- Waarderingsscore
- 1.202
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 61
Ja geen probleem, ik heb nog een kamertje vrij.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Ja geen probleem, ik heb nog een kamertje vrij.
Ik denk als als er mensen zitten op plekken die het moeten aansturen,kennis hebben waar ze mee bezig zijn, dat je er dan iemand er op aan kan spreken.
En dat is vaak de fout die gemaakt wordt.
Een andere mening hoeft niet per definitie deskundig te zijn en zoals je zelf al zegt vindt je dat er mensen moeten zitten op plekken die het moeten aansturen, met kennis van zaken.En dan hebben nog veel meer mensen er een andere mening over.
Je begrijpt denk ik niet helemaal wat ik bedoel te zeggen.Een andere mening hoeft niet per definitie deskundig te zijn en zoals je zelf al zegt vindt je dat er mensen moeten zitten op plekken die het moeten aansturen, met kennis van zaken.
Dat is ook het geval. Je hebt immers het OMT wat alles aan stuurt, dat is zelfs een groep van mensen met kennis van zaken.
Dat BAO zal wel de ministerraad zijn die op vrijdag's is, toch?Na iedere bijeenkomst van het OMT stelt het RIVM een advies op voor het Ministerie van VWS. Daarna worden het OMT-advies besproken in een bestuurlijke afstemmingsoverleg (BAO) en door de ministers. De bestuurders in het BAO beoordelen het OMT-advies op bestuurlijke en politieke haalbaarheid. Uiteindelijk bepaalt het kabinet wat er met de gegeven adviezen gebeurt en of er maatregelen komen.
Ik kap mijn verhaal af, want we gaan richting een Elfstedentocht, en daarna Carnaval.
Natuurlijk zie ik dit niet voor me @Parabolica , beide kan voorlopig niet.
Hoeft niet hoor, als een van ons de topics maar in de gaten houdt en aangezien ik actief hier bezig ben, hoef jij niet eens te lezen als je geen zin hebt.Ik lees dit topic, ondanks dat ik het als moderator eigenlijk wel moet, niet of nauwelijks mee,