T
twilight
Vanmiddag even op visitie geweest en daar een paar leuke verhalen gehoort.
En van het 1 komt altijd het ander,
En nu ben ik benieuwd hoe jullie denken over de toekomst van onze sat hobby, zowel op internet als via de schotel....
Hier enkele vragen;
Wordt het binnenkort massaal cardsharing?
Moeten we onze informatie straks via meetings in cafeetjes opgaan doen?
Houden de webmasters op internet, massaal belangrijke informatie achter?
Waarom is er nergens geen interesante informatie meer te vinden over alle nieuwe coderings systeemen???
En waarom kregen ze vroeger wel alle kaarten open, en nu in opeens niet meer....!!!!( zijn alle slimme mensen van de aarde verdweenen???)
Waarom wordt er geen test software meer gemaakt voor de nieuwe coderings systemen???
Nou dat zijn wel een paar leuke vragen vindt je niet?, Laat het maar eens horen hoe je hier overdenkt.
Ik zal deze tread met opwachting volgen,
En kijken of de verhalen die ik vanmiddag heb gehoord ook hier naar voren komen.....
Gr Fred.
En van het 1 komt altijd het ander,
En nu ben ik benieuwd hoe jullie denken over de toekomst van onze sat hobby, zowel op internet als via de schotel....
Hier enkele vragen;
Wordt het binnenkort massaal cardsharing?
Moeten we onze informatie straks via meetings in cafeetjes opgaan doen?
Houden de webmasters op internet, massaal belangrijke informatie achter?
Waarom is er nergens geen interesante informatie meer te vinden over alle nieuwe coderings systeemen???
En waarom kregen ze vroeger wel alle kaarten open, en nu in opeens niet meer....!!!!( zijn alle slimme mensen van de aarde verdweenen???)
Waarom wordt er geen test software meer gemaakt voor de nieuwe coderings systemen???
Nou dat zijn wel een paar leuke vragen vindt je niet?, Laat het maar eens horen hoe je hier overdenkt.
Ik zal deze tread met opwachting volgen,
En kijken of de verhalen die ik vanmiddag heb gehoord ook hier naar voren komen.....
Gr Fred.