satdag

Ja Mannen als we zo beginnen dan komen ze niet hoor :biggrin:
En zatlappen houden de meeste vrouwen ook niet van. He He He.
nu ff zereneus Ik heb nog geen 1 reactie gehad wat ik een beetje raar vindt.
Als jullie het niet vertrouwen dan gaan we toch gewoon naar een kroeg en ik weet er dan wel 1 met veel mooie vrouwen en ja bier hebben ze er ook. :biggrin:

Hasjo,

Hou me aanbevolen dien echter alleen de datum en plaats te weten?
Hoeft niet de exacte datum en plaats te zijn maar wel dat ik een idee heb!
Ben namelijk niet altijd in het land!

Fijne feestdagen!

hou zo'n dag in de buurt van een NS-station, lekker makkelijk bereikbaar voor velen en geen gezeur met files en drank i.c.m. rijden. Deventer of zo dat is voor de meesten goed bereikbaar per trein. 't Is maar een tip....

En uhhhh nee de eendjes hebben niets met Deventer.

@DON

Don ik begrijp je argumentatie. Maar er zijn ook mensen die dingen willen leren. Ik ben een beginner en vind het geweldig om te zien wat je allemaal met zo'n schotel kan doen.
Als er dus nieuwe aanwas is dan kunnen we met ze alle veel meer bereiken. Ik ben het met je eens dat je wel iets moet snappen en niet alleen maar roept van waar blijven die files nou.

Ik ben iemand die graag wil leren en dus hoop op zo'n satdag.
Gelukkig zijn er hier op het board mensen die me dingen vertellen en me dus helpen. Als ik iets terug zou kunnen doen door bijvoorbeeld tijd in de hobby te kunnen steken en die info met elkaar te delen staan we volgens mij veel sterker en wordt het alleen maar leuker en gezeliger.

En wat die vrouwen betreft. Ben het met het duckteam eens daar heb je geen sleutels voor nodig.

see ya

Jeejee99

Vind het zelf wel leuk om aanwezig te zijn en om een aantal mensen van het board te ontmoeten. Maar als ik kijk naar deze tread wil men dus bij elkaar komen omdat alles op zwart staat. Denk dat je niet de illusie moet hebben dat het na de meeting anders zal zijn. Sterker nog het is oppassen met uitwisselen van bepaalde zaken naar elkaar toe want hoe te controleren wie je in huis haalt. Je weet tenslotte niet wie er komt en met welke bedoeling(en)!

was dit het einde of gaat er nog actie komen

niet geschoten is altijd mis

dit is ook een manier om te laten zien wat ik van plan ben, daarom stel ik voor om op zeer korte termijn (binnen nu en een paar weken) een datum vast te stellen en een plaats om "samen te komen" en te praten over de hobby.... Ga nu niet hier een plaats en tijd noemen maar doe dat via PM!!!!

Maak nou maar eerst je site in orde joh de satdag komt wel

Wie neemt de PMtjes dan op zich en coordineert het zaakje?

Grtz Mike

Dan komt er iets van de grond en kun je op zeer korte termijn iets organiseren.

Ook ons Ratje mag van de party zijn :biggrin:

waarvoor zou ik niet durven te komen, de meeste hebben mij al eens gezien zonder dat ze het zelf wisten........

Heren als jullie de moeite zouden nemen om ff de hele toppic te lezen zal je zien dat er al een datum is geprikt en het verzoek gedaan om mij en of Ploeger een pm te sturen als je interesse hebt.

Dat geldt ook voor mij...... Alleen vind ik dat zelluf niet zo bijster interessant want ik ken mezelf !?

Zo interessant is dat dus allemaal niet, we zien het wel!

Wil je nog wat kwijt over volgende week?

Grtz Mike

Neo,

Je hebt gelijk maar je merkt zelf op dat je nog geen reactie hebt gehad op de genoemde datum.

Grtz Mike

Originally posted by Mike The Bike
Dat geldt ook voor mij...... Alleen vind ik dat zelluf niet zo bijster interessant want ik ken mezelf !?

Zo interessant is dat dus allemaal niet, we zien het wel!

Wil je nog wat kwijt over volgende week?

Grtz Mike

Volgende week ? snap ik ff niet het is nu 1-Jan en de Satdag is 8-Feb ????

Nee dat was niet tegen jou, maar rat2002 weet wel wat ik bedoel met volgende week.

Grtz Mike

Ik zou het gewoon bij texaco houden zijn er al 2 leden die zich daar thuis voelen en ze hebben daar goede koffie en bijtanken
is daar ook geen probleem

Greetz Ct

Deze thread heeft nu hoog off topic gehalte, daarom verplaatst

Deze thread had je niet moeten verplaatsen,?aangezien dit Item toch echt wel past in het grootste off topic board van Nederland.

Nu moeten jullie toch wel even pas op de plaats maken hoor!
dit slaat echt nergens meer op. Ik dacht dat we hier bijeen waren om het over onze hobby te hebben SATELLIET of niet soms.
Dat noem ik niet echt off toppic en al helemaal niet als we daarvoor bij elkaar willen komen.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan