rat2002 zeg niks DAN ZEG IK HET MAAR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by twilight
deze replay is verwijderd door mijzelf.

GR Fred.
fred het verbaast mij een beetje van jou waar rat mischien mee komt ligt binnen jou hand bereik ?
ga eens terug naar je vragen van toen
en mischien kom je simpel tot te conclusie dat je je zelf wel voor je hoofd kun slaan :)) dat je er niet zelf op gekomen bent
rat heeft mede door jou bloker al capone de oplosing gevonden
en voor tweety beter kon ik het niet uit leggen
groetjes platvoet
tip voor fred mischien heb je het bin file wel op je hd staan :))
vriendelijke groet platvoet

@pillie: ophouden a.u.b. met het posten over rat2002. Als er info is, komt hij er zelf mee.

tja tweety beter kan het niet uitgelegt worden, en wie nu met deze uitleg erbij ook nog eens zijn eigen hersens gebruikt kan zulke spookverhalen als van geflipperdeflip gelijk onderuit halen. sta je gelijk niet meer zo voor schut dat je gaat bedelen bij zulke lui.

gr blokker

En als je daarbij dan ook nog in aanmerking neemt uit hoeveel kombinaties een cw kan bestaan,dan dan heb je toch wel een heel snel processortje nodig die de cam van de goeie kan voorzien binnen enkele secondes.Ik denk dat een supercomputer naar maatstaven iets is waar je dan ongeveer aan moet gaan denken,Want van al die combinaties is er maar ??n de goeie.Het cw is dus geen sleutel om de cam te openen,zoals flipperdeflip een beetje doet voorkomen,maar moet gezien worden als ontbrekende info,die de cam(om de berekening uit te voeren) nodig heeft om het signaal goed te zetten,iets wat veel mensen verwarren.

Hmmm het wordt dan toch wel een decodertje van flipperdeflip die denk ik niet meer in je kast of kamer past,maar ja je kan er dan wel een heel groot display op aanbrengen!!!

Mwah, geen probleem, ik meen me te herinneren dat een Universiteit in Amerika zo'n pc heeft.:biggrin:

Die is dacht ik inderdaad van zaal-grootte.
Je hebt gelijk tweety, je zou het al op een andere manier moeten gaan doen.
Als men echt gaat denken dat je uit de hoeveelheid mogelijkheden die een CW bezit de juist binnen een paar seconden zelfs zou kunnen trekken, dan maakt men een denkfout. En niet zo'n kleintje ook niet.

Misschien dat het theoretisch mogelijk zou zijn om op een of andere manier ergens een vergelijking te vinden tussen de providers en dan de CW in een soort van loop te zetten.
Dit is heel ver gezocht, maar als het zo zou kunnen, dan is dat technisch gezien wel iets wat hardwarematig of waarschijnlijk zelfs softwarematig te bouwen is.
Maar zoals ik al zei, heel vergezocht en zeer onwaarschijnlijk.

Maar een klein stukje hardware "effe" de juiste CW laten raden.... nah... sleep on.:)
Ben het helemaal met je eens.

@ Platvoet

"rat heeft mede door jou bloker al capone de oplosing gevonden"

Sorry jongen ... maar hier snap ik geen pit van !

Cya ...

Daar zijn anderhalf jaar terug wel eens wat theorien over geoppert,de grondslag daarvoor was een nokia 9500,waar ik nog ergen een file(tekening) moet hebben,van een hardwarematige aanpassing die zo`n loep zou moeten bewerkstelligen,maar dan wordt er vanuit gegaan lijkt mij dat 1pakket gebruikt maakt van dezelfde CW op hetzelfde moment en dat dit bijvoorbeeld in het geval van kanaal + op alle coderingen gelijk is.Wat dit in de praktijk wil zeggen is dat stel je hebt nederland 1,dan zou als je de CW zou opvangen en doorsturen naar een andere decoder (cam) met wat hardware aanpassingen zodat die cam alleen de benodigde CW nodig heeft en niet kijkt naar de onderliggende codering bijvoorbeeld kanaal + rood moet kunnen openen.Ikzelf denk niet dat dat het geval is ,maar zeker weet ik het niet.Maar in het geval van cardsharring,waarvan ik dacht dat daar van het totale abbo(kaartgegevens) gebruikt gemaakt wordt als zijnde een cam op afstand,zou dan ook de CW onderschept kunnen worden en dus alleen de cw doorgezonden hoeven te worden,wat dan ook weer aanmerkelijk in tijd zou schelen,en daardoor de mogelijkheden om met meerdere van 1 abbo gebruik te maken vele malen groter wordt,daar nu de kaart cam constructie op netzoveel aanvragen net zoveel bewerkingen moet uitvoeren als zijnde het voor die mensen het hun eigen cam + kaart is.In dat geval zou die weg overgeslagen kunnen worden,waarbij de cam kaart enkel voor de thuisgebruiker de bewerkingen hoeft uit te voeren,en de CW ongeacht op welk kanaal ze binnen dat pakket staan naar duizende mensen tegelijk gestuurd kan worden.Daarbij moet de decoder dan bij de andere mensen wel aangepast worden om hun cam rechtstreeks met een CW te laten samenwerken,zonder de onderliggende codering(lagen) en de berekening kan uitvoeren.

Ik denk ook niet dat er enige vorm van waarheid in zit.
Mijn enige doel was om met zo'n vergezocht voorbeeld aan te geven dat een streamhack op zo'n manier eventueel nog technisch te realiseren was.
Maar dat het via die raadmethode via een stukje hardware dus echt totaal onmogelijk was.

Inderdaad is er in het verleden eens zo'n verhaal besproken om de zaak in een loop te zetten.
Maar dan zou je het al exact moeten weten en voor elke provider apart moeten gaan doen, en zie het maar eens te regelen want met alleen een loop ben je niet klaar omdat Dword en CW steeds wijzigen.
Zou ook niet goed zijn voor de providers als een streamhack zou lukken en bekend worden.

Nee dat zou binnen twee jaar betekenen einde zo`n beetje alle providers,en dit dan nog i.v.m jaaropzegging,anders zou het al veel eerder wezen.Denk niet dat we die weg willen,want dan moet ik mijn decoders toch gaan aanpassen,van de 1 moet ik dan een magnetron maken en van de ander een mixer wil ik er nog wat aan hebben!!!

waarom zo moeilijk doen als het makelijk kan jongens...DENK NOU EENS SIMPEL!!!!!!!!!!

ik heb beeld en nog meer mensen hebben al beeld alles maar dan ook echt ALLES OPEN.
denk eens wat een eeprom kan samen met twee kristaletjes..
ik hou er nu mee op,
wacht gewoon even af,jullie denken te veel op de oudewetse manier maar de techniek ga iedere dag vooruit.

waarom denk je nou dat er een print bijgezet moet worden?
alleen de met de firm red je het nevernooit kan ik je nu al zeggen..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan