satdag

neem die arme twilight dan ook mee, die is al jaren op zoek naar een schone dame

En ik dan mag ik niet mee?????

als ik zoo alles lees dan hebben er de meeste geen zin in.
wand als ik kijk naar de aantal bezoekers kijk.
dan valt het mij zeer tegen.
dus mensen wel of niet.

vr gr mwn.

mijn huwelijk is net een sprookje wand als ik thuis kom
zit de heks al op de bank!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Originally posted by eendenteam
neem die arme twilight dan ook mee, die is al jaren op zoek naar een schone dame

Alleen maar voor Twilight we vinden allemaal de dames wel leuk .
Ducky is er ook niet vies van dacht ik zo.

Op de laatste officiele meeting waren er niet zoveel op de dames van Satellite en die van BIG HENK na natuurlijk .

gr,

Pluto

Lol ik kan die van mij niet slijten een paar kamelen maar daar heb ik niks aan......

HO STOP, HALT STEHEN BLEIBEN!!
Dat was NIET de afspraak. Jullie wilden een meeting organiseren om over keys te praten etc, en dat is verder ook geen probleem.

Maar nu hebben jullie het over meiden en lekker wiever enzo en dat is heeeeeeel iets anders.
Zo werkt dat niet.
Als er vriendinnen uitgedeelt gaan worden dan wens ik namelijk wel ook van de partij te zijn om er een in ontvangst te nemen.:biggrin::biggrin::biggrin:

Je kan beiden natuurlijk ook proberen te combineren, je kan aan beiden plezier beleven.

indien er iets gedaan word educatief, plezier of combie daarvan wil ik wel komen.

en om aan te geven dat ik serieus ben, ik weet in almere wel een plaats waar 10-15 man/vrouw bijeen kunnen komen

Groeten,

Ricow

lekkere wijven en bier,, ik ben er ook,, kan mij die keys nu schelen hehehehehehehehehehehehe

huuuh!!!!!:eek:himmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik kom 100% mee ok alles ik moet werken op zondag
roufa!:biggrin:

zondag.,, werken,, dat is een verkeerde combinatie,, zondag is rustdag lol

now voor de duidelijkheijd ik werk in de horica en slap lekker jack
greeting roufa from the matrix !

@BlackTiger

Voor vrouwen heb je nu eenmaal ook een sleutel (key) nodig :biggrin::biggrin::biggrin:

En met die sleutel gaan nu eenmaal sommige dingen open

@Eendenteam: dan kies je het verkeerde type vrouwen, die wat ik normaliter uitzoek hebben geen slot erop. :biggrin:

Waarom nu een satdag ,daar is toch niet veel meer aan te beleven.
Laat er ons een wijvendag van maken ,wie weet kunnen wij nog eens iets leuk wisselen en van de oude spullen af geraken.
Waaaaaaaaaaaa Haaaaaaaaaaaaaaaaa.

Wens jullie veel sterkte hoor!

In maart 2002 in spanje waren ze redelijk snel met zo iets als de koppen bij elkaar steken en info uit wisselen.

Hier in nederland ook goed hoor waren een aantal die een eeprom niet van een flash konden onderscheiden zouden wel ff seca2 openen.

De meeste konden niet eens loggen dus jammer gewoon, als hier de handel eens vergeten zou worden, zou het allemaal echt hobby zijn en niet zo als het nu is.

Wens jullie veel kracht, gezondheid en wijsheid toe in het komende jaar.

D.C.

(sorry als het hard klinkt maar de waarheid mag, moet en zal ook gezegt moeten worden.)

Originally posted by eendenteam
@BlackTiger

Voor vrouwen heb je nu eenmaal ook een sleutel (key) nodig :biggrin::biggrin::biggrin:

En met die sleutel gaan nu eenmaal sommige dingen open

Inderdaad die hebben ook een sleutel nodig om het slot te openen soms heb je de verkeerde sleutel en dan ga je een deur verder.

Kan je wel zeggen bij een hoop kan je de zelfde sleutel gebruiken
Laten we zeggen een soort Loper ;-)

gr,

Pluto

Originally posted by Don Cabron
Wens jullie veel sterkte hoor!

In maart 2002 in spanje waren ze redelijk snel met zo iets als de koppen bij elkaar steken en info uit wisselen.

Hier in nederland ook goed hoor waren een aantal die een eeprom niet van een flash konden onderscheiden zouden wel ff seca2 openen.

De meeste konden niet eens loggen dus jammer gewoon, als hier de handel eens vergeten zou worden, zou het allemaal echt hobby zijn en niet zo als het nu is.

Wens jullie veel kracht, gezondheid en wijsheid toe in het komende jaar.

D.C.

(sorry als het hard klinkt maar de waarheid mag, moet en zal ook gezegt moeten worden.)

ik ben helemaal niet eens met je don carbon
oh en je kijkt op de negatif kant laat het positif woorden
en je praat hier op de bisexs technique en dat is voor beginners
now we hebben hier goede ervaaren mensen
en alles dat zo is heb je geen gekleurte beeld op tv
hoep dat het beeld blijft en geniet van het niewe jaar 2004
tot dan en onderschat niemand ok alles hij een beginner
grtz roufa!

daar is meer intrese in dan in een sat dag.
dus jullie krijgen je zin.
dus we doen gewoon alle twee.
vr gr mwn.

Neeeeeeeeee ook bierrrrrrrrrrrrrrrrrr

ho hoho ho

lekkere wijve ja heb ik ook geen verstand van wil ik ook wel leren
dus ik ben ook van partij

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan