rat2002 zeg niks DAN ZEG IK HET MAAR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee hoor ik wacht nergens op, ik ben geen bedelaar.

Als ik er zelf niet achterkom, dan heb ik gewoon pech.

Staat mijn naam in je email lijstje....Nee!

GR Fred.

Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik krijg een bizar honger gevoel van sommige Avatars !

Originally posted by flipperdeflip
echt twilight jij zal de laatste zijn aan wie ik het aan uit zou leggen..lees comments van jezelf eens terug als maar spam en commentaar op andermans vindingen je bent echt een rijkdom voor dit forum,,,

waar wacht je nou op? op een hexfile haha

hoi die flip...,
maar heb jij al die drie de dingen al{mag geen namen noemen} voor die streamhack???
dan hou ik me wel aanbevolen hoor hahahahahaha
want hier is de puzzel nog niet helemaal af teminste......;)
Groeten ben bye bye .

Originally posted by The Green Hornet
Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik krijg een bizar honger gevoel van sommige Avatars !

hahahaahahhaa dat krijg ik nou ook dus even de vetpan aan ;)
groeten ben bye bye .

Nou Fred mijn naam staat ook niet in z'n E Mail lijstje hoor.
Ik zoek het zelf wel uit .(Een beetje hulp is altijd welkom natuurlijk)maar geen must.
Ik krijg trek .

Nou flipperdeflip, ik zie toch liever de postings en kritische kanttekeningen van Twilight dan nietszeggende postings van bepaalde andere lieden.
Die van Twilight hebben nog inhoud, waarbij ik ook nog de kanttekening kan plaatsen dat ik hem qua niveau een heel stuk hoger inschat dan menig ander.

Slik dat maar even door en dan zullen we gelijk ff kijken wie je bent want je ip komt me erg bekend voor.:biggrin:

tja en veel verstand van zaken heeft hij ook niet.

eerst beweerd hij dat het printje het algo en de key kan uitrekenen en daarna beweerd hij dat het helemaal au is.

wie een beetje weet hoe het werkt,weet ook wel dat je als er zo'n printje kan bestaan je geen au nodig hebt.

ach ja beetje zielig,mensen zoals geflipperdeflip en ook die rat.
snap niet dat er nog mensen zijn die zich echt voor de tweede keer door die rat laten beetnemen.

gr blokker

Maar ja zo blijft er nog een beetje leven in de brouwerij hahahahaha
iedergeval zijn site staat al vast dus heeft die wat te doen http://www.rat.nl/
lijkt wel een ratten plaag op dit board hihihihi
Groeten ben bye bye ;)

Nou als het leven in de brouwerij alleen maar bestaat uit grote gore leugens, dan mogen ze van mij wel een ip ban voor 4 weken krijgen.

GR Fred.

Originally posted by twilight
Nou als het leven in de brouwerij alleen maar bestaat uit grote gore leugens, dan mogen ze van mij wel een ip ban voor 4 weken krijgen.

GR Fred.

ja ja maar ik ben niet zo moeilijk fred hehehehehe.
ik drink er gewoon ??n en we zien we weer verder,en geloven doe ik niet zo snel anders had ik nu wel ...... geweest ;)
Groeten Ben bye bye Proost ;)

dacht je nou echt dat het schema erop kwam hahaha
is alles voor niks geweest..
gaan die kntselaars met de eer strijken en zouden die handelaren goud verdienen..alle componenten zijn blind als je begrijp wat ik bedoel..

haha dat is een goeie
gaan die handelaren goud verdienen
ge zegt zelf dat ge een handelaar zijt en boxen gaat verkopen

(ik zet de fritketel op ik ga kroketten eten)

tendoryu

ik heb zelf veel van dat printje je bent zeker naar space planet geweest hahahahah!!!!!!!!!!!!!!! en reken daar maar niet op
grtz roufa!

dacht dat er hier best wel mensen kwamen die een beetje verstand hebben.
ten eerste wil je zo een box hebben ? nou dan moet iemand ze toch laten produceren en verkopen.
en even voor twilight doe eens niet zo negatief wij willen iets uitleggen ga het dan niet afkraken want dan denken wij ook zoek het zelf dan maar uit je snap toch wel dat dit levensgevaarlijk is, inzovere de boxen zijn niet gevaarlijk maar het randaperatuur wel en daarom doen we voorzichtig je ziet vanzelf wel waar je ze kan kopen ,,en handelaren bedoelen we mee ,mensen die de zakken vulen met iemand anders zijn suc6 en vele werk wat erin zit door 16 mensen, dus mensen die voor 10euro een kaartje opwaarderen en de files gewoon van het net trekken wij kijken allemaal al 3 weken perfect en alles maar dan ook alles is open en er zijn geen freezers of andere storingen het werkt gewoon perfect..

de prints komen gewoon binnen het wereltje van jullie geloof me nou, maar alles op zijn tyd,,als ik vroeger aan mijn moeder een nieuwe fiets vroeg zij ze ook even wachten voordat het kan en met doordrammen kreeg ik het toch niet eerder.
er zijn al diverse mensen die het hebben gezien maar die moeten ook even wachten die stonden ook versteld dat het zo simpel is,,want je moet niet moeilijk doen als het makelijk kan,
er zijn gewoon te weinig onderdelen zoals de prints zelf die moeten in grote getalen gemaakt worden en dat heeft zijn tyd nodig, en de onderdelen idemdito.
de boxen zullen er pas op zijn vroegs over 4 maanden zijn want er zijn er maar een klein aantal van .de genen die een dreamdoos of een humax hebben die kunnen eerder kijken want
dat is al helemaal perfect...

zo en nu hou ik er over op denk wat je ervan wil denken maar hou aub op met dat tegengespui want dat werkt alleen maar tegen jezelf,,,,wees liever blij dat jullie straks ook weer kunnen kijken voor een paar eurotjes...

mvg

flip

er zijn er al een paar in de groep die het niet eens meer publiek willen maken, maar waarom wil de meerendeel het wel ?juist omdat de prijzen voor abbo te hoog zijn voor veel mensen, en dat we die mensen ook die kijkplezier gunnen die anderen wel kunnen kopen,,en ook om de clones tegen te werken die de zakkenvullers voor 150 euro te koop aanbieden en wat heb je dan 1 provider en om dan 10x dezelfde film kijken is ook niet alles he.

hoi flip
ik hoop dat het lukt waarom alles geheim houden als jij het aan
ons wil geven
ik heb een humax 5400
als jij de op lossing hebt graag elkaar helpen daar is niks mis mee
ik woon in nederland het is niet mijn schuld dat ik geen buiterlands abo kan kopen waarom moet ik dan schijnheilig
gaan doen
wij wachten af
gr dalton

Als ik jullie nu en beetje snap hebben jullie de mensen de hele tijd nu voor de gek gehoude.
Nu beweren jullie pas over 4 maanden dat er iets te maken valt.
En gaat die website niet open voor de verder hobbyisten.
Herstel me maar als ik het fout heb.

Ik begin het ook een leuke grap te vinden,ik begon er ook in te geloven dat ze het konden.
Maar nee ze kunnen het denk ik niet waar maken,anders schrijven ze niet van die tegenstrijdige berichten over hun zelf.
Een leuk grapje en bovendien het houd je het van de weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan