rat2002 zeg niks DAN ZEG IK HET MAAR

Status
Niet open voor verdere reacties.
niets knippen, niets solderen, gewoon softwarematig!!! Kijk, kijk, samen komen we er wel he........

Sommige beginnen het nu echt te begrijpen!!!!!

Tot snel.......

dus of terug naar een oude firmware , of een nieuwe waar ik nog geen info over heb , of zelf editten .
Nou , er zijn tenminste al heel wat opties gereduceerd tot 3 .

de reden waarom ik nu niet gelijk alles online zet is dat mijn site nog niet open is en ik geen zin heb om alkles en iedereen te gaan mailen.... Ik zit te wachten tot ik van de provider mijn inloggegevens gekregen heb, dan kan de site online, de site zelf heeft nog wat kleine aanpassingen nodig maar is zo goed als klaar, vandaar..........

Velen hebben verkondigd dat dit een grote grap zou zijn..... Helaas moet ik ze GEEN gelijk geven....

Moet dit niet zijn?,

Helaas moet ik ze gelijk geven....

Ga mee met het verhaal en kom iedere dag een beetje dichterbij de ontknoping......Whoehahahaha

GR Fred.

Uitleg tot betrekking van een streamhack en waarvoor ik denk dat de gegeven gegevens niet kloppen.

Een streamhack wil zeggen dat je het signaal voorziet van de ontbrekende gevens,waardoor het signaal als het ware(makkelijk uitgelegd)op zijn plaats gezet wordt.Nou heb je verschillende coderingen,maar dat maakt in weze niet uit,de codering zit niet in de stream,maar is in weze om de commucatie cam ,kaart te beveiligen. en de processen te laten verlopen.Die processen verlopen van kaart naar cam communicatie ,maar het uiteindelijke resultaat is het crypted word,en dat is nu de info die de cam nodig heeft,de ontbrekende factoor om de cam het signaal te laten weergeven.Het cw verandert om de paar seconde.Er is wel eens een geval geweest waar de cw hetzelfde bleef,waardoor je bijvoorbeeld de kaart kan verwijderen ,maar het beeld door blijft lopen op dezelfde cw,de ontbrekende info,die de cam nodig heeft om het signaal te decoderen.Wat dus nodig is voor een strreamhack is een proces die binnen milisecondes de cam kan voorzien van de gevraagde info,namelijk de ontbrekende cw.Zou dit mogelijk zijn,heb je dus geen kaart meer nodig en kun je stellen dat bij elke codering het beeld opengaat,het proces cam ,kaart is niet meer nodig.Je hoeft in dat geval dus ook het algoritme van de codering niet meer te kennen,en AU bestaat niet meer.Het hele proces van codering wordt namelijk bij een echte streamhack overgeslagen,de ontbrekende info om het beeld te plaatsen(decoderen )gebeurt extern.Dat proces moet zo verschikkelijk snel verlopen,dat naar mijn inziens de techniek daarvoor er niet is.Conclusie,zoals flipperdeflip het voorsteld kan niet,Au is niet nodig alsmede het algoritme in dat geval,iets wat blokker1 ook al opmerkte.Dus gaat het open is het niet door een streamhack,maar omdat de codering is gekraakt en gaat het toch via in weze cam ,kaart communicatie of via firmware,cam communicatie,waarbij de keys in de firmware zitten en eventueel ook de AU.Verder is er wel de mogelijkheid van het blokken van bepaalde ecm,maar ook dit is geen echte hack,je hebt een kaart alsmede nodig(officieel),maar weet in weze nog niks van de codering.Een streamhack wil dus zeggen,dat alles opengaat ongeacht de gebruikte codering,waarbij enkel de voor de cam ontbrekende info gegeven hoeft te worden om het signaal neer te zettenAlle benodigde zitten voor de rest al in de cam,waarbij nog opgemerkt moet worden dat het ook nog kan via firmware,maar waarbij de firmware eigen de emulatie doet van een cam,de firmware wordt dan inweze gedeeltelijk cam.Of bijvoorbeeld een funkaart(6in1,waarbij bijvoorbeeld voor de andere coderingen als irdeto,de kaart de ontbrekende coderingen bevat(emulatie)met een proces die de andere coderingen weer omzet naar het voor de cam begrijpbare irdeto.

goede uitleg

vago

Zullen we niet eens stoppen met die onzin?

hebben we het eens een keer over de Sat,
moeten we nu weer over de FEBO gaan lullen...hehehe

GR Fred.

Hier een tip om van alle gezeur af te zijn hiero. Laat een van de moderatoren ZIEN met z'n eigen ogen dat jouw oplossing werkt (als het al werkt). Je hoeft dan niet eens uit te leggen HOE je het hebt gedaan, als je het maar laat zien aan een moderator. De betreffende moderator kan jouw beweringen dan bevestigen (of niet) hier op dit board.

Indien het allemaal klopt, dan is dat voor Mij eerst voldoende bewijs dat je niet uit je nek loopt te lullen. Men weet dan dat het waar is, en jij bent van alle gezeik af, zonder dat iemand iets weet...ja toch?

DOEN...

een emulatorek in de humax firmware ipv de spelletjes dat moet ook kunnen heb je ook geen kaart meer nodig.
het is maar een idee.
ibby

Originally posted by vlovlo
als iemand een paar jaar terug zei dat je irde** in een sec* bak zou kijken versleten we hem ook voor gek.........

En anders om ook andere firmware in de Humax , toen nog met een 3 in 1 kaartje ,en beeld

kan dit dan niet met sec*2 gedaan worden.
Nieuwe firmware die de kaart uitschakeld.

groetjes

beter een rat dan een moerat

@twilight ,ik denk dat hier inderdaad het geval met de pbm een mogelijkheid is,ware het niet dat er gezegd is dat het om een kaartloze versie gaat.Er zijn natuurlijk mogelijkheden om tussen de kaart en cam doormiddel van een blocker,de aanvraag van de pbm van cam naar kaart doormiddel van de blocker en een extern kaartfile te voorzien van de pbm voor het gehele pakket.Daarbij hoeft in weze niks geblockt te worden naar de orginele kaart als behalve de aanvraag voor de pbm.In het nieuwe systeem zal daar door de heren uitvinders van het nieuwe systeem wel aangedacht zijn,daar dit eigenlijk 1 van de eerste mogelijkheden was.Het proces zal nu dus wel wat uitgebreid zijn,waarbij de PBM aan nog iets anders gekoppeld staat.De gebruikte PBM is namelijk ??nvoudig te achterhalen,en daarbij hoeft zelfs de kaart niet uitgelezen te worden,waarbij ik dus al aanneem dat de pBM aanpassen alleen niet het gewenste resultaat geeft.Ik kan mijzelf wel bepaalde koppelingen voorstellen die bijvoorbeeld gemaakt zijn,maar daar ga ik hier inderdaad maar niet op in,dat het ondanks het feit dat het nu beter beveiligd is toch mogelijk moet zijn geloof ik wel!!!Kwestie blijft nog steeds,dat als het geen streamhack is,maar aanpassing van de firmware,er gebruik gemaakt moet worden van keys,die moeten antwoorden op het vereiste.Dat is leuk maar is leuk voor korte tijd,de terugslag zal zijn de firmware onder de loep nemen,bepalen welke keys eventueel gebruikt worden voor de AU,en dan is het een kwestie van dagen en is alles weer zwart.(AL) met al is het dus niet zo eenvoudig als wel gesteld wordt,kan mijzelf niet voorstellen dat het echt iets simpels is,daarvoor geloof ik er nog zeer zeker niet echt in.Mocht het inderdaad wel gekraakt zijn,wordt het toch weer de oude variant van kaartjes proggen.

Rat is in ieder geval weer bezig aan zijn site want na een lange intro word je doorgelinkt naar www.rat2002.nl die overigens nog niet werkt.

werkt nu wel maar is nog in aanbouw.

Volgens de stichting domeinnaamregistratie kan ik ook gewoon rat2002.nl claimen. Hij is dus nog niet eens aangevraagd...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan