Seca update C+ NL via CI

Het einde van de maand nadert en dus het begin van een nieuwe maand ook. Dat betekent weer update-tijd.

Wat we kunnen doen is deze poll beeindigen en een zelfde poll opzetten met maar een paar ontvangers. We kunnen dan het verschil tussen zwarte en groene kaart niet maken in die poll.

We denken aan de volgende ontvangers (geen type aanduidingen): dreambox , humax, samsung, echostar, topfield en overige.

Hmmm..., hier een Humax 5400 met de bekende alternatieve software, zwarte kaart en een Magic met Penta 1.09 en een Magic met Penta 1.20

Met beide modules nog steeds geen update (ook niet na verschillende pogingen om de kaart via internet te activeren, wat vroeger altijd prima werkte...)

Ik denk dat Canaal Digitaal mij over enkele dagen zeer boos gaat maken... :grrr2:

Met Dreambox + Radegast/Newcamd en groene kaart in onderste slot (Welke keus is dat??):
Geen activatie, en nu ook weer geen update. Ook niet na heractivatieaanvraag bij Canal Digital. :(

BTW: later wel gelukt, dus ik heb beeld. Bedankt nog allemaal voor alle aanbiedingen om te sharen, maar dat is nu dus niet meer nodig.

moet morgen weer bellen geen beeld geen update maar wel betaald
gr frans

Vreemd..., had de Magic met Penta 1.09 nog in de Humax zitten, kijk net naar de datum..., en nu staat tie opeens wel op 31-07-2005...

???

Deze keer wel met de Echostar en Aston 1.05 op zwarte kaart keurig een update gehad, staat nu op 31-08-2005.

Dus een nieuwe poll is wel interessant, ik denk dat er nu veel meer wel een update hebben.

Na contact te hebben gehad met een kennis die wat gelogd heeft vanacht om te kijken of de update anders was als de afgelopen maand.

Die vertelde me dat die echt anders was en dat er 2 verschillen waren.

Meer wilde hij er niet veel meer over vertellen alleen dat nano's weer anders waren.

Ik zelf denk dat ze de gulden midden weg gaan proberen te bewandelen zodat niet iedereen bij c+ op de stoep gaat staan.

hier update binnen op zowel aston-ci als met de penta 1.20
beide kaarten staan nu op 31-08

franshals

vanmorgen update met hummie en x-cam orion
date 31-8 05
grtz
oskar

update beter geweest dan vorige maand, staat nu ook netjes op 31-08-2005 met een aston 1.05 en een zwarte C+ kaart.

Nu hopen dan UPC er met zijn poten afblijf, daar had ik geen schotel voor gekocht !!!

Humax 5400 met Toh 3.3 en hot 5.5 en een astonmodule 1.05

Deze keer bij mij ook een update naar 31-08-2005 met de zwarte kaart in een Aston 1.05 gebruik makende van een Nokia 9600.
Zonder een activatie te hoeven aanvragen dus het werkt weer prima.

ook hier wederom autom.(uiteraard !) een update binnen van 31-7 naar 31-8 op groene kaart met aston 1.05 in humax 5400 (card+emu)

Alles weer ok hier,, updated met groene kaart in dreambox,, en ook met zwarte kaart in magic met mr. 1230 erop,, oh en in mijn toppy 3000 CI pro

hier ook gewoon een update gekregen en netjes op 31-08-2005 op mijn zwarte c+ kaart in een aston 1.05

Hier ook netjes goede updates: 1 kaart via aston ci (1.05) en de andere kaart gewoon in een slot (bovenste) in de dreambox. V.w.b. dreambox hebben we wel de emu uit de flash gebruikt en dus niet via usb stick of hd. Ons is verteld dat je het via de flash moet doen. Als emu hebben we newcamd gebruikt, volgende keer eens met gbox/flash proberen.

Heb ik wel een vraagje of twee.
ik heb een Dreambox met EMU en een kaart van C+ legaal hoor netje gekocht.

Maar hoe zie ik nu of het een zwarte is of Groen.
En welke is de Seca 2 kaart, groen of zwart.

Bert.

Ps ben volgens mij blond maar dat duurt nie lang meer het begint uit tevallen. Hihihihi

Ik ben Henk dank verschuldigd.

Heb nu ook gestemd.

Bert

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan