• * * * Max Verstappen wereldkampioen 2024! * * *

redbull racing

Uitnodiging nieuwjaarsborrel 10-01-2009!!!

Dat is geen probleem. We hebben alleen geen doelen maar met wat pilonen komen we er ook wel, ik wet echter niet of er meer mensen zijn die zin in een duik hebben.

;)
Nr.10

De dag van de borrel is er bijna, maar we zijn eigenlijk wel eens benieuwd wie er nu echt komt, want dan kunnen we een beetje rekening houden met wat we aan drank en dergelijke in moeten slaan?

Dus heren graag even deze week zeggen of je wel of niet komt!

De exacte tijd dat we willen gaan beginnen volgt nog, maar dit is aan het eind van de zaterdagmiddag.

Hopelijk is het winterweer ons goed gezint, want bij slecht weer gaan we natuurlijk g??n risico's nemen!

Tot zaterdag 10 januari. :bier:

Ik ben er niet bij Freggel,
vind het jammer maar kan er nu weinig aan doen.

Ik kan er ook weinig aan veranderen @Bert50.

Hopelijk ben je er over een half jaartje wel bij, want dan is de BBQ er weer. ;)

Wellicht dat je dan mee kunt liften.

Ik zorg hier wel voor een goeie makkelijke stoel, en en BBQ die je op jou schoot kunt zetten. :biggrin:

Maargoed dat is weer afmelder 1, was al bekend, dus graag van de komers nog een reply.

ik kan nog steeds.
gr blokker

Ook ik kan nog steeds geen probleem.
Diesel genoeg in de tank ;) ongeveer een kwartier rijden.

Groet,

The wizzard

Ik kan ook nog steeds ik hoor het wel ...:)

Gr,
deliyurek007

Ik zit nog op een antwoord van NR.10 te wachten, maar bij mijn weten is deze nog op vakantie.

Deze kanm vertellen wat precies de mogelijkheden zijn vwb zwemmen, en drank.

Bier heb ik iig in mijn kofferbak staan.

Het weer ziet er goed uit, tot nu toe geen gevaarlijke voorspelling, dus het giet oan!!!

Zaterdag om 17.00 gaan we beginnen aan de borrel...

THE PLACE TO BE

Het zwembad is in ROTTERDAM (Overschie) je volgt de borden diertuin Blijdorp / Overschie
Het zwembad is aan de Burg. Koningssingel 45, 3042 NK Rotterdam. (knooppunt kleinpolderplein, afslag Overschie dan langs de benzinepomp rechtdoor 3de afslag links en halverwege de straat vind je het zwembad.

Ohja voor degene die honger hebben en trek in een frietje oid, er is op een paar honderd meter van het zwembad een friettent.

Is er ook een buitenbad bij eigenlijk?

Kunnen we schaatsen... :biggrin:

Kan ook hoor, op de sloot voor het zwembad.

;)
Nr.10

Ha mannen
Zoals het er naar uitziet zal ik ook van de partij zijn, Wout en ik gaan lekker Carpoolen :)

Groetjes

Pas maar op jij dat je niet verdwaald. Dus....

-.....brug
-Vasteland
-Delfshaven
-Blijdorp
-Kleinpolderplein
-Rotonde 3/4
-3de links

Maar ik weet niet waar Woutje woont dus het klopt waarschijnlijk niet.

Zie jullie zaterdag.

;)
Nr.10

Nummer10;198240 zei:
Pas maar op jij dat je niet verdwaald. Dus....

-.....brug
-Vasteland
-Delfshaven
-Blijdorp
-Kleinpolderplein
-Rotonde 3/4
-3de links

Maar ik weet niet waar Woutje woont dus het klopt waarschijnlijk niet.

Zie jullie zaterdag.

;)
Nr.10

-.....brug
-Vasteland
-Delfshaven
-Marconieplein
-rotterdamsedijk
-links schiedam in
-woutje oppikken
-lekker binnendoor
-1de links
-1de links

woutje

Helder. :biggrin:

Leuk dat je komt.

;)
Nr.10

Helaas heren ik kamp hier met een flinke griep en wat interne problemen dus ben ik helaas niet aanwezig, maar wens jullie allemaal veel plezier in het zembad.
Een volgend keer zal ik er graag bij zijn.

ik heb wat dingetjes verzameld van 20 jaar sathobbie, misschien wel leuk om te kijken wie wat herkend en hoe we in het begin alles zelf moesten maken.
gr blokker

Kom maar op.

Er is een fototoestel aanwezig dus de andere leden kunnen later nog mee kijken.

;)
Nr.10

Dat wordt dus twee bakken bier extra... :biggrin:

Morgen is de dag aangebroken, we weten niet met hoeveel jullie gaan komen, maar we doen ons best dat jullie niets te kort komen. :bier:

Voor degene die er nog een duik willen nemen, het zwembad is open, de koffie staat klaar, en het bier koud!

Tot morgen vanaf 17.00 op bovengenoemd adres, en dat het een paar gezellige uren moge worden.

:welkom: :verjaardagslied:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan