Talpa TV is nu bezig, Wat vind je er van tot nu toe?

Ik kijk niet, want ik krijg geen info in beeld welk programma er is en komt. (Mmm, tijd voor een nieuwe poll: "Wie kijkt er naar Johnny's Talpa?" )

Kan pas kiken sinds het uitkomen van de hot 5.6
Niet veel bijzonders gezien.
gisteren avond hot 5.7 geinstaleerd, zal hierdoor veel minder naar TALPA kijken.
We hebben weer beeld op onze favoriet Canal Historia

redelijk.
ik kijk regelmatig.
is wat ik er van verwacht had.

Is ook wat ik er van verwachtte "een grote commerci?le zooi" je word gewoon doodgegooid met reclameblokken.

...nog niet geweldig boeiend.
Wat me meer zorgen baart is het feit dat ik RTL7 nog niet heb.
Via "zenders toevoegen" opnieuw laten zoeken, daarna gekeken in de zenderlijst en daar staat hij keurig netjes op positie 7.
Als ik er naartoe zap laat hij de zenderinfo keurig onder in beeld zien maar beeld blijft vervolgens zwart.
Dit twee maal gedaan; 1x met "gratis" kaart en 1x met "basis"-kaart op standaard Philips ontvanger. Ra-ra-ra, wie het weet mag het zeggen....

( Trouwens hetzelfde op de Humax met Aston die wel keurig iedere keer beide kaarten upt, begin v.d. maand.)

Groet,
Ulk.

Big brother viel niet tegen
Robinson eiland is gewoon top
Dus daar halen ze wel goede kijkcijfers mee

gr gogo

Originally posted by ulk
...nog niet geweldig boeiend.
Wat me meer zorgen baart is het feit dat ik RTL7 nog niet heb.
Via "zenders toevoegen" opnieuw laten zoeken, daarna gekeken in de zenderlijst en daar staat hij keurig netjes op positie 7.
Als ik er naartoe zap laat hij de zenderinfo keurig onder in beeld zien maar beeld blijft vervolgens zwart.
Dit twee maal gedaan; 1x met "gratis" kaart en 1x met "basis"-kaart op standaard Philips ontvanger. Ra-ra-ra, wie het weet mag het zeggen....

( Trouwens hetzelfde op de Humax met Aston die wel keurig iedere keer beide kaarten upt, begin v.d. maand.)

Groet,
Ulk.

Staat de zender toevallig in lijst van fav.zenders?
Bij mij staaat rtl 7 er tweemaal in, eenmaal "leeg"en eenmaal goed, als je lijst op alfab.volgorde zet a>z krijgt je hem tweemaal achter elkaar te zien, misschien dat je hem zo terug krijgt, bij mij was op deze wijze opgelost?

thanks for info,

Buurman heeft hem inmiddels wel; compleet opnieuw ge?nstalleerd, terwijl ik heb gekozen voor "zenders toevoegen".

Ga eerst jou tip checken.......

grtz.
Ulk.

Het is idd zo dat ik dit ook verwacht had.

Als je zoveel geld bied voor de voetbalbeelden dan moeten er inkomsten tegenover staan en dat zijn in dit geval de reclame blokken.

Kijk ik nu ff naar de kranten. (misschien een raar vb, maar goed). Het gaat erg slecht met de kranten. Ze zijn kleiner geworden hebben nog net zoveel reclame erin staan en wij betalen nog steeds hetzelfde. Alleen is het nieuws minder geworden.

Weer terug naar Talpa overal werden de kopstukken weggekocht. Plus de voetbalbeelden erbij, niemand die wat betaald (over de kabel dan) dus de reclameblokken moeten wel groot zijn.

Verder vind het wel vernieuwend (zeg maar grappig) bij het voetbal eerst wat supporters vragen wat ze verwachtte en na afloop nogmaals. Maar ze gaan nu natuurlijk echt beginnen met Big Brother enz. enz.

Ik denk dat ze het wel gaan volhouden en dat we allemaal wel gaan wennen aan die reclameblokken.

;)
Nr.10

Talpa??? Werkelijk helemaal ruk!!

Allemaal ouwe lijken uit de kast. Heb het bij nog geen enkel programma langer dan 10 minuten volgehouden. Zelfs niet bij de voetbalsamenvattingen. Wat een gelul allemaal!!! Dat je over zo'n stom spelletje, zoveel kan ouwehoeren. Kijken naar vlot gemonteerde samenvattingen, da's leuk. De rest gewoon skippen.

Jammer dat die de Mol zoveel geld heeft, anders waren we al voor de Kerst al van deze ellende verlost. Nou zal hij het misschien nog wel een jaar rekken.

Zonder mensen te willen afvallen, maar voor mij is het een zender voor zwakbegaafden. Een geldmachine om deze mensen geld uit hun zak te kloppen, er uitsluitend opgericht deze mensen met de meest flauwe smoezen te laten sms-en. In ieder programma komt deze oplichterstruc terug.
Daar trapt toch geen weldenkend mens in.

Groet,
Ben

Originally posted by Nummer10
Het is idd zo dat ik dit ook verwacht had.
Maar ze gaan nu natuurlijk echt beginnen met Big Brother enz. enz.
;)
Nr.10

wie kijkt er nog naar big brother? in het begin was het
wel grappig, maar vnd het nu echt helemaal niets..

Ik zeg dat niet dat ik kijk maar ik kijk mee (vrouwen h? en die hebben hier in het westen ook in spraak, ik weet niet hoe het in Spanje is???)

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

En,zad75455 lucht het een beetje op ja ???
Kijk liever naar de spaanse Taqqqqqqietelaar zenders

Originally posted by zad75455
Talpa??? Werkelijk helemaal ruk!!

@zad, jou antwoord op de gestelde vraag even bij dit draadje gezet, past beter bij elkaar, dan er weer een topic over "vuil" te maken. ;)

Eerlijk gezegd vind ik het allemaal een beetje flauw al dat commentaar want wees eens eerlijk,, alle commorciele ( shit woord ) zenders hebben reclames dus dat kon je toch ook verwachten bij Talpa.

En smsen,,stja is dat ook al niet bij de andere zenders,, als ik een film bij SBS6 kijk, krijg ik tijdens de reclame ook de stomme vraag in welk land de film bv afspeeld of wie is de hoofdrolspeler dat je dan weer moet smsen.

En er zijn best ook wel leuke programmas bij Talpa,, maar zoals altijd moet je er wel van houden.

Denk dat de meeste van julie meer kritiek op De Mol persoonlijk hebben dan op de zender zelf.

Maar ik vind dat Talpa precies uitzend zoals je dat had kunnen verwachten van een commerciele zender.

Nou ik heb nu 3 keer even gekeken, een keer was er een quiz programma met spellen uit de oude doos zoals hangend aan een elastiek drankjes in een maatbeker gooien maar die werd opeens afgekapt omdat gewoon om 02.00 uur Nickelodeon begint.
Dat ging dan nog.

Een andere keer was er een of ander kletsprogramma op wat totaal niet interessant was.

Als laatste heb ik dan gisteren of eergisteren laat gekeken en daar was zo'n programma op als wat ze bij rtl5 geloof ik ook hebben, een soort shownieuws programma ahja, RTL Boulevard.

Menslief wat een gewauwel allemaal zeg. Allereerst leek het veel te veel op RTL Boulevard, daarnaast hadden ze zelf de hele tijd enorme lol terwijl ik niet begreep waarom zij de hele tijd zo lachen moesten want ik viel ondertussen in slaap van het saaie gebeuren.
Nu ben ik ook van mening dat die bij Boulevard zichzelf te interessant vinden, maar die liggen niet de hele tijd te lachen en geven ook wel eens serieus wat nieuwtjes door en foto's etc.

Nou sorry hoor, maar als het dat moet zijn..... Misschien zet ik hem nog een 4e en 5e keer op, maar als dit zo blijft heeft ie snel voor me afgedaan. Meer van hetzelfde ligt niemand op te wachten.

Neem nu de zondagavond: Tot deze zomer keek ik zowat elke keer wel naar studiosport dat was vaste prik.Maar nu zit ik mij alleen maar te irriteren als er weer een reclameblok komt of er weer eens een herhaling komt van een wedstrijd van de zaterdagavond.Als ik nu al de samenvattingen van de voetbalwedstrijden van zondagmiddag wil zien ben ik gvd. 1,5 uur kwijt terwijl dat tot vorig jaar nog in 3 kwartier kon.

Zo dat ben ik ff kwijt.

Wel lekker om mijn hart hier even te kunnen luchten.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan