rat2002 zeg niks DAN ZEG IK HET MAAR

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

flipperdeflip

ten eerste excuus voor taalfouten maar ik woon nog niet zo lang in holland...

ik zal eerst even het een en ander uitleggen wat er voor nodig is om alles MAAR DAN OOK ALLES open te krijgen.
ten eerste een ****2000 box, zijn nog niet te koop in de winkel maar die komen snel en gaan ongeveer 300 euro kosten,,ik weet de prijs omdat ik ze ga leveren.
ten tweede komt er in die box een bouwprintje,het printje berekent razentsnel de algoritme en berekent dit weer met de puls die je nodig heb anders zou je geen beeld krijgen maar alleen geluid,,het printje is een zelfbouw paketje voor de mensen die niet kunnen solderen komt er een kant en klaar printje kost ongeveer 12 euro en gebouwd gaat ie 20 euro kosten, voor de mensen met bv dreamdoos en humax komt er een ander printje met de instalatieprosedure hoe je het een en ander moet solderen op welke aders..je heb dus totaal geen kaart meer nodig, de firms voor andere recievers komen ook maar dat moet nog aangepast worden,,keulen en aken afijn dat ken je...
dit alles is geheel AU het draait hier al perfect alleen zijn er een paar kanalen die nog geen geluid geven maar wel beeld,,daar wordt nog aan gewerkt..
ik kan hier natuurlijk met allerlij termen gaan gooien maar het gross weet toch niet wat ik er mee bedoel vandaar laat ik dat achterwegen..heb even geduld we zijn bezig met een bedrijf die deze boxen op grote schaal moet gaan produceren en de prints uiteraard...de boxen worden eventueel al voorzien van deze prints bij aanschaf zodat je zelf niet hoef te solderen.

nog even en het is zover.....
mvg flip

Raar !!!

Vanavond om 19:30 uur had je een mailtje van Rat ontvangen en zei je dat het werkte!!

Nu heb je de complete oplossing al en werk je al samen en zijn jullie al bezig met het uitwerken en uitbesteden van de hardware.

Zie

http://www.duckfiles.org/board/showthread.php?s=&postid=93334#post93334
Gooi toch maar eens met wat termen, want ik heb wel een beetje kennis van hardware !!

Al met AL (?!?!?) een aparte posting die "indien echt is" uitleg verschuldigd is !!!!

Flipperdeflip doe mij toch maar wat "termen" per PM .
Heb je dit nou van de Rat of kom je er zelf mee ?

Cya ...

klopt maus de firm van de humax hadden wij nog niet,,vandaar.

Originally posted by flipperdeflip
,het printje berekent razentsnel de algoritme en berekent dit weer met de puls die je nodig heb anders zou je geen beeld krijgen maar alleen geluid,,het printje is een zelfbouw paketje voor de mensen die niet kunnen solderen komt er een kant en klaar printje kost ongeveer 12 euro en gebouwd gaat ie 20 euro kosten,

nog even en het is zover.....
mvg flip

Dit lijkt aardig op een heuse streamhack, weet je wel wat de gevolgen zijn als dit in de handel komt???

Juist alle providers zijn binnen 3 jaar falliet!!!!!!!!!!!!!!

En de straf voor deze persoon die dit publiek maakt zal er ook niet om liegen!, En dan nog de door de providers misgelopen inkomsten, daar kunnen we het beter helemaal niet over hebben.

Maar goed, mijn zegen heb je, maar pas vanaf nu donders goed op wat je doet!, En laat iemand anders smorgens je auto starten, want de kans zit erin dat je........RIP.

GR Fred.

P.s ik wil wel een paar printjes voor de Dreambox en de pioneer.

Originally posted by rat2002
en ik wou het nog in stappen gaan vertellen........

Nou kom dan maar met stap 1...., tis nog lang geen 1 april, Ratje!

GR Fred.

je berichten kloppen niet echt wat je zegt nl citaat:

Rat 2002:

GEDULD word beloond.......
Ben hard bezig en neem van mij aan dat geduld beloond word........

Stay tuned.........

Ciao......

Flipperdeflip:

oke
ben echt benieuwd

Flipperdeflip:

thx rat het WERKT
kolere het WERKT rat,
ik heb altyd gedacht dat het een late 1aprilgrap was maar bedankt van je mailtje..heb het gelijk uitgetest het werkt op mijn echo en dream..perfect

nogmaals BEDANKT..

Rat 2002:

ok flip, dank je voor het vertrouwen.........?

Vind je ook niet dat het beetje vreemd is; en ineens ga je deze deco's verkopen enzo??????????!!!!!

Spirit

@ RAT
wat bedoel je, je kent hem niet, hebt hem wel de oplossing gestuurd en hij maakt er nu handel van.....

Nou als het dan met een printje kan, zal er dus alwel een layout van zijn zou leuk zijn als deze te krijgen was.Het lijkt me dat er knutselaars genoeg zijn dit zelf wel in elkaar kunnen braden.Dus Rat ik hou me per pm aanbevolen.

**** 2000box ****=open
en nu begint het meer te lijken op een sluwe comerciele tactiek

stjonge wat een gezeik,, eerst vraagt die of het nu werkt of niet,, dan nog geen 13 minuten later heeft die het ineens en al werkend ook.

En nu verkoopt die ineens die boxen die alles open gooien.

pffffffff geef mij nog maar een kroketje dan.

Ieder zijn conclusie, allemaal een avond onder de panne,

ik weet het wel, tijd voor een happie en een stappie!!

Ik zie wel wanneer de boxen te koop zijn.......
Of niet !

Waarom stuur je geen PM, Henkie of Rat2002 ? Whatever !

Waarom zou je een opbouwprintje nodig hebben.
Als je het ook in de ROM zou kunnen proggen....
DUS .....

In Polen zijn ze verder........

Spirit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan