satdag

P

ploeger

kunnen we met zijn allen nog een sat dag organizeren.
wand er is wel heel veel dicht.

Ja lijkt mij ook wel een keer handig, maar hoe pak je zo iets aan zonder te veel aandacht te trekken?

Een satdag is niet bedoelt voor het kraken van systemen.
Je kunt dan beter een soort van gebruikers samenkomst organiseren, een soort userparty ofzo.:)

net wat BT zegt zo een dag heeft iets meer om het lijf dan zaal huren ed,en bepaalde zaken mag en kan je op die dag niet behandelen ,echter ik ben er van overtuigd dat als er genoeg behoefte is en men weet wat men op zon dag wil dat er gegarendeerd weer een komt want de laatste was in mijn beleving super.

Vroeger hielden we altijd meetings bij A.C Restaurants, mischien is dit een idee?

Niks geen zaal plannen, en mooi kort aan de snelweg, e.v.t andere zaken kunnen dan op de parking afgehandeld worden.

Gewoon een centrale plek in midden nederland, op vrijdagavond..

GR Fred.

Originally posted by twilight
e.v.t andere zaken kunnen dan op de parking afgehandeld worden.

GR Fred.

Of bij Riks drugrestaurant? perdon, brugrestaurant.

Gr. Lagos

Dat is wat ik bedoel, je kunt wel een meeting organiseren, gewoon een doos gebruikers gezellig bij elkaar, bij iemand in een tuin of in een AC restaurant of wat dan ook, plaats genoeg, hoef je niets te huren etc, kun je het lekker hebben over wat je zelf wilt. Geen officiele organisatie dus ook geen rulez. :)

Nou B.T

Ik vindt jou de perfecte persoon hiervoor die vast wel een datum kan prikken!

De Vago en mij zelf mag je alvast op de lijst zetten.

GR Fred.

Hahaha... Dank je voor het vertrouwen Twilight, en een datum prikken kan ik misschien wel maar daar houdt het dan ook mee op.:)
Het was een idee van ploeger, dus misschien dat die er dan het best mee kan komen, zelf heb ik helaas de komende weken geen tijd om naar meetings etc. toe te gaan, hoewel het wel weer eens leuk zou zijn.

Wij hebben onze jaarlijkse meeting als het wat warmer is, zo rond mei/juni meestal gelijk gecombineerd met een bbq en drank en gezelligheidsavond enzo.:biggrin:

ik wil graag mee doen deze keer laat mij wat horen alles jullie
akkord zijn
greeting roufa from the matrix!

we kunnen een dag afspreken bv bij vandervalk.
wie mee wil doen stuur dan een mail naar mij of naar twilight.
als hij dat goed vindt.
dan kunnen we als er genoeg mensen op reageren.
dan een datum prikken.

vr gr mwn

Ik denk dat zij dat best kunnen laten als je de veranderingen na de vorige satdag bekijkt,als dit nog eens gebeurd kan men het forum gelijk opdoeken,twijfel zelf of er nog volk zou komen.

Ik denk dat er meer komen dan we denken zal wel een leuke happening worden maar ik ben ook van de partij kan er wel een paar meenemen als het zover is woon in ...........twente.........

Originally posted by samsung007
Ik denk dat er meer komen dan we denken zal wel een leuke happening worden maar ik ben ook van de partij kan er wel een paar meenemen als het zover is woon in ...........twente.........

Daar komen erg veel gezellige mensen vandaan...

Jongens het mag best bij mij omdat ik centraal in nederland woon.
wat dachten jullie van Zondag 8 Feb.
zo'n 15 man kunnen er hier wel in als het er meer worden gaan we wel ergens anders naar toe.

Hallo Duckvrienden.
Ik heb net een e-mail gehad van ploeger dat hij mijn idee wel oke vondt.
Dus stuur mij maar een pm als je intresse hebt of naar ploeger.

waar gaan we dan over hebben over mooie vrouwen
dan ben ik van de partij (want daar heb ik geen verstand van)

bert

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan