Seca update C+ NL via CI

Heb nog een mrv daar maak ik wel een magic van via CAS 2

Voorheen deed hij het wel goed.

Bedankt voor de tip.

;)
Nr.10

Even met een test met de smartwi gedaan vandaag de cam was een aston module die een update gehad heeft van 1.03 naar 1.05 binnen 10 minuten een update op een zwarte canal kaart.

En als ik morgen even tijd heb ga ik dat proberen met een groene kaart en een matrix reborn ook in combinatie met de smartwi

En zo pruts je wat af

Ook dit werkte prima ik mag wel zeggen beter als met een aston het schakelde veel sneller en de aktivering was zo gebeurd binnen 5 minuten

Hallo allemaal.
Ik draai de oude Hydra met newcamd voor de Canal+ kaart.

Vorige week vrijdag een update van de kaart gedaan van Basis naar Familie pakket.

De dag er op kreeg ik een mailtjes dat ze de zaak zouden updaten, de newcamd werkte perfect, de Belgiesche kanalen waren meteen zichtbaar.

Groetjes Bert

Da's mooi, alleen euh... dit topic gaat over updaten met een CI module.:)

Sorrie, dan mag mijn bijdrage weg.

Bertje

Met de PLi Diamond vanaf 28 februari t/m 7 maart bezig geweest. (Daarvoor heeft de autoupdate wel geweerkt.) Mgcamd: geen update, Newcamd: geen update. Gbox: geen update. Etc.

Canaldigitaal cam gekocht: meteen update!

Nu hoop ik van het update-gezeik af te zijn.

Vandaag uitval van de Echostar ontvanger is nu alleen nog geschikt als FTA ontvanger wordt niet langer ondersteund door CanalDigitaal.

bij mij werkt de update met ccam 1.3.0 goed ik heb een zwarte kaart staat op31-1-07
gr frans

Die echostar, heeft die ook geen update gekregen dan ?
Want dat mag eigenlijk niks uitmaken.
Als je een abonnement hebt op een pakket met andere leveranciers (MTV bijvoorbeeld), doen die het nu ook niet meer ?

Gewoon benieuwd dus..

Nope MAS ook geen update meer helemaal niks.

Het is dan wel geen CI ontvanger maar wel belangrijk om te vertellen dat de update van CanalDigitaal inderdaad plaats heeft gevonden.
Een pace irdeto ontvanger heb ik helaas niet meer maar weet wel dat van diverse mensen dat die het ook niet meer doen.

Een goede kennis van mij heeft geen beeld meer van de nederlandse kanalen sinds de wijzigingen bij canal digitaal.
Hij heeft een echostar dsb2110-2ci met een X-cam en een groene kaart.
Bij canal digitaal zeggen ze dat deze ontvanger niet meer geschikt is in de nieuwe situatie. Wie kan mij vertellen wat men heeft geflikt en is de echostar ende?
groet freebee

Sorry voor mijn draadje... Had hier en daar wat beter moeten lezen.
Iedereen een heel gezond 2007 en veel satplezier.
groet freebee

he wat is dit nou
Iedere keer komt deze als nieuw gepost terwijl er niks toegevoegd wordt

Dat komt waarschijnlijk omdat iemand dan de poll invuld denk ik,

Inderdaad als de pol wordt bijgewerkt dan gebeurt dat.

Oja effe terug ontopic van de maand geen update's meer op oude magic module met penta 1.09 met de zwarte kaart erin vorige maanden nog gewoon update's gehad in de toch ondertussen bejaarde module, als ik er een kaart instop die gewoon een update gehad heeft heb ik gewoon beeld zonder enig probleem.

Ik ga de module nog eens proberen te flashen kijken of er nog leven in is te krijgen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan