Wat denken jullie???

@black tiger
??n kaart is wel gekraakt namelijk de versie 7.0,maar dit betrof niet de spaanse maar italiaanse kaart.Maar die kaart is maar aan een handjevol geleverd.Die kaart had werkelijk een bug.Met verdere versies zijn ze wel al heel ver,maar dat is nog niet erg publiek en in het geheel niet makkelijk.Alhoewel er wel wat vorderingen schijnen te zijn.

Niemand zei dat het gemakkelijk was tweety.
Maar ik dacht toch echt dat de 7.0 Spaans was, deze hebben immers ook als allereerste de nieuwe kaarten gekregen.
En ik denk ook wel dat het er meer dan een handjevol is, je maakt namelijk geen 100 kaarten met versie 1 en dan 100 kaarten met 1.x als je er honderdduizenden moet versturen.

Maar je zou ondanks mijn gedachtengang (want meer is het niet hoor) toch gelijk kunnen hebben.

Hoe dan ook blijft het feit staan dat C+ zei dat het gekraakt was, als ze dat zelf al weten, dan lijkt het me toch dat het ook zo moet zijn. Het lijkt me vrij logisch dat de mensen die het hebben, het ook erg non-public houden.

Maar logisch nagedacht, ervan uitgaande dat het dus inderdaad gekraakt is, dan kan dat bijna niet anders zijn gebeurd dan met de 7.0 kaart. Of het moet zijn dat deze of gene zich in Israel weer een elektronenmicroscoop gehuurd heeft. Maar lijkt me van niet want dan zou NDS deze keer zijn eigen ramen inslaan.

Het zal jammer genoeg wel weer een geval van afwachten worden eer we weten of het inderdaad gekraakt is etc.
Van de technische kant gezien dan. Van de beeld-kant gezien, heb ik liever geen files, maar doe ik liever puzzelen en procedures volgen en xorren etc.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan