eendenteam hier, dus wellicht wordt er nog 1 en ander aangepast/opgemerkt. ;)

http://www.duckfiles.org/forum/index.php?topic=30257

Beste Freggel,
Ik heb even gekeken naar dat Duolabs programma, ik moet je zeggen dat de het programma, waar ik het over had, alleen als naam de overeenkomst heeft, dwz ze lijken in het geheel niet opelkaar.
De site wordt blijkbaar zo druk bezocht, dat hij er weer uitligt, althans ik heb net nog een poging gewaagd.
Er is best wel kennis onder lezers, alleen mis ik nog 1 grote naam, trouwens al een lange tijd, the Green Hornet, waar zit hij.
Groetend,
Goka

De Groene is er nog wel, die laat nog wel eens van zich horen. ;)

Als het niet hetzelfde programma is, dan ga ik het eens opzoeken bij DVB...

ik weet niet of we hier wat mee kunnen kan helaas alleen maar de benaming noemen programma is niet toe gestaan was om seca kaarten te programeren
programma prog-of nl en seca rl 185
gr frans

Hou de cammen maar in de gaten en 1 west

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan