Obama heeft niets gedaan toen hij iets moest doen in Syrie. Daarom is het daar een puinbak geworden.
De stelling ging om het starten van een oorlog. Wat Obama deed vond ik veel beter, want het is echt niet door hem een puinbak geworden. Hij heeft de gematigde rebellen van wapens voorzien en ook bombardementen uitgevoerd. Dus hoezo heeft ie niets gedaan?
Op dat moment was Amerika ook oorlogsmoe want men zat ook in Afghanistan en de vele dode Amerikanen waren bepaald niet goed voor de stemming voor oorlog of bemoeienissen in de VS.
Nee Trump ging daar bijna ruzie zoeken met de Russen, dat is nog even wat erger. Verder had Obama ook het nucleaire akkoord met Iran getekend, waardoor daar de anti-Amerikaanse gevoels wat minderden, iets wat Trump ook weer totaal bot teniet heeft gedaan. Trump heeft zich teruggetrokken uit milieu akkoorden van Parijs.
Obama heeft gezorgd voor een goede relatie met Cuba zodat daar ook een einde aan de Amerikaanse boycot kwam en gezorgd voor de arme bevolking met ObamaCare, iets wat nog grotendeels is tegen gehouden door de replublikeinen omdat die de meerderheid hadden. Net zoals meer goede plannen die hij had.
En Trump? Een vewende kleuter met veel te veel geld, die dan aan de macht komt en alles kapot maakt met als enige reden te laten zien dat hij het beter zou kunnen, nou nee dus, met als gevolg ook nog eens een behoorlijke handelsoorlog met China die wij in Europa nu ook beginnen te voelen. Omdat de VS bedrijven hier in Europa regels gaat opleggen. Dictatoriaal beleid noem ik dat.
Rutte...pffff wil ik niet eens over praten.
Laat Trump alsjeblieft niet hier komen, een echte Europese eenheid gaat het sowieso nooit worden en al helemaal niet met zo'n clown die alles afbreek wat er opgebouwd is om zelf met veren te kunnen pronken.
Tijd om zelf onze broek op te houden? Dat moet je maar kunnen, er zijn er zat die het niet kunnen, vandaar ook zoveel armoede en criminaliteit in Amerika.
Alleen met de laatste regel die je schrijft kan ik het dus eens zijn.