@Parabolica: Ja klopt, sorry dat was Irak, maar desalniettemin ook dus iets wat totaal niet klopte.
Misschien interessant om dit eens te lezen wat ook een reden was om Libi? binnen te vallen, neemt niet weg dat Libi? geen fijn bewind had.
Neen dank, dat soort sites geniet helaas niet mijn vertrouwen. Een site die aantoonbaar fake nieuws etc. verspreid. Staat ook met bewijzen in de
lijst van verdachten zoals ik het dan noem.
Dit is toch geen selectief nieuws maar dit zijn de feiten zoals Nederland er nu voor staat. Bij WNL hoor je dan alleen dat het begrotingstekort gestaag afneemt en dat de beurzen flink stijgen. Dus met andere woorden, als men verslag doet van de realiteit zoals het leven nu is, dan is dit opeens links?
Wat jij daar op noemt is ook gewoon nieuws, niet iets wat met rechts of links te maken heeft. Het gaat eerder om de zaken die ik noemde.
Rutte kan veel roepen maar er is niets veranderd in de media hoor, het is echt niet rechtser geworden. Trump roept niet alleen, die beslist ook nog per decreet dat iets zo gaat gebeuren, of in het geval van de media laat ie ze gewoon niet meer toe of geeft ze het woord niet meer. Dat is toch wel een heeeel behoorlijk verschil met een Rutte.
De VVD heel rechts? Bij lange na nog niet mijn inziens.
men kiest voor een leefbare samenleving waar iedereen gelijke kansen krijgt
Als dat eens zou kunnen, maar door de bezuinigingen de afgelopen 15 jaar door cda/pvda/vvd (en coalities en gedogers! ook) zijn de armen alleen maar armer geworden. Dus weinig kans dat zoiets nog gaat gebeuren bij de gevestigde partijen. En Groenlinks en D'66 zijn al helemaal niet goed bij hun hoofd.
Met d'66 aan het hoofd zie ik het nog gebeuren dat op den duur het Soilent Green effect gaat optreden en iedereen van pak 'm beet 70 of 75 zich mag melden voor liefdevolle euthanasie met donering van je onderdelen aan de donorbank.
Dus tja... dan maar beperkt kijken en zien wat ik persoonlijk nu het belangrijkst vind en dat is meer geld krijgen om hoofd boven water te houden en als eerste uit die vreselijk geldverslindende EU dus. Terug naar EEG samenwerking. Gewoon verdragen maken, doen ze nu immers ook, maar weg met die macht uit Brussel, het gaat nooit de VS van EU worden, dat was al bij het eerste referendum bekend.
De enige partij die daar nu voor is dat is de FvD dus vooralsnog zie ik dat als enige mogelijkheid, want de PVV is geen optie.
Of niet gaan stemmen, maar dan heb je ook geen recht van spreken nadien. Dus dan maar liever proberen.
Dr.Z zei:
Eh, ho ho, het feit dat ik trump een best redelijke president vind voor de amerikanen, wil niet zeggen dat ik gelijk een aanhanger ben van Trump.
Oke dat geloof ik je wel, maar je vind 'm beter dan Obama, die feitelijk meer bereikt heeft (met name op sociaal en milieu vlak), ondanks tegenwerking van de republikeinen. En zoals gezegd ligt het er maar aan waar of aan wie je het vraagt in de VS.
Want eerlijk is eerlijk, telkens wanneer er een republikeinse president is, deze altijd in de media afgeschilderd word als lul, eikel, slecht en noem maar op.
Ohja? Volgens mij is dat niet beperkt tot republikeinse presidenten. Maar eerlijk is eerlijk. Bush is een cowboy, die ging in het midden oosten beginnen. Zoonlief was niet veel beter en maakte de wereld slechter door Irak binnen te vallen. Voorheen viel het volgens mij best mee. Beide kampen maken elkaar altijd zwart bij verkiezingen, dat is daar standaard.
Reagon was een filmster en wist net als Trump niets van politiek, dus is dat dan zo vreemd dat men daar zo wantrouwig tegenover staat? Overigens heb ik weinig negatiefs gelezen in die tijd over Reagon.
President Ford was een hele goede, ook een republikein, kan me ook niet herinneren dat daar stemmingmakerij van gekomen is.
Maar ter vergelijk, dat gebeurt hier in Nederland dus net zo goed. Hier worden altijd de rechtsen als slecht afgeschilderd. En ik ben niet rechts maar ben wel van mening dat met name ook de media en de zittende politiek mede schuldig is aan de moord op Fortuyn door hun onterechte zwartmakerij.
Mijn boeit het echter wel wie aan de touwtjes trekt aldaar. Niet vanwege de VS, maar vanwege hun invloed op Europa, want Engeland en Europa (met name Nederland) lopen er als makke schapen achteraan en dat is niet zo best.