- Lid sinds
- 28 dec 2002
- Berichten
- 1.228
- Waarderingsscore
- 25
- Punten
- 48
Daar ben ik het niet helemaal mee eens hoor.
Dat een merk pc geen hardloper is, is niet vreemd.
Daar kiest men eerder voor een veilige oplossing dan voor een snelle.
Bovendien heeft Dell ook zijn Alienware merk, waar ze vanaf nu ook hun XPS systemen hebben ondergebracht.
Daar moet je zijn voor snelheid.
Warmte probleem, dat heb ik wel eens gezien en enorm zou ik het niet noemen.
Maar ook bij andere merk en thuismerk pc's ken ik dat (ik krijg er nogal eens wat op mijn schoot geworpen om eens te kijken waarom ie zo slecht werkt).
Dell heeft een redelijke service, waar veel merken echt nog wel van kunnen leren.
Die service ken ik van mijn vorige werkgever waar ze met Dell werkten, misschien is dat een andere afdeling dan service voor consumenten, dat weet ik niet.
Maar als je in de top3 van fabrikanten staat, is zoiets in ieder geval een stevige uitdaging.
Markt kapot maken met slechte producten is jouw mening, twistpunt is dan dus wat een slecht product dan inhoudt (naast wat je eerder noemde).
Merk pc's zijn altijd slecht uit te breiden als je ze vergelijkt met zelfbouw oplossingen.
Daar staat dus tegenover dat je een compleet product koopt en zelf niets te maken wil hebben met gerommel in je pc.
Dat is een keuze, de keuze die Dell zo groot gemaakt heeft, die de eindgebruiker maakt.
Dat je dan een laptop oplossing krijgt (daarmee bedoel ik alles op het moederbord ge?ntegreerd) is logisch.
Das gewoon goedkoper als met losse kaarten te werken.
De Dell producten zijn naar mijn mening helemaal zo slecht nog niet.
Maar persoonlijk bouw ik m ook zelf samen, en doe dat ook met plezier (soms wat minder).
Het gaat er dus gewoon om wat je wil en wat je verwacht; jouw persoonlijke keuze dus.
Dat een merk pc geen hardloper is, is niet vreemd.
Daar kiest men eerder voor een veilige oplossing dan voor een snelle.
Bovendien heeft Dell ook zijn Alienware merk, waar ze vanaf nu ook hun XPS systemen hebben ondergebracht.
Daar moet je zijn voor snelheid.
Warmte probleem, dat heb ik wel eens gezien en enorm zou ik het niet noemen.
Maar ook bij andere merk en thuismerk pc's ken ik dat (ik krijg er nogal eens wat op mijn schoot geworpen om eens te kijken waarom ie zo slecht werkt).
Dell heeft een redelijke service, waar veel merken echt nog wel van kunnen leren.
Die service ken ik van mijn vorige werkgever waar ze met Dell werkten, misschien is dat een andere afdeling dan service voor consumenten, dat weet ik niet.
Maar als je in de top3 van fabrikanten staat, is zoiets in ieder geval een stevige uitdaging.
Markt kapot maken met slechte producten is jouw mening, twistpunt is dan dus wat een slecht product dan inhoudt (naast wat je eerder noemde).
Merk pc's zijn altijd slecht uit te breiden als je ze vergelijkt met zelfbouw oplossingen.
Daar staat dus tegenover dat je een compleet product koopt en zelf niets te maken wil hebben met gerommel in je pc.
Dat is een keuze, de keuze die Dell zo groot gemaakt heeft, die de eindgebruiker maakt.
Dat je dan een laptop oplossing krijgt (daarmee bedoel ik alles op het moederbord ge?ntegreerd) is logisch.
Das gewoon goedkoper als met losse kaarten te werken.
De Dell producten zijn naar mijn mening helemaal zo slecht nog niet.
Maar persoonlijk bouw ik m ook zelf samen, en doe dat ook met plezier (soms wat minder).
Het gaat er dus gewoon om wat je wil en wat je verwacht; jouw persoonlijke keuze dus.