Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
bedoelde meer glas tussen 2 switchen dus internGlas komt binnen meestal tot in de meterkast,
Niet dat ik weet, dat is meer voor groot zakelijk gebruik en datacenters. Daarnaast is het nog niet zo eenvoudig om die glas pluggen er op te zetten, is wel even een werkje om dat goed te doen heb ik begrepen.heeft iemand al glas tussen switch thuis?
alles aan aarde uiteindelijkDat kan wel inhouden dat je op moet letten dat je geen aardlussen gaat creeren,
zijn kant en klaarDaarnaast is het nog niet zo eenvoudig om die glas pluggen er op te zetten
Dan wordt het wel grote gaten boren door de muren als het door muren heen moet.zijn kant en klaar
zal meevallen toch?Dan wordt het wel grote gaten boren door de muren als het door muren heen moet.
Jazeker. Normaliter is dat ook gewoon de bedoeling met een managed switch. Maar als je geen switch hebt die je moet flashen met TFTP maar een meer modernere die je via de browser kunt configueren, dan werkt dat ongeveer hetzelfde als met de bios van een pc.is er een maneged switch die bij stroom uitval zijn gegevens vast houd?
nieuw uit doosOftewel, als jij een managed switch hebt die zijn gegevens verlies en het is een moderne switch, dan zou ik het batterijtje eens gaan controleren/vervange
Hij is nieuw? Dan heeft ie volgens mij te lang gestaan en is het batterijtje leeg of er is iets mis met het apparaat, je ziet niets over het hoofd, opslaan is opslaan.zelfs je inlog naam en wachtwoord zijn weer "af fabriek"
was ik onder tussen ook achterIk lees wel dit hier:
Router losing configuration when there is no Omada Controller on the air when rebooted. - Business Community
Router losing configuration when there is no Omada Controller on the air when rebooted. Dear, For some time now I have noticed a behavior that has bothered me a lot. I have Omada Controller in the Software and it is only active wcommunity.tp-link.com
jij gelukIk heb hier een TP-Link Jetstream een SG3428 en daar speelt dit euvel niet.
onhandig is het zeker das een feitHoe dan ook is dat sowieso erg onhandig al zou dat wel zo horen, ik zou hem terug sturen.
kan ik niks over vinden een backup knoopcel oidte lang gestaan en is het batterijtje leeg
zelfs backup getrokken van de config file naar pc en weer geplaatstdus de config opnieuw wegschrijven, heb je dat ook gedaan?