tv vlaanderen

J

jerry1

is het mogelijk tv vlaanderen te ontvangen met de humax 5400Z H2.08,die omgebouwd is naar een allcam+.Natuurlijk met de originele smartcard.

Waarom niet? Met de juiste Cam, bvb aston, moet dit open gaan.

en waar zijn de frequinties te vinden weet iemand dat?????

neem de list van joske daar staan ze al in

met de aston 1.03 en aston 1.05 werkt de tv vlaanderen kaart niet in de humax,ben ik verplicht een bieuwe receiver te kopen of een aston 1.07

Je kunt ook eens denken aan een matrix cam ofzo het is mij opgevallen dat de aston steeds meer kuren heeft in een humax .
Een van die kuren is bijvoorbeeld al je je humax op radio stand uitgezet hebt en de volgende dag weer op radio aanzet en na een uurtje even tv wil kijken dat hij dan niet decodeert en je de humax eerst uit en aan moet zetten om te kunnen kijken nu heb ik een matrix cam en totaal geen problemen meer.

Groeten dustie.

dis als ik het goed begrepen heb kijk jij tv vlaanderen met een matrix cam of niet

Nee ik kijk geen tv vlaanderen(ik kan geen belgiesch)maar wat ik uit hun site begrijp zou het moeten kunnen met een aston of matrix.
wat ik er mee probeerde aan te geven is dat een aston zeker niet zalig werkt in de humax.

groeten dustie

Ik gebruik een Aston 1.05 in combinatie met een Humax 5400 voor de Nederlandse zenders. Voorlopig zonder probleem. Ik ben tevens zinnens om een kaartje van TV-Vlaanderen aan te schaffen vanaf het ogenblik dat de commerciele zenders meedoen.

is te ontvangen in vaste cardlezer met de laatste path van joske, gaat ook met de magicmodule 1.11, let wel dat je de module alleen gebruikt en niet samen met vaste cardlezer anders valt hij kort daarna uit, met astonmodule 103 gaat het niet

weet je dat wel zeker of denk je dat. bij mijn weten is de vaste lezer echt een irdeto slot, met een irdeto vaste hardware chip. deze is zomaar niet voor seca te gebruiken volgens mij.

gr blokker

bij mijn weten gaat het enkel met de mediaguard module v.1.07 of de originele receiver van philips,de rest werkt ja niet

ik was verkeerd dat het gaat met de vastecardlezer; ten zij je er een eerdere versie path dacht de path voor nl c+. wel met magicmodule 1.11 penta, maar niet samen laten weken met de andere kaarten

Zodus als ik het begrijp dan is TV vlaanderen verkrijgbaar zonder officiele kaart.

Of heb ik het mis ?

Ik heb een Humax 5400 met aston module en een matrix module, wat moet ik dan nu doen?

PS Bij mijn Humax werkt de Aston 1.5 perfect voor de Nederlandse kanalen met abo natuurlijk.

groetjes,

dedoele

het gaat hier wel over tv vlaanderen in belgie,zover ik weet moet je die receiver erbij nemen of die mediagaurd module om die te ontvangen,ik heb al geprobeerd met een aston 1.03 en met de aston 1.05 en dat werkt niet moet mij wel mediaguard module aanschaffen van tv vlaanderen.

Ik ben al bij een officiele dealer geweest in Belgie, iedereen in Belgie kan zich aboneren op TV vlaanderen, en dan krijgt men een kaartje van TV vlaanderen, en deze werkt perfect met de aston module en in een humax want ik heb het geprobeert bij mijn dealer hier in Belgie, maar ik vind het klote dat ge bijna voor alles een abbo moet hebben, en daarom stelde ik deze vraag !
En dan nog men kan voorlopig enkel de VRT en canvas/Ketnet ontvangen, en daar wil ik nog geen 9?/maand voor geven als je me begrijpt wat ik bedoel !

Jerry, als je toch een module moet kopen, neem dan een Aston 1.07. Deze werkt goed. De mediaguard geeft soms problemen in combinatie met een tweede module en bvb de Canal digital kaart.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan