• * * * Max Verstappen wereldkampioen 2024! * * *

redbull racing

Uitnodiging nieuwjaarsborrel 10-01-2009!!!

Maar komen kun jij er!

Als wij nou eens zorgen dat er een mooie stoel met wielen staat voor het laatste stukkie?

Ik zorg ook nog dat er een cake gebakken wordt die de pijn stilt, eentje met wat van die groene groentes... :biggrin:

Dan kan bertje ook nog wat plezier hebben.

deliyurek007

Blokker1

Woutje

Big-Henk [ komt zeker! ]

Wizzard

Pikkie

Freggel1

Nummer10

En nog enkelen die van mij een pm gaan krijgen.

En dan nog een paar die zich opgeven via Satellitefun... DRZ. , Bones...

Komop het moeten er minimaal een 20 worden!!!

Bij mij moet nog een vraagteken staan, is nog niet zeker h?. Ligt aan m'n vriendinnetje in Tilburg. :biggrin:

Niks mee te schaften!!! Stuur maar ff haar nummer via pm, zal ik ze wel eens verleiden, is met een aantal fietsen ook al gelukt, dus met een vriendin van jou die bij de "kruikenzeikers" woont moet dat zeker gaan lukken! :biggrin:

haha zou je wel willen ouwe snoeperd.
Nee nee ech nie.. Ze is het mooiste wat me ooit is overkomen, ik durf haar zelf niet voor de keuring te gooien dan wordt er meteen met 10'n gegooit. Nee deze is prive hahaha. :biggrin:

Tja dat moeten we in verband met mogelijke diefstal binnen de club houden BT.
Ze staat onder zeer grote beveiliging en zal me niet gestolen worden.. :biggrin:

Ook zij is welkom hoor!!!!!

:biggrin:
Nr.10

Zei ik ook al, maar hij durft niet... :biggrin:

Maar tot onze teleurstelling valt @Hangslot helaas ook af, hij heeft zelf op die dag zijn verantwoordelijkheden.

Nou heren ik heb het haar aangeboden, maar ze wil niet en vind het risico te hoog om in de buurt van freggels te komen :biggrin: die staan te bekend om allerlei duistere zaakjes. "Ze zitten niet voor niks altijd in donkere grotten" zei ze.
En ik zou dan een heel resiment bodygards moeten meenemen en zelfs dan is het risico nog te groot. :biggrin:

Maar ik geef jullie wel een kleine blik naar m'n toekomstige vrouwtje: Dit is ze!
Jullie mogen vandaag allemaal even gluren, morgen haal ik haar er weer weg

BT wil je nog terugkomen op je cijfer?? Hahaha :biggrin:

Dus heren drink er ??n op mij zou ik zeggen en "Geniet maar niet met Ma(ar)ten" hahaha
Ik blijf hier in het hoge noorden vieren.. :drinken:
How the f*ck is Maarten? Zeg ik altijd tegen m'n broer die heet zo :biggrin:

Big-Henk;196950 zei:
Maar ik geef jullie wel een kleine blik naar m'n toekomstige vrouwtje: Dit is ze!
Jullie mogen vandaag allemaal even gluren, morgen haal ik haar er weer weg.

Dat hoeft niet hoor want ik ken haar ook nog van vroeger. :biggrin::biggrin::biggrin:
Kijk maar..

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

Nummer10;196956 zei:
Dat hoeft niet hoor want ik ken haar ook nog van vroeger. :biggrin::biggrin::biggrin:
Kijk maar..
Nr.10

Ja dat zie ik! De beveiliging is gelijk in werking getreden hahahahahaha!!! :biggrin:

Ze ziet er nog goed uit moet een lekker ding geweest zijn zo'n 60 jaar terug ,spijtig heeft ze het verkeerde beroep gekozen :biggrin:

luca;196977 zei:
Ze ziet er nog goed uit moet een lekker ding geweest zijn zo'n 60 jaar terug ,spijtig heeft ze het verkeerde beroep gekozen :biggrin:

Je bedoeld die ex van Nummer10 haha? Ach lief en houd van computeren h?. :biggrin:

ach en op een oude fiets moet je het leren he!!!
gr blokker

Mooi, gelukkig heb ik de echte foto's nog even snel opgeslagen.

Wacht maar af!!!

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

Geeft niet, ik heb hier nog veeeeeel mooiere van haar..
Helemaal voor mijzelf alleen om lekker op te :rukken: voor als ik niet bij haar ben om te :sex: :biggrin::biggrin::biggrin:

Big henk ze staat nu 24 uur door onze veiligheids mensen onder bewaking dus maak je geen zorgen....

Tja ik vier die dag mijn verjaardag.... wel jammer had weer graag even de boy's ontmoet.
En Rotterdam is niet zover van Amsterdam, echt jammer volgende keer beter.

Ik wens jullie wel alvast veel plezier toe.

ehhhhhhhh even goede vraag kunnen we ook een duik nemen?
Want Nummer 10 als ik goed zie hebben we genoeg leden voor een waterpolo team ;)

Zal wel een bier team worden :)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan