- Lid sinds
- 22 dec 2003
- Berichten
- 1.542
- Waarderingsscore
- 3
- Punten
- 38
- Leeftijd
- 59
Vanaf 1 september 2009 zal de verkoop van losse CanalDigitaal smartcards worden stopgezet. Concreet betekent dit dat alle bestellingen, geplaatst bij ??n van onze groothandels, voor 1 september 2009 nog uitgeleverd zullen worden. Na deze datum zijn smartcards alleen nog verkrijgbaar in combinatie met een CanalDigitaal gecertificeerde ontvanger of met een offici?le CanalDigitaal CI-module.
De overschakeling naar de Mediaguard 3 codering heeft de laatste weken voor problemen gezorgd bij niet-gecertificeerde ontvangers. Deze toestellen beschikken vaak over niet-offici?le software waardoor klanten regelmatig technische problemen ervaren waaronder beelduitval.
Het is voor zowel voor klanten als dealers van belang om de verkoop van ontvangers met deze software een halt toe te roepen om toekomstige problemen te vermijden.
We adviseren ook de smartcard met CI-module alleen toe te passen in een gecertificeerde ontvanger. CanalDigitaal zal vanaf nu consumenten nog duidelijker informeren dat met niet-gecertificeerde ontvangers een goede beeldontvangst niet gegarandeerd kan worden.
Klanten raken ontevreden en wijzen vaak CanalDigitaal als verantwoordelijke aan, dit terwijl het om ontvangers gaat die niet via ons geleverd zijn en zonder onze certificering op de markt zijn gebracht. Gevolg is een grote mate van ontevredenheid bij klanten, een overbelast callcenter, slechte pers en een overvloed aan service bezoeken bij u. Deze situatie is niet langer houdbaar en daarom is CanalDigitaal genoodzaakt maatregelen nemen.
Ook na het stopzetten van de verkoop van losse smartcards blijft de vrije keuze van ontvangers mogelijk voor u en uw klanten. Echter wel met behulp van de offici?le CI- module van CanalDigitaal die betere garanties biedt voor een probleemloze ontvangst.
Binnenkort zullen wij u verder informeren over aanpassingen van de adviesverkoopprijzen en andere belangrijke informatie over deze maatregel. We vragen u dan ook uw e-mail en de dealersite goed in de gaten te houden. Ook vragen wij u om eventuele technische problemen met gecertificeerde ontvangers en de CanalDigitaal CI-module direct bij uw accountmanager te melden.
We vertrouwen erop dat u CanalDigitaal ondersteunt in het stoppen van de verkoop van niet gecertificeerde producten.
5 augustus 2009
De overschakeling naar de Mediaguard 3 codering heeft de laatste weken voor problemen gezorgd bij niet-gecertificeerde ontvangers. Deze toestellen beschikken vaak over niet-offici?le software waardoor klanten regelmatig technische problemen ervaren waaronder beelduitval.
Het is voor zowel voor klanten als dealers van belang om de verkoop van ontvangers met deze software een halt toe te roepen om toekomstige problemen te vermijden.
We adviseren ook de smartcard met CI-module alleen toe te passen in een gecertificeerde ontvanger. CanalDigitaal zal vanaf nu consumenten nog duidelijker informeren dat met niet-gecertificeerde ontvangers een goede beeldontvangst niet gegarandeerd kan worden.
Klanten raken ontevreden en wijzen vaak CanalDigitaal als verantwoordelijke aan, dit terwijl het om ontvangers gaat die niet via ons geleverd zijn en zonder onze certificering op de markt zijn gebracht. Gevolg is een grote mate van ontevredenheid bij klanten, een overbelast callcenter, slechte pers en een overvloed aan service bezoeken bij u. Deze situatie is niet langer houdbaar en daarom is CanalDigitaal genoodzaakt maatregelen nemen.
Ook na het stopzetten van de verkoop van losse smartcards blijft de vrije keuze van ontvangers mogelijk voor u en uw klanten. Echter wel met behulp van de offici?le CI- module van CanalDigitaal die betere garanties biedt voor een probleemloze ontvangst.
Binnenkort zullen wij u verder informeren over aanpassingen van de adviesverkoopprijzen en andere belangrijke informatie over deze maatregel. We vragen u dan ook uw e-mail en de dealersite goed in de gaten te houden. Ook vragen wij u om eventuele technische problemen met gecertificeerde ontvangers en de CanalDigitaal CI-module direct bij uw accountmanager te melden.
We vertrouwen erop dat u CanalDigitaal ondersteunt in het stoppen van de verkoop van niet gecertificeerde producten.
5 augustus 2009