Zwart beeld deel 2

F

Frankie

Wat ik niet snap, het staat hier 100X geschreven dat PW overstapt naar een andere kodering en toch blijft men maar vragen stellen ivm zwart beeld.

Is de interesse in dit board dan zo klein om ook maar iets te lezen ??
Liever vragen stellen over zwart beeld dan maar 1 letter hier te lezen.

Frankie

volgens mij ben jij niet helemaal op de hoogte. Er zijn n.l mensen die wel nog beeld hebben vandaar de vraag. (niet van mij),

Math

Hmmm,??n ding is in elk geval zeker na de 30 ste is alles uit,maar er zijn er al een paar uit,dus wat maakt het uit om nog naar betacrypt te kijken of het nu nog wel werkt of niet,nu moet er gekeken worden hoe het nieuwe nagravision systeem eruit ziet,want als men dat weet zou het beeld wel weer eens gekleurd kunnen worden,daar kan men zich nu dus beter op gaan richten,net als irdeto 2,want dadelijk zijn we gewend aan premiere zwart ,maar volgende maand is het canal rood en blauw.Maar ??n ding is wel duidelijk zwart wordt het wel op de betaalzenders.Hmmm denk dat er nog maar weinig decoders ,kaartjes en programmers verkocht worden,dat zullen de fabrikanten en aanverwante wel gaan voelen.

En nu maar hopen dat alle ex zwart kijkers niet zo dom zijn om toch weer een abonnement op een van die baggerproviders te nemen. Dan krijgen ze wat ze toekomt. Een definitief bankroet!

Sjapo voor de bios en videotheek.

Maar wat heeft 't voor een zin om het hier te posten.
D'r kan toch niets meer hier.

Geen files, Geen Links, en nog erger geen Oplossingen........

Alleen de off topic is nog wel eens geinig.....

Groet

Wh@ZzAa

Tja Whazza, geen oplossingen? Ook weer eentje die zo slecht kan lezen.
Maar als je graag oplossingen wilt posten zou ik zeggen dan post de oplossing maar.

Ik vind het maar vreemd dat de mensen het o zo moeilijk schijnen te vinden om oplossingen en andere zaken te posten zonder het woord "files" daarin te gebruiken of "keys" of de complete keys erin vermelden of linken naar keysites.

Dat is echt niet lastig hoor. Maar je moet de oplossing natuurlijk wel hebben. Mauwen kunnen we allemaal wel goed dus dat hoef je niet te doen, als je dan wilt replyen, schrijf dan iets zinnigs of schrijf niets.

het heeft effe de tijd nodig we hebben al die jaren al anaal gekeken dus het moet goed komen .

Hallo
Ik ben het helemaal eens als men zegt als er niets meer te bekijken valt dat de hele handel op de fles gaat Want wie gaat er nog intresse hebben voor steeds weer andere dekorders ,modules enz.. tekopen
groeten
jojeelja

ik ben beniewed of daar een oplossing voor te vinden
zwart beeld!!!!! ik ben moe alles je kijkt hoeveel geld gaat je uitgeven voor all die zenders voor een abo- ongelofelijk veel geld,
beste provider dit is <bulchit>
en fuk taq-canal+-prem etc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zolang het hobbie door gaat wordt je gekraackt

hoi
er nog genoeg te zien astra2
sirius wip wap, en pracht films op cinema enz,enz,
gr dalton

En ook multivision, waarbij overigens vermeld kan worden dat er velen onder ons een abonnement op Premiere meteen zouden nemen als dat officieel in Nederland verkrijgbaar zou zijn.

Als ik hier zonder omwegen een abbo zou kunnen nemen op premiere zou ik dat zeker wel doen kijk er wel elke dag ff naar.

Maar met een draaibaar systeem is er nog meer dan zat te zien
Alleen ben ik bang dat het 2 virus zich nog wel verder zal verspreiden.

ja het virus is all gespreden en bijna alles opgevreten,
alles we nu niets gaan doen huh... ik ben bang
<quark >jow system einde het jaar wordt uitgezet
dan heb je zwart beld deel 3
roufa!

Mmm het wordt natuurlijk wel zwart,maar dat wil niet zeggen dat je het ook zwart moet gaan inzien,want raar maar waar ik denk dat er over een tijd wel een oplossing komt,en raar maar waar ik denk zelf dat die komt of van de providers zelf of via fabrikanten van decoders of aanverwante zaken.Je moet het zo zien,alles wordt nu dichtgespijkerd,hopende op vele nieuwe abbo`s.Er zullen er best wel wat bijkomen,maar nu het in europa toch duurder wordt en de mensen meer op de centjes zullen moeten gaan letten,zal er toch iets als eerste bij de mensen de deur uitgaan.Telefoon is geen optie net als de tv niet,en mensen zullen ook de auto niet gauw wegdoen,dus bij de meeste zal de optie zijn,het abbo op betaaltv weg.Ik denk zelf dat waar de providers op hopen,namelijk veel meer abbo`s niet zal gebeuren sterker nog ik zie het in de toekomst zelfs verminderen.Reden,nu is het vaak zo dat mensen een schotel nemen omdat ze bij een buurman vaak hebben gezien dat er zoveel open is,nu kun je dadelijk niet veel meer laten zien,mensen zullen de stap dus niet snel meer doen om dure apperatuur aan te schaffen.Decoders zullen nu op de plank blijven staan,net als kaartjes en programmers,als er niks gekraakt of te hobbyen valt.Er zullen dus goeie raken klappen gaan vallen,waar uiteindelijk de klappen ook bij de providers zelf zullen gaan vallen,want als er geen fabrikanten meer zijn die decoders maken omdat ze op de fles zijn is het ook weinig sattv kijken.Het mes snijdt dus aan twee kanten.Ik denk zelf dat de providers het erg fout hebben gedaan,iets dat door canal+ zelf is ingezet door toendertijd een goed systeem (irdeto) in weze in de ban te doen om hun zeer slechte systeem seca er door te drukken.Het irdeto systeem was een veel beter systeem,omdat het daarme beter mogelijk was om zonder dat abbonees er last van hadden frequent een keywissel te doen.En dit is nu het hele geheim,iedere dag gewoon een keywissel,zodat het voor veel mensen niet interresant is ,die geen kaartje kunnen programeren of er geen zin in hebben om dat het voor hun geen hobby is.De kans dat die mensen door wat ze zien bij de buurman wel een abbo nemen en een decoder aanschaffen een stuk groter is.Het dus eigenlijk werkt als reclame,die er nu niet meer is.Het dus ook eigenlijk zo is dat anal + het eigenlijk aan hun zelf te danken hebben dat het eigenlijk voor hun zo slecht gelopen is.Gelukkig voor ons is het zo dat als de ene hobby eindigt je vanzelf wel weer een andere hobby kan vinden,maar voor hun is het brood op de plank net als voor de fabrikanten.Dus wie zijn eigenlijk de verliezers,en let maar op mijn woorden,dat zijn dadelijk de satwinkels,de decoder fabrikanten en de providers zelf.Providers die denken iets terug te kunnen draaien,waar ze nu eigenlijk al twee jaar te laat mee zijn,waardoor ik denk dat ze meer abbo`s krijgen wel op hun buik kunnen schrijven,ook vanwege de concurrentie die op stapel staat,zoals het internet en digitenne,want vergeet niet steeds meer mensen krijgen de beschikkingg over breedband,en dadelijk dus ook gewoon tv via internet,wat steeds beter wordt.

Ik denk dat het moeilijk is om de huidige algoritmen te kraken want ze hebben een rus gebruikt om het algoritme te maken en daarna doodgeschoten.....niemand weet dan hoe het werkt , slim h??

LOL

Hahahaha.. LoL... ik kreeg net een pm van iemand, het is al weer na 2 dagen open, en als je hoort hoe... hahahahahaha, ik lig nog in een deuk op mijn knieen, stommer kan het niet. :biggrin:

Anyway, het zal dus weer sneller gaan als gedacht, maar gelukkig nog niet op alle standaard fun en goldkaarten zodat er tenminste toch nog wat te hobbyen overblijft.:)

Dit is me toegezonden uit duitsland

Das geh?rt noch dazu:

Und genauso ist dieses Schreiben in nem Ulploadserver aufgetaucht ... keine Ahnung ob es stimmt:

Habe geh?rt, das die deutesche Mosc in Problemen ist.
Hier die Tip wie Aladin/Kudelsky 7833-Smartcard angesprochen werdet.

Hoff euch zu helfen damit
Ihr sprecht von karte S01 und S02
Ist gleiche Arbeit f?r beiden karten!

Ich schreib datas/english, weil mein deutsch nicht so gut ist um zu verstehen.
Es ist nicht leicht aber zu verstehen um karte ansprechen zu k?nnen.

Known Bug: Segment $E000-$E7FF

Send ATR (usual or flex)

Call adress $E000-$E7FF with wrong date like (2005.10.33)

Cardrequest: 0CD600C06C81600355040A130645535445494431173015060355040B130E61757468656E746
9636174696F6E313930370603550403
1E30004D00E4006E006E0069006B002C004D00610061006C0069002C0034003400340034003
40034003400340034003400348E08F3
175472E895363200

send
3F AA 95 00 FF 91 8F 71 A0 47 00 44 4E 41 53 50 30 31 31 20 52 65 76 42

cardrequest
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
000000000000000000000008E08979465D
537B1437200

send correct date to card.

cardrequest

its the encryption key like

Key: XX XX XX XX XX XX XX XX XX XX XX XX

send key wrong date to card

Card writeprotect ist off!

Now it?s the same usage like via digital cards.

........
So das ist gewesen.
das mit tunneln der card ist nicht richtig!

Fuer programmiers von Emulatorek:

encryptionAlgorithm.getParameter().toString());
OCTET_STRING oct = (OCTET_STRING)encryptionAlgorithm.getParameter();
System.out.println(" OCTET_STRING : " oct.toString());
// create an IvParameterSpec:
byte[] parms = {0,2,3,4,5,6,7,8};
for (int i=0; i<parms.length; i )
decrypt symmetric encryption key");
SecretKey secretKey = recipients[0].decryptKey(pPrivateKey);
//now setup the cipher with previously decrypted recipient key amd
params
Converting these binary values to hex, we have a permuted key of:

Permuted key in hex: 0C XX XX XX XX XX XX XX XX

hash=verification_key; //The key used to generate the valid
//hash packet
hash=encrypt(packet[1],hash); //Initialize the hash
for (i=2 ; i<numpackets ; i ) //Include each additional packet in
// the hash
hash=encrypt(packet,packet[i-1]^hash);

Bypass EEPROM cleanup on reset

Card to Dumpmode:

call MTI (manufacturing tracking information)
get 6-byte string
send 6-byte string date card-ID to card, last byte must be A0 !!!!
read hashtable from ffE2

dont go about the knowledge about iso 78xx, kudelsky?s special is:
% x 1 x x x x x x
| | |_________|__ Bits 0..5: Blackout data byte pointer
| |______________ Bit 6: Sanity flag
|________________ Bit 7: Viewability flag

so das war die hilfe.
Ich hoff das wird einige helfen zu verstehen die funktion von S01 und s02.
habe ja geschrieben das nicht leicht aber zu verstehen.
Das sind die Bugs von die Karten.
Alles andre k?nnt ihr wohl selbst machen.

Gruss an die Leute von keyteam
komme bald wieder in deutschland zur?ck.
werde job bekommen bei Uni Giessen, freu mich sehr einige wieder zu treffen.

mensen genoeg dromen we ar in the realitiy
we gaan alles opniewe herhaalen
toen seca2 kwam veel mensen zeggen is gekrackt en hoe lang nu?
wet ik niet meer ;zelfde verhaal gebeurt met irdeto2 en **** en nu beta.. naar nagra..
ach, laten jullie maar iets beter verezinning want alles jullie de italianen horen dan heb je all downloads vool met <dialer>!!!!!!!
sorry mensen dat kan niet anders
roufa!
humax5400z+seca 1.05 en canal+oficial card++via1.20uk en art oficial card++nova irdeto2 oficial card

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan