- Waarderingsscore
- 1.214
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 61
Ik moet even wat kosten maken en een nieuwe laserprinter leek wel op zijn plaats.
Tot nu toe had ik een zwart/wit laserprinter van HP die ook kon kopiëren en scannen, op zich ook zeer tevreden over.
Ik wilde nu overgaan naar een kleurenlaser, want die zijn nauwelijks duurder. Er zijn ook LED printers, heeft daar al iemand ervaring mee? Vind het wel vreemd dat je daar dan toch ook 4 toners bij nodig hebt. Raar genoeg stond bij Coolblue 1 aangegeven, maar als je verder fietst moet ie toch 4 hebben, vreemde zaak.
Eigenlijk moeten de kosten per pagina zo laag mogelijk zijn maar vereisten als volgt:
Dit was iets waar ik naar aan het kijken was (maar ben net pas aan het kijken).
HP Color LaserJet Pro MFP M183fw
Brother DCP-L3555CDW
Canon i-SENSYS LBP633Cdw
Maar welke is beter en waarom of zijn er nog betere?
P.s. nogmaals, ik hoef geen links naar Google daar kom ik er zelf ook 100'en tegen, liefst eigen ervaringen of alleen linken als je een printer weet die beter is en goedkoper per afdruk bijvoorbeeld.
Tot nu toe had ik een zwart/wit laserprinter van HP die ook kon kopiëren en scannen, op zich ook zeer tevreden over.
Ik wilde nu overgaan naar een kleurenlaser, want die zijn nauwelijks duurder. Er zijn ook LED printers, heeft daar al iemand ervaring mee? Vind het wel vreemd dat je daar dan toch ook 4 toners bij nodig hebt. Raar genoeg stond bij Coolblue 1 aangegeven, maar als je verder fietst moet ie toch 4 hebben, vreemde zaak.
Eigenlijk moeten de kosten per pagina zo laag mogelijk zijn maar vereisten als volgt:
- Kopiëren (liefst dubbelzijdig)
- Scannen
- Automatische documentinvoer (ADF)
- LAN aansluiting hebben (wifi boeit me niet)
- Prijs niet meer dan 350 euro
Dit was iets waar ik naar aan het kijken was (maar ben net pas aan het kijken).
HP Color LaserJet Pro MFP M183fw
Brother DCP-L3555CDW
Canon i-SENSYS LBP633Cdw
Maar welke is beter en waarom of zijn er nog betere?
P.s. nogmaals, ik hoef geen links naar Google daar kom ik er zelf ook 100'en tegen, liefst eigen ervaringen of alleen linken als je een printer weet die beter is en goedkoper per afdruk bijvoorbeeld.