- Waarderingsscore
- 1.191
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 61
Dat heb ik bij de RDW opgezocht. Dat rapport had ik niet bekeken omdat ik het merk/type auto al kende.waar haal jij het vandaan dat er geen nieuwe apk op deze auto zit?
Maar ik wist niet dat het alleen inruil was en niets anders. Afleverbeurt doen er wel meer niet, maar heel vaak krijg je wel nieuwe APK. Nieuwe APK is APK bij verkoop en die zit er dus niet op.
Alleen dacht ik wat te ver achteruit, echter de maand mei is inderdaad maar 3 maanden eigenlijk en met zo'n vrij recente APK wordt wel vaker geen nieuwe gegeven bij verkoop.
Toch nog veel geld hoor voor zo'n grote bak, dat vind ik wel raar want die worden ze normaliter aan de straatstenen niet kwijt. Ik zie wel dat de prijzen behoorlijk variëren maar boven de 5000 zijn toch wel eerder de uitschieters. Dat zal geheid met de lage kilometerstand te maken hebben.
Maar die zit wel aan de 155.000. Moet die nu ook een nieuwe ketting of heeft ie die pas gehad?
Ja als er al een nieuwe op zit, ik zou zeker geen 300.000 rijden met een ketting. Of zit hier een duplexketting in?peer zei:Met een beetje geluk kan die 158.307 km op de teller zonder al te veel problemen worden verdubbeld.
Dat rapport wat je me gaf dat bevat wel iets wat me gelijk opviel in leerzame zin. Het rapport zegt dat ie 8 eigenaren gehad heeft. De RDW zegt 2.
En dat viel me wel op. Maar ik zie dat de meesten wel bedrijven zijn.
De RDW zegt particulier of zakelijk, dus dan denk ik dat die 6 bedrijven gewoon autobedrijven waren die de auto onderling hebben lopen doorverkopen.
Lijkt me voor de hand liggend als ik zie dat bedrijf 6 de auto 9 dagen heeft gehad, 7 de auto 0 dagen heeft gehad en bedrijf 8 slechts 21 dagen.
Ziet er dus naar uit dat de RDW wel prive en zakelijke eigenaren telt, maar de garagebedrijven niet mee telt en zakelijk dus echt betekent dat ie op naam van een bedrijf/zaak staat waar er ook mee gereden wordt. En dan is het wel interessant om te zien hoe vaak zo'n auto tussen autobedrijven wisselt. Had ik niet verwacht.
Laatst bewerkt: