Daar zijn anderhalf jaar terug wel eens wat theorien over geoppert,de grondslag daarvoor was een nokia 9500,waar ik nog ergen een file(tekening) moet hebben,van een hardwarematige aanpassing die zo`n loep zou moeten bewerkstelligen,maar dan wordt er vanuit gegaan lijkt mij dat 1pakket gebruikt maakt van dezelfde CW op hetzelfde moment en dat dit bijvoorbeeld in het geval van kanaal + op alle coderingen gelijk is.Wat dit in de praktijk wil zeggen is dat stel je hebt nederland 1,dan zou als je de CW zou opvangen en doorsturen naar een andere decoder (cam) met wat hardware aanpassingen zodat die cam alleen de benodigde CW nodig heeft en niet kijkt naar de onderliggende codering bijvoorbeeld kanaal + rood moet kunnen openen.Ikzelf denk niet dat dat het geval is ,maar zeker weet ik het niet.Maar in het geval van cardsharring,waarvan ik dacht dat daar van het totale abbo(kaartgegevens) gebruikt gemaakt wordt als zijnde een cam op afstand,zou dan ook de CW onderschept kunnen worden en dus alleen de cw doorgezonden hoeven te worden,wat dan ook weer aanmerkelijk in tijd zou schelen,en daardoor de mogelijkheden om met meerdere van 1 abbo gebruik te maken vele malen groter wordt,daar nu de kaart cam constructie op netzoveel aanvragen net zoveel bewerkingen moet uitvoeren als zijnde het voor die mensen het hun eigen cam + kaart is.In dat geval zou die weg overgeslagen kunnen worden,waarbij de cam kaart enkel voor de thuisgebruiker de bewerkingen hoeft uit te voeren,en de CW ongeacht op welk kanaal ze binnen dat pakket staan naar duizende mensen tegelijk gestuurd kan worden.Daarbij moet de decoder dan bij de andere mensen wel aangepast worden om hun cam rechtstreeks met een CW te laten samenwerken,zonder de onderliggende codering(lagen) en de berekening kan uitvoeren.