dacht dat er hier best wel mensen kwamen die een beetje verstand hebben.
ten eerste wil je zo een box hebben ? nou dan moet iemand ze toch laten produceren en verkopen.
en even voor twilight doe eens niet zo negatief wij willen iets uitleggen ga het dan niet afkraken want dan denken wij ook zoek het zelf dan maar uit je snap toch wel dat dit levensgevaarlijk is, inzovere de boxen zijn niet gevaarlijk maar het randaperatuur wel en daarom doen we voorzichtig je ziet vanzelf wel waar je ze kan kopen ,,en handelaren bedoelen we mee ,mensen die de zakken vulen met iemand anders zijn suc6 en vele werk wat erin zit door 16 mensen, dus mensen die voor 10euro een kaartje opwaarderen en de files gewoon van het net trekken wij kijken allemaal al 3 weken perfect en alles maar dan ook alles is open en er zijn geen freezers of andere storingen het werkt gewoon perfect..
de prints komen gewoon binnen het wereltje van jullie geloof me nou, maar alles op zijn tyd,,als ik vroeger aan mijn moeder een nieuwe fiets vroeg zij ze ook even wachten voordat het kan en met doordrammen kreeg ik het toch niet eerder.
er zijn al diverse mensen die het hebben gezien maar die moeten ook even wachten die stonden ook versteld dat het zo simpel is,,want je moet niet moeilijk doen als het makelijk kan,
er zijn gewoon te weinig onderdelen zoals de prints zelf die moeten in grote getalen gemaakt worden en dat heeft zijn tyd nodig, en de onderdelen idemdito.
de boxen zullen er pas op zijn vroegs over 4 maanden zijn want er zijn er maar een klein aantal van .de genen die een dreamdoos of een humax hebben die kunnen eerder kijken want
dat is al helemaal perfect...
zo en nu hou ik er over op denk wat je ervan wil denken maar hou aub op met dat tegengespui want dat werkt alleen maar tegen jezelf,,,,wees liever blij dat jullie straks ook weer kunnen kijken voor een paar eurotjes...
mvg
flip