- Waarderingsscore
- 795
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 74
340.000 werklozen en maar schreeuwen dat de oudjes langer moeten doorwerken,
Begrijp ik dit??
Begrijp ik dit??
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
freggel1;193157 zei:Werkgevers???
Tja en wij krijgen de eerste dag na de vakantie te horen dat we tot het einde van het jaar 12 uur per dag moeten gaan werken, 2 weken vroeg totaal 60 uur, en dan 1 week nacht totaal 48 uur...
Heb eventjes zitten rekenen en kom als ik al die uren draai gemiddeld aan een 20 uur per week aan overwerk,
Dat zijn 2 stellingen die ogenschijnlijk niet in elkaars verlengde liggen, maar er is meer aan de hand. Feit is wel dat beide financi?le gevolgen hebben.the matrix;193155 zei:340.000 werklozen en maar schreeuwen dat de oudjes langer moeten doorwerken,
Begrijp ik dit??
eendenteam;193159 zei:. Praat ook eens met de ondernemingsraad; lijkt ons sterk dat die met zo iets in heeft gestemd.
Janblues;193185 zei:Hoe kan ik jullie opbeuren.
Probeer blij te zijn met wat je hebt.
Als je weinig verdient kost het weer minder moeite om het op te maken.
En dat scheelt weer energie.
Vr.gr. Janblues
freggel1;193162 zei:Ondernemingsraad???
Eendenteam, die is er bij mijn weten als er meer dan 100 mensen werken, en dat is bij ons, maar een ondernemenigsraad???
Nee dat vegen ze hier zo van tafel, hetzelfde als de verplichte brandoefeningen...
Maar ach ik hou er over op...
Heb zojuist een mail weggedaan naar mijn chef met een hoop van die vragen, dan er maar aan, en dan maar werkeloos...
Je kunt inderdaad de arbeidsinspectie inschakelen, wellicht weet je het niet maar als je belt kun je de arbeidsinspectie zeggen dat je anoniem wilt blijven. De arbeidsinspectie is verplicht dat na te komen en doet dat doorgaans ook. Echter, het bedrijf waar je werkt is relatief klein en je hebt al de nodige opmerkingen, acties genomen dus de vraag is als je anoniem belt of het management van het bedrijf dan toch weet dat jij het bent geweest. Wellicht hebben anderen ook geklaagd en dat maakt het weer wat diffuser voor de leiding. Da's een kwestie van inschatten.freggel1;193730 zei:ik zit ook al te denken aan de arbeidsinspectie