- Waarderingsscore
- 753
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 74
Heb alvast wat bij drankdozijn besteld
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Nieuwe variant coronavirus ontdekt in Zuid-Afrika.
Wetenschappers in Zuid-Afrika hebben een nieuwe variant van het coronavirus ontdekt. Ze weten nog niet of die besmettelijker is dan bestaande varianten of gevaarlijker voor mensen als ze besmet raken.
De B.1.1.529-variant kent meer dan tien mutaties. Dat is volgens de ontdekkers een reden tot zorg, omdat hij daardoor mogelijk makkelijk overdraagbaar is.
Daar geloof ik niet in. De Stentor staat voor zover ik weet niet bekend als nep nieuws site maar geven ook wel eens het woord aan de andere gedachte in opiniestukken (maar da's opinie, geen onderzoeksresultaat). Verder niets mis mee, zolang men weet dat het een opinie is.Vaccinatie zorgt voor extra mutaties.
We gaan juist verder terug omdat blijkt dat lang alles open dus duidelijk niet helpt.dus gooi die toko's dag en nacht open
Ik heb hier gisteren nog eens over nagedacht en mijn conclusie is dat een virus in feite alleen kan muteren wanneer het kopiëren fout gaat.Voor zover ik begrepen had blijft een RNA virus sowieso muteren dus als dit al zou kloppen, wat maken die paar dan nog uit?
Natuurlijk zijn er mensen die jouw angst delen, maar ik vraag me nogmaals af of die angst dan wel terecht is?
Verruim gewoon de tijden dat winkels open zijn, en laat mensen hun boodschappen doen wanneer het hun uitkomt, we leven in een 24-uurs maatschappij/economie, dus gooi die toko's dag en nacht open, ipv ons allen de boodschappen te laten doen in een 12-uurs tijdsbestek!