- Waarderingsscore
- 753
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 74
Zelf bellen helpt beter dan wachten
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
dus ze zullen er toch voor moeten gaan zorgen dat ik deze prik bij mijn eigen huisarts kan gaan halen.
Zelf bellen helpt beter dan wachten
zonder dat ze er ook duidelijk bij zeggen "denk er aan mensen, dit verhoogd de veiligheid tot 70 a 80% dus u kunt nog altijd geinfecteerd raken".
Volgens de landelijke GGD-organisatie hebben momenteel zo'n 280.000 mensen boven de 60 pas in januari een prikafspraak. Zij kunnen hun afspraak verplaatsen naar vóór 31 december, voor zover de capaciteit dat toelaat, zegt de GGD. "Het zal mogelijk niet voor alle mensen lukken de afspraak te verzetten." Volgende week krijgen 60-plussers voor wie een plek vrijkomt een sms met instructies.
Dat is wel een of twee keer gezegd, waarvan 1x pas laat n.a.v. een vraag van een journalist. Maar het was te onduidelijk. Ze moeten gewoon duidelijk zeggen Denk er aan mensen, dit biedt geen garantie dat je niet besmet wordt, dat kan nog steeds, maar je bent dan wel beter beschermd. En op die manier is dat echt niet gezegd.Er is als ik het mij goed kan herinneren wel een paar keer gezegd dat de boosterprik beter beschermd als je toch besmet raakt.
Hier zijn gezinnen die hebben sinterklaas gevierd van te voren getest en toch mekaar besmet.
Dat heb je goed, dus het vaccineren heeft weinig geholpen... Tenminste, dat moeten de cijfers nog even uitwijzen want die zijn er nog niet.We zijn Exact net zo ver als waar we vorig jaar waren.
Doe mij maar een corona... het liefste ijskoud!Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar Pfizer maar Moderna vind ik ook prima.
Nou dat heeft best goed geholpen. Alleen helpt het niet lang genoeg dus begonnen de cijfers eerst weer te stijgen.Dat heb je goed, dus het vaccineren heeft weinig geholpen...
die is wel heel kort door de bocht.Geen enkele gefactureerde( jan blues) gevaccineerde dus is 0.0% beschermd tegen Corona.
men ziet de dreiging van de ruim 42.000 mensen die meneertje hugo aan willen pakken voor zijn uitspraken.Wat me gisteren opviel tijdens de persconferentie men het niet meer had over de nog niet gefactureerde mensen